Rocketshipper
New member
זה היה פרק מאוד, מאוד מוזר
-ראיתם את צוות רוקט נראו בתחילת הפרק??????? כמו הסיוט הכי גדוע שלי!!! הם נראו נורא להחריד!!! -מה פתאום למיסטי יש רק את פוליוואג ופסיידאק?! איפה סטאריו?! איפה סטארמי?! -דבר ראשון על ג`יימס, וואי איך ג`יימס היה מוזר כל הפרק, נורא נורא מוזר, קודם כל הבעות עיניים מפחידות ביותר. דבר שני, לא ברור אם הוא היה מדוכא יתר בגלל שהוא היה רעב, או בגלל שג`סי צעקה עליו דבר שלישי, הוא מה זה שיחק אותה בפרק! כל הזמן הוציא את הפוקימונים והפעם- ויקטירבל אכל אותו הפוך! וראיתם איך ג`סי ומיאו התלהבו שהוא ניצח עם העיניים ככה: *_* (אוו ככןן! VERY SEXY..HUH?). דבר רביעי, אאאאאאאאא!!!! אולי אני רק שמתי לב לזה, אבל כשפרפג` נתן לצוות רוקט את המכה הראשונה הענקית שכאב להם והם נפלו כזה לאט, ראיתם איך ג`יימס נפל???? שנראה שהוא החזיק את הבטן, אבל יותר נראה שהוא החזיק את..מי שראה יודע!!!
!!!!!!! המפיקים השתגעו...ומה פתאום מחזיקים פוקימונים ישנים!!! אני רוצה חדשים עכשייייו!!!!!! רוקטשיפר שמסרה לכם עדות חיה ומפוחדת של מחשבותיה כרגע
-ראיתם את צוות רוקט נראו בתחילת הפרק??????? כמו הסיוט הכי גדוע שלי!!! הם נראו נורא להחריד!!! -מה פתאום למיסטי יש רק את פוליוואג ופסיידאק?! איפה סטאריו?! איפה סטארמי?! -דבר ראשון על ג`יימס, וואי איך ג`יימס היה מוזר כל הפרק, נורא נורא מוזר, קודם כל הבעות עיניים מפחידות ביותר. דבר שני, לא ברור אם הוא היה מדוכא יתר בגלל שהוא היה רעב, או בגלל שג`סי צעקה עליו דבר שלישי, הוא מה זה שיחק אותה בפרק! כל הזמן הוציא את הפוקימונים והפעם- ויקטירבל אכל אותו הפוך! וראיתם איך ג`סי ומיאו התלהבו שהוא ניצח עם העיניים ככה: *_* (אוו ככןן! VERY SEXY..HUH?). דבר רביעי, אאאאאאאאא!!!! אולי אני רק שמתי לב לזה, אבל כשפרפג` נתן לצוות רוקט את המכה הראשונה הענקית שכאב להם והם נפלו כזה לאט, ראיתם איך ג`יימס נפל???? שנראה שהוא החזיק את הבטן, אבל יותר נראה שהוא החזיק את..מי שראה יודע!!!