זה היה מצחיק שבאמצע הדיון ילדתי :)

afarsemom

New member
זה היה מצחיק שבאמצע הדיון ילדתי :)

אז זהו, ביום רביעי שעבר ילדתי בניגוד לכל התיכנונים (בעוד שבוע ניתוח קיסרי בהרדמה מלאה) את ביתי השלישית בלידה רגילה מדהימה ומקסימה ואפילו ממש כיפית, עם אפידורל מהתחלה ועד הסוף ,התחיל בירידת מים,7 שעות של פיטוצין עד פתיחה מלאה, ובשלוש לחיצות ב- 10 דקות עד שהילדונת שלנו היתה בחוץ. השליה לא יצאה בשלמותה, זכיתי גם ברביזיה, דיממתי קצת יותר מדי אז הושהתי ארוכות יותר בהתאוששות, נשאר לי למזכרת תפר אחד קטנטן פנימי, והכל ללא שום סבל בזכות נפלאות האפידורל. הלידה הזו היותה חויה מתקנת הן על ההריון המאד קשה (3 חודשים שמירה מוחלטת עקב פתיחה ומחיקה החל משבוע 23, סכרת הריונית, בצקות מאד קשות) והן על שתי הלידות הקודמות - האחת ואגינלית מצג עכוז והשניה קיסרית בהרדמה מלאה, ההתאוששות מדהימה כשאין תפרים וטחורים, ואנחנו באושר ענק עם הבונבונית המתוקה שלנו. אז בנות, בניגוד למה שהטפתי לו עד עכשיו, ובהתאם ל"רק על עצמי לספר ידעתי" לידה ואגינלית ללא סבל וללא תפרים וטחורים בהחלט עדיפה על קיסרי, שווה את הנסיון. והנה גם דוגמית קטנה של הגיברת די סמוך ללידה.
 

ניקולי

New member
שיוווווו../images/Emo7.gif

אני מתרגשת איזו ממי. יופי!! נהדר, אני שמחה בשבילך שזה מאחורייך..
אחרי שיולדים שוכחים החוויה עצמה של הלידה מרגשת. מדהימה.. תגדלוה בנחת ולדרכים ישרות.. אמן!!
 
איזה מתוקה ../images/Emo68.gif היא נראית כ"כ

רגועה ושלווה... שינת תינוקות
איזה כיף!!!
 

1במיה

New member
מדהימה../images/Emo57.gifהמון מזל טוב ואני איתך

לידה ואגינלית עדיפה על ניתוח
 

ציפי ג

New member
איזה בובה

שיהיה לך גידול קל כמו לידה קלה. זה הרי הרבה יותר ארוך. אין כמו הנסיון להוכיח. לידה רגילה היא פשוט מתנה. אבל כאשר הלידה לא רגילה זה כבר באמת נתון לעד כמה הדברים מסתבכים.
 

לימיצ

New member
מה זה צריך להיות לידה ב10 דקות!

מה זה כל הלידות האלה ב3 לחיצות וזהו , תוך רבע שעה וגמרנו??? מה פתאום האפידורל לא עיכב לידה?? איך זה יכול להיווווו?? ולמה זה קורה לשכנות עם הדשא הירוק?????????????. אפשר לבקש שזה יהיה מדבק???
ומזל טוב! רק אושר ובריאות וטוב!
 
כולן לקרוא- הודעה משמחת וחשובה!!

ולך מזל טוב על הגברת המתוקה. סחתיין על הלידה. הצטרפי אלינו במאבקנו לשכנוע בנות הפורום לטובת הלידה הואגינלית.
 

תיקי א

New member
נפלא, פשוט נפלא לשמוע ../images/Emo24.gif

אני נורא שמחה בשבילך, מילאת אותי אופטימיות (זהירה). המון מזל טוב, הילדה המתוקה שלך פשוט מדהימה. אשמח אם תפרטי אם את מרגישה בכלל השפעה של הלידה והאפידורל על הגב?
 
למעלה