זה היה הסתו שבגללו החליטה

עכשו נשארנו לבדנו בקן

... לא זוכרת ת'מילים רק שביחד כף להזדקן... מישו יכול לעזור?
 

טוסקה

New member
עוף גוזל, כמובן -

הגוזלים שלי עזבו את הקן פרשו כנפיים ועפו ואני ציפור זקנה נשארתי בקן מקווה מאוד שהכל יהיה בסדר. תמיד ידעתי שיבוא היום שבו צריך להיפרד אבל עכשיו זה ככה בא לי פתאום אז מה הפלא שאני קצת דואג. עוף גוזל חתוך את השמיים טוס לאן שבא לך רק אל תשכח יש נשר בשמיים גור לך. עכשיו נשארנו לבדנו בקן אבל אנחנו ביחד חבקי אותי חזק תגידי לי כן אל תדאגי ביחד כיף להזדקן. עוף גוזל חתוך את השמיים טוס לאן שבא לך רק אל תשכח יש נשר בשמיים גור לך. אני יודע שככה זה בטבע וגם אני עזבתי קן אבל עכשיו, כשבא הרגע אז מחניק קצת בגרון מחניק קצת בגרון עוף גוזל חתוך את השמיים טוס לאן שבא לך רק אל תשכח יש נשר בשמיים גור לך.
 
לילה טוב

מילים: נילי גלמור באמצע חיי יותר או פחות נעצר העולם רעדו הפחות קרסה הבמה עליה שיחקתי ואני מילותי שכחתי באמצע חיי הקיץ חלף מה עוד אבקש סגריר על הסף להמשיך לנוע בלי סער בלי אש עשבים שוטים לעקור ולנכש ואשר יבוא יבוא ואשר יהיה יהיה ואני על מאומה כבר לא אתעקש באמצע חיי יותר או פחות באמצע שחור באמצע אפור היו אנשים בחדר בלי אור והיית אתה באמצע חיי יותר או פחות נעצר העולם רעדו הטפחות ביקשת על נפשי רק אחת לא יותר עשה שילחש "אני בא לקראתך" עשה שיחדל בו הפחד עשה שיבטח עשה שיאהב תן בו הכוח אל מול אהבתי תן בי כוח אל מול שתיקתו נסוך את שיקוי החיים לדמו שחרר אהבה מכלא ליבו באמצע חיי יותר או פחות נעצר העולם רעדו הטפחות וביקשתי על נפשי רק אחת רק אותך לא יותר לא אחר לא יותר
 

שרונהה

New member
קטע משיר של שלמה ארצי

פעם הייתי מקרב את כל הגוף לנשיקות, הייתי בא אצלך, לומד הכל. פעם היו בי עוד אנשים, נותרו לי רק שמות, גם ים מוחק שמות - כתובים בחול. אבל עכשיו אני יודע, שבכל זאת את איתי, וביחד, שנינו יחד, נולדים.
 

vikiberko

New member
קצת מוזיקה לנשמה לא תזיק

אשה מאוהבת............ברברה סטרייסנד
 

vikiberko

New member
לילה טוב יהיה טוב...

טוסקה הכל עובר חביבי.......חבל על הדמעות
 

שרונהה

New member
ויקי.... איזה שיר הבאת../images/Emo24.gif

הוא מתנגן עכשיו...... נהדרררררררר
 

vikiberko

New member
עכשיו אני אפיתי מאפינס שוקולד

התאהבתי בשוקולד ......אחרי שהרדמתי את החוקי שלי.....
 
אני רגשנית היום../images/Emo153.gif

קוראת את מילות השיר ודמעה מנצנצת לה ... ליל מנוחה פורום.
 

שרונהה

New member
ליל מנוחה פורפורית.. קצת מרחל שפירא

אני רוצה לפקוח את עיני לצמוח לאיטי. הרביתי לחלום החלומות טרפו אותי, רציתי לנחם - אבל מרדה בי תשוקתי. היה מיקסם ילדות, היתה גם סערה בזרועותי. אני יודעת שהדליקה אש זרה את לילותי.
 
למעלה