זה הדבר האחרון שצריך פה אבל

  • פותח הנושא NYer
  • פורסם בתאריך

NYer

New member
זה הדבר האחרון שצריך פה אבל

לא יכולתי להתאפק. במהלך שיטוטי באתר טכני בנושא סלילים (שנמצאים כידוע ב XO): As good inductors are very expensive (as least from the manufacturer's point of view), most speakers (even many "high-end" ones) contain poor inductors. Perhaps, before you decide to plonk down wads of cash for that new speaker cable that will give you "much tighter and defined deep bass", think about that bass inductor that is present inside your speaker first! I always believe that money is best spent on the weakest link in the audio chain.
 

eyalpor

New member
הגיוני. אבל הייתי מציע לחשוב פעמיים

על קניה מיצרן רמקולים שבמסגרת קיצוץ העלויות שם סלילים רעים וזולים ב - XO. סביר להניח שהוא קיצץ עוד כמה פינות פה ושם.
 

NYer

New member
אתה יודע מה יש בכל מכשיר שאתה

קונה ? זה בכלל משנה לך ? אם שמו שם את הרכיבים הכי יקרים וזה עדיין נשמע חXא זה עוזר למישהו?
 

eyalpor

New member
לי, אישית, אין מושג. אבל, אם

אחד מאלה שאוהב לפשפש במעי מכשירים כדי לראות האם יש להם פוטנציאל לשיפור ה - XO, מן הסתם הייתי משתמש בעיצה שנתתי. באופן אישי אין לי שום מושג איזה חלקים יש בתוך הרמקולים שאני מייבא.
 

NYer

New member
יש סתירה פנימית קלה בדבריך

מצד אחד אתה ממליץ לא לקנות מיצרן שחוסך באיכות הסלילים שבקרוס, מצד שני אתה מעיד "אין לי שום מושג איזה חלקים יש בתוך הרמקולים שאני מייבא" משמע יתכן שהם יקרים אבל גם יתכן שהם מאוד זולים והיצרן חסך שם ? מה היה קורה אילו היית מקבל יחד עם הרמקול כבל בלתי נתיק (כמו בפטיפונים של פעם) ? מה עושים עם מגבר שמגיע עם כבל חשמל בלתי נתיק ? לפרק ?
 

eyalpor

New member
תראה, החיים תמיד מלאים בסתירות.

לכן, יש לי שתי תשובות אפשריות לשאלה שלך: 1) מכיון שאני, אישית אוהב מאוד את הרמקולים שאני מיבא, אני די בטוח שיש בהם רכיבים איכותיים. אם יום אחד אגלה שזה לא כך, מבחינתי זה היוצא מהכלל והחריג שתמיד קיים בכל סטטיסטיקה. 2) לעומת זאת, אם מישהוא יגיד לי שהוא שמע רמקול מצוין, וששווה לי בזמן שאני בתערוכה בחו"ל (נגיד) להקדיש חצי יום כדי לשמוע אותו (ובכך לוותר, בשל הזמן הקצוב, על שמיעת 3 רמקולים אחרים) ואגלה במקרה שהוא משתמש ברכיבים זולים ורעים (זה לא בהכרח אותו דבר) אוותר על המאמץ כי בסבירות גבוהה רמקול שבנוי רע לא ישמע מספיק טוב. כמו כל דבר בחיים, גם כאן צריך לחיות עם הסתברות. וההסתברות היא שמוצר שבנוי באופן לא מוקע, לא ישמע טוב.
 

Croc

New member
אני לא חושב ש.........

סלילים זה משהו מאוד יקר. עובדה היא שממסרים עולים גרושים, סללים לספקי כח הם לא יקרים בכלל (ברמה של דולרים בודדים - תלוי בנתונים), שנאים "רציניים" עולים עשרות $$$ ונדיר שעוברים את 100$. אז כמה כבר יכול לעלות סליל ב-XO? אלא אם כן יחליטו לייצרו מחומרים איזוטריים. גנאדי
 

NYer

New member
אני מתפלא עליך...

מחיר זה עניין של היצע וביקוש לא? למה שסליל אודיופילי יעלה פחות מאינטרקונקט אודיופילי ? אולי יש בו יותר חוט ? או שזה לא קשור...
 

Croc

New member
התחלת מ:.......

GOOD INDUCTORS ARE VERY EXPENSIVE. מה זה השטויות האלה? מאיפה הקביע הזו? מה זה בכלל GOOD? למה סליל של 5$ הוא לא טוב? נגיד והחלטת להחליף. מה הפרמטרים? חומר של המוליכים? עובי של המוליכים? אם החלטת, אז לדעתי לא תיהיה לך בעיה להשיג רכיבים איכותיים במחירים של פחות מ10$ ואפילו פחות מ-5$. גנאדי
 

NYer

New member
אפשר לעשות אצלך הזמנה מרוכזת ?

אני צריך (שניים מכל אחד): 0.25mH 1.8mH 0.83mH 1.5mH כולם air core מכבלים oxygen free copper שה DCR שלהם יהיה נמוך מ 0.2 תן הצעת מחיר (אני מקווה שזה לא חורג מכללי הפורום).
 
למעלה