זה האופנה היום...

avivs

New member
זה האופנה היום...

היום אחותי הקטנה (בת 11) באה להראות לי מכנס חדש שהיא קנתה (בסגנון צבאי), אמרתי לה שזה יפה והיא אמרה לי שזה מה שבאופנה עכשיו... אז הנה זה מתחיל... האופנה החדשה... בזמן האחרון באמת ראיתי די הרבה אנשים עם מכנסיים צבאיות... גם בנים וגם בנות. אז יאלה אנשים... לזרוק את כובע הקאובוי ולקנות מגפיים צבאיות! האופנה החדשה מבית היוצר של מיס ריצ'י הגיעה. עמוד דום!!!
 

Human Nature

New member
../images/Emo6.gif |טל| |צלב|

אופנה=
בכל מקרה, השיק הצבאי לא שייך בכלל למדונה; המכנסיים הצבאיות היו שם עוד לפניה.
 

the bourgeoisie

New member
כן זה נכון, אבל זה יפה!

בבית ספר שלי זה טפס טוב גם הנעלי עקב הגבוהים האלה (אין לי כאלה...)
 

avivs

New member
המכנסיים אולי היהו כאן קודם...

אבל מדונה גם לא המציעה את חולצות הפלאנל, כובע הקאבוי ומכנסי גינס... אבל עדיין זה לא צירוף מקרים שבדיוק שכשהיא התחילה להתלבש ככה הרבה אנשים אחרים התחילו גם וכל מיני חברות אופנה עשו קולקציות עם הלבוש הזה... אפילו בארץ. האופנה הצבאית אולי לא חדשה, אבל היא בטוח מקבלת דחיפה בגלל מדונה.. ככה גם היה עם הבגדים ה"רוחניים" הם היו פה קודם אבל נכנסו יותר לאופנה בגלל מדונה.
 
שום דבר פה הוא לא מקרי ואין פה שום

עיניין של המצאה.. מדונה לא המציאה כלום.. היא פשוט קשובה לתחזיות אופנה.. הרי זה ידוע שכל שנה יושבים חבר של מעצבים וקובעים את התחזיות אופנה לשנתיים מאוחר יותר, הם יושבים בוחרים לוקים שונים וסגנונות שונים ומנבאים איזה לוק יתפוס הכי הרבה בבתי האופנה הבכירים.. מדונה רואה את התחזיות אופנה ובוחרת את הלוק שהכי מוצא חן בעיניה עד היום טפו טפו טפו היא בחרה לעצמה לוקים שבדרך כלל הלכו מאוד(מלבד הלוק היפני..) זאת כל התורה..
 

the bourgeoisie

New member
זה לא נכון

מדונה ניסתה אין סוף סיגנונות שלא ניקלטו וחלק ניקלטו טוב מאוד היא ראתה בשנת 2000שהקוובוי חוזר אז היא כתבה את DTM? היא פשוט עובדת עם הטובים ביותר! אל תשכחו שכשיצא DTM כל המאגזינים קטלו את הסיגנון שלה והיא הייתה במתלבשות הגרועות ביותר!!!
 
לא קשור מה כל מאגזינים אמרו..

מדונה לא אמרה לעצמה"המממ..מה יהיה אופנתי השנה, אולי קאובויס?" ואז כמובן היא הלכה על לוק הבוקרים וסחפה אחריה את כולם.. זה ממש לא הולך ככה..
 

the bourgeoisie

New member
נראה לי שזה קורא במקרה

כמו למשל כשהיא יצאה עם הלוק של לייק אוירגין ואז כל הבנות התחילו להתלבש ככה. והיא לא הבינה למה
 

avivs

New member
גם לי נראה שזה במקרה...

הרבה ממעצבי האופנה המובילים בעולם הם חברים או לפחות מכרים של מדונה. זה רק הגיוני שאיך שהיא מתלבשת ישפיע עליהם. אנשים כבר רגילים שמה שהיא לובשת משפיע על מה שאחרים לובשים.
 
זה קרה במקרה!!!!

תראו מדונה הפכה שלא במכוון למאין מכתיבת אופנה, היא לא מעצבת אופנה,היא שלא מתיימרת להכתיב אופנות, היא עצמה אמרה זאת פעם שבתחילת הקרירה שהיא לבשה את כל הרשתות והתכשיטים היא לא חשבה שזה כך ירחיק לכת והמון נערות יתלבשו כמותה וזה מה שקרה לא כי היא תכננה לא כי היא רצתה, בשנת 90 באמביציה בלונדינית זאן פול גוטייה עיצב לה בגדים להופעה, היא בחרה בו הוא עשה את העבודה ועיצב לה חזיית שפיצים, לה, ואז כל העולם התחיל להיחשף לאופנה הזו אז בגלל שמדונה הראשונה שלבשה והציגה זאת לעולם אז נותנים לה כביכול את הקרדיט, ב2000 היא הוציאה את מוזיקה והחליטה ללכת על לוק מדליק של גינסים וקובעים, לא כי היא רצתה להכתיב אופנה כי זה הלוק זה הסטיילינג שהיא רצתה לתקופה של מוזיקה, אבל בגלל שמדונה היא מדונה, והיא כוסית שחבל על הזמן והיא אישה גדולה מהחיים אז זה הכי אין להתלבש כמוה ולכן התחיל הגל של הגינסם הנמוכים והכובעים, ושוב הקרדיט למדונה כי היא זו שלקחה את הקטע הזה ודחפה אותו קדימה עם הקליפים והתמונות, אותו דבר לגבי הקטע של הלוק הצבאי שהיא בחרה לקידום האלבום החדש אז אנשים נזכרו כמה הלוק הזה מהמם ועוד במיוחד שיש אותו למדונה ושוב זה התעורר, אז בהחלט סביר להניח שמדונה מודעת לעובדה שהלוק והסטילינג שהיא בוחרת להפקה מסויימת יהווה מודל לאחרים ויכול להתעורר, הגיוני שהיום יותר מבעבר היא יותר חושבת על איך להציג את המראה הבא, איך להיראות באלבום הבא היות והעניים היו נשואות לה, והיא מודעת לעובדה שהלוק הבא יכול להכתיב אופנה מסויימת. וזה פחות או יותר מה שקורה איתה, בהחלט יש לה את הגאונות לחשוב היטב על הלוק הבא לנוכ המודעות שזה מה שיתפוס.!
 
היא פשוט קששובה לתחזיות אופנה..

ההכתבת אופנה שלה היא בעצם כזאת שבדרך כלל הלוקים שהיא בוחרת לעצמה כל שנה ממבחר הלוקים השונים שיש בתחזיות האופנה הופך להיות הלוק השולט באותה שנה.. כמו לדוגמה הלוק האתני עם קעקועי החינה בריי אוף לייט, החזרה למכנס הנמוך שבע שמיניות בביוטיפול סטריינג'ר, הבוי טוי לוק(שהוא באמת במקרה הפך ללוק פופלארי, אבל יש לציין שאף בית אופנה לא אימץ לעצמו את הלוק הזה) הלוק של שנות הארבעים בתקופת דיק טרייסי.. ועוד ועוד..
 
למעלה