זה בסדר לפתוח שירשור לפרק טופ 4? ../images/Emo58.gif
פעם ראשונה שאני כותבת פה אבל אני קוראת אתכם מתחילת העונה ולאט לאט גבר בי הצורך לשתף במחשבותיי
ובכן, זה דיי ברור מי ילך מחר הביתה. האיש והראסטות, ג'ייסון קסטרו, שהופעתו בפרק הזה זעקה לשמים "אני יודע שהגעתי לכאן בחסד ולמען האמת לא מובן לי למה דורשים ממני להמשיך לשיר". שני הביצועים שלו היו איומים ואין בכלל תפר בודד להשוואה עם שלושת המתמודדים האחרים. הוא שכח מילים, היה נטול כריזמה, ביצע כמה תנועות גוף מחרידות ופשוט נראה לי שזה לא שהוא איבד כל תקווה, התקווה לא היתה נחלתו מלכתחילה. אלא אם איזה טרוריסט יחליט לבצע מגה-פיגוע במטה התוצאות של אמריקן איידול וכל ההצבעות ימחקו - ג'ייסון קסטרו אומר לנו שלום. דייויד ארצ'לוטה הלך על שני ביצועים שהם sure thing עבורו. סטנד ביי מי שהוא שיר קאנון בתרבות האמריקאית הפופולרית ולאב מי טנדר שכבודו במקומו מונח. הבעיה שלי עם ארצ'לוטה היא שהוא חנפן. הוא מתחנחן לקהל בכל שבוע אבל הוא עושה את זה בחוכמה. הרי את קהל המעריצות הטוויניות שלו הוא לא צריך לכבוש כל שבוע מחדש - הן ימשיכו להצביע לו גם אם הוא יעמוד על הבמה ויבצע את שיר הנושא מתוך שאלתיאל קוואק, לצורך הענין. זה קהל המצביעים הבוגר (שמורכב בעיקר מנשים בנות 40+) שזקוק לאישור להמשיך להצביע לו בכל שבוע ובחירת השירים הללו היתה גאונית, כמו גם בשבוע שעבר. מעבר לכך, ארצ'לוטה משעמם אותי. בכל שבוע מחדש, הדבר היחיד שמענין אותי בקשר אליו זה איזה שיר הוא יבצע. אחרי שאני סוגרת את הפינה המותחת הזאת הוא לא מענין אותי כי אני יודעת איך הוא ישמע, איך הוא יראה, מה הוא יעשה עם העיניים וכמה הוא יהיה מרוצה מעצמו בסוף. ארצ'לוטה הוא המועמד החזק מכולם לזכיה בתחרות ולא משום האיכויות שלו אלא מפאת העובדה שזה מה שהקהל האמריקאי הפרווה אוהב ששמים לו בצלחת. בלדיסט מפונפן וחייכן, גור פנדה או גור דובי קוטב...זה לא ממש משנה כל עוד הוא חמוד ולא עושה רעש אחרי 22:00 בלילה. מה שהכי לא מובן לי זה למה סיימון ממשיך ללקק את טבליית הסוכרזית הזאת? דיוויד קוק לא הלך על בטוח אבל גם לא הפתיע במיוחד. שני ביצועים חזקים וטובים (לא ממש הבנתי מה השופטים רצו ממנו בקשר לביצוע הראשון, זה אמנם לא היה עיבוד מקורי אבל זה היה טוב מאוד) שלדעתי הבטיחו לו את הטופ 3 והחשש לשוקר התפוגג כלא היה. מאוד קיוויתי שהוא יבצע משהו של U2 אבל אחרי שראיתי שקרלי ומייקל עשו את One באלן דג'נרס הבנתי שיאן סיכוי שזה יקרה. סאישה היתה מעולה ב-אה צ'יינג' איז גונה קאם וקצת פחות טובה בפראוד מרי. אני הסכמתי עם פאולה שאמרה שרואים שסאישה תפסה תעוזה והפכה מילדה עם קול גדול לפרמורמרית עם קול ענק (או משהו דומה, אני לא ממש זוכרת מילה במילה). א-ב-ל, גם הסכמתי עם סיימון שאמר שזה היה חיקוי להופעה של טינה טרנר. אולי לא חיקוי, אבל בהחלט ניסיון ברור לרכב על הביצועים של טרנר לשיר. הביצוע השני שלה היה מעולה ורואים כשגם שהיא לא צריכה לפזז על הבמה היא יודעת איך להעביר אמוציות ולרגש. בכל מקרה, רוב המבקרים וצופי התוכנית שיערו שג'ייסון וסאישה יהיו מועמדים להדחה ולדעתי, אם להתבסס רק על ההופעות ולא על הפילוח הסציולוגי-אנתרופולוגי-כרונולוגי-פסיכולוגי של קהל המצביעים, אני מקווה בשביל ג'ייסון שהוא חסך לעצמו כאב ראש כביר וארז כבר את מזוודותיו מיד בתום השידור. ואם לנסח מחדש את אחד מהגיגיו השנונים של צ'נדלר בינג - Stick a fork in him, he's done הצפי שלי לגמר - סאישה וארצ'לוטה. כמובן שהייתי רוצה שדיוויד קוק יקח את כל הקופה אבל אני חושבת שבמשך 7 עונות הקהל של אמריקן איידול הבהיר מה הוא מעדיף לראות ולשמוע ולצערי, למרות ש-dialidol מציב את קוק במקום הראשון השבוע בפער של 3% מארצ'לוטה (עם סטיה של 2.5%
), קוק יעזוב בטופ 3 ונשתעמם לנו ביחד כל הדרך לעונה הבאה.
פעם ראשונה שאני כותבת פה אבל אני קוראת אתכם מתחילת העונה ולאט לאט גבר בי הצורך לשתף במחשבותיי