זה בכלל לא חג יהודי

MajorWinters

New member
זה בכלל לא חג יהודי../images/Emo19.gif

סילבסטר זה לא חג יהודי! למה אתם לא חוגגים יום היטלר? מגוון תירוצים שהומצאו, אחד לא נכון כמובן, כידוע, ובכל זאת אנשים נשארים בשלהם. לא יודע איזה רבי המציא את זה, אבל הוא מוכיח דברים הרבה יותר גרועים מהדברים שכביכול עשה מר בסטר. שלילת דת אחרת, קיימת ביהדות שנים רבות, ואני בטוח שאפילו רב מתלונני הסילבסטר קראו את המאמר המפורסם ההוא ביקום הירוק. אבל מה? עד כמה זה פקח את עיניהם. אנשים אלו קנו מילות חוכמה מאיזה רב שניתן לפקפק בו, או מאיזו שמועה זדונית מפי חבר או פלקט ברחוב. ודאי שאנשים אלו לא יאמינו להיסטוריון מכובד... כי הוא "סתם איזה חילוני מפוקפק". אנשים חיים בעולם משלהם, ומי יודע... לדעתי חצי מהאנשים עם פניני החוכמה האלו, ועם העובדות המוכחות שלהם, יעברו לצד השני ברגע שיהיה להם דייט לתאריך המיוחל. נח להם להיות בפינה הקטנה שלהם, *מתנגדי סילבסטר*, "אני בחיים לא אחגוג", עד שתהיה להם אפשרות. אני יודע שלא חידשתי הרבה, או בכלל, אבל זה היה חייב לצאת! וכל החבר'ה המתוארים למעלה, אם אתם לא דתיים אדוקים, וסתם קנאי יהדות כנח לכם, אז תעשו לעצמכם טובה... תצאו השנה בסילבסטר, סתם כי זה יום שישי!
 
אנשים...

איפה הערכים שלכם???? היהודים לא מחפשים סיבה למסיבה, זה טיפשות מי שלא מבין למה חוגגים כל חג... וכמו שלא תחגגו יומולדת כל יום, כי למישו באותו יום יש יומולדת, ככה לא תחגגו כל יום חג, כי למישו יש חג בעולם... ובכלל זה פשוט עבודה זרה!!!!!! ואם הסיבה הזאת לא מסיפקה לכם.. זה עצוב ממש...
 

MajorWinters

New member
מגוון תשובות../images/Emo19.gif

*אנחנו לא חוגים את השנה החדשה, פשוט יש החלטה קולקטיבית שזה יום מיוחד (לא יודע למה), אז אני מצטרף. *יש מסיבות ממש שוות באותו יום, לא יודע למה יש אותן, אבל הן קיימות אז חייבים להיות שם. *חגגת פעם יומולדת לחברה? אז אנחנו חוגגים יומולדת לחבר טוב שלנו עכשיו... (אלגוריה נגדית) תבחרי.... תהני!
 
....

אתם שמים לב כמה אנחנו שפוטים של העולם?? זה לא הולך ככה- אנחנו מסתכלים מה כל העולם עושה אז גם אנחנו עושים? זה לא קשור אלינו בכלל!! מה זה החלטה קולקטיבית???. וכל העולם חוגג- ואנחנו לא נחגוג!! כי אנחנו שונים, מי שלא מבין במה אנחנו שונים אני אשמח להסביר לו!!! באמת- אחים שלי.. הרי בתכלס אין לנו שום עניין לחגוג חג כזה, במיוחד למי שמבין תמשמעות של החג שלהם.. ויש כאלה שסתם עושים דוקא לחגוג תחגים האלה כדי להראות לכולם: שימו לב- גם אנחנו אותו דבר כמוכם.. לא רוצים להיות כמוהם!!!!!! תלכו בגאוות יחידה: אני יהודי ואני גאה בזה!!
 

beatman

Member
אני יהודי ואני גאה בזה!! ../images/Emo13.gif

ואני חוגג את כניסת השנה החדשה,אני מן הסתם אזרח העולם
 
אז...

במה אתם מרגישים יהודים???? זה שאתם יהודים זה בטוח! אפחד לא מפקפק בזה, אבל איך אתם יכולים להיות גאים במשהו שאתם בכלל לא מבטאים בעצמכם???
 

beatman

Member
מה הקשר ?

אני יהודי! חוגג חגים יהודים,שומר כשרות,מאמין בא"י שלנו.
 

דנטל

New member
מה הקשר לביטוי?

גאוה זה לא משהו שדורש הוכחות. זו תחושה והרגשה ואין בזה זיקה לשום דבר מוחשי. זה כמו שתגידי שאני קונה מתנה לחברים שלי ליום ההולדת בשביל להוכיח את אהבתי אליהם. אני לא צריכה להוכיח אהבה (ואצלנו באמת לא קונים מתנות). או שאוהבים, או שלא. זה רגש. לא צריך לזה הוכחות.
 
אז...

במה אתם מרגישים יהודים???? זה שאתם יהודים זה בטוח! אפחד לא מפקפק בזה, אבל איך אתם יכולים להיות גאים במשהו שאתם בכלל לא מבטאים בעצמכם???
 
אוי...

סליחה! זה נשלח פעמיים.... אבל לפעמים להרגיש יהודי זה לא רק מתבטא במה עושים, אלא במה בטוח לא נעשה... להידמות לגויים לדוג' זה איסור די מפורש בתורה.... חז"ל אומרים אפילו שבשעת שמד לשים שרוך אדום כמו של גויים זה אסור... אז לחגוג חג של שונאי ישראל???
 

beatman

Member
../images/Emo6.gif

די כברררררררר,תורידי את המחסום מהמוח זה לא!!! חג של שונאי ישראל.
 
אז??

איזה חג זה בדיוק?? אתה אולי מוכן נגיד להסביר לי, למה הנוצרים לא חוגגים את חנוכה? או פסח או יום העצמאות שלנו?
 

beatman

Member
זה חג שנה חדשה

שחוגגים אותו אך ורק לכבוד השנה החדשה בלי קשר לשום דת ! חנוכה ופסח לא מוכרים לנוצרים והם לא חוגגים,ובכלל החגים הללו הם רק של יהודים,יום העצמאות זה חג של המדינה שלנו. השנה החדשה היא חג של כל העולם,כולל היהודים.
 

beatman

Member
../images/Emo123.gif נמאסת

כמה אפשר להסביר לך שזה לאאאאאאאאאאאאאאאא החג שלהם !!! זה החג שלי !!!!!!!!!!!!!! שלי !!!!!!!!!!!!!!!!!
 

דנטל

New member
די כבר עם האטימות

ביקשת ממנו הסבר והוא נתן לך הסבר, אז די. חגיגות כניסת השנה החדשה האזרחית הן לא דתיות בדיוק כשם שיום העצמאות הישראלי הוא לא דתי. לנוצרים אין ממה להעלב על כך שחוגגים את זה רק בגלל שזה שנה חדשה, בגלל שזה רק שנה חדשה ולא שום דבר אחר, ואין לזה קשר לדת שלהם ולכן צריך אפילו לא להזיז להם את קצה האצבע מאיזו סיבה אנשים חוגגים את זה. הנוצרים הם בסך הכל עוד עם שנסחף בזרם הגלובלי וחוגג את זה. בדיוק כמונו.
 

Ripelll

New member
דנה דארלינג

יום-העצמאות נחשב לחג דתי (בערך...) אצל הדתיים (לא החרידים) אפילו אומרים הלל (יודעת מה זה...?)
 
למעלה