זה בא וזה הולך: האם אנחנו נפרדים מה-IC3?

מצב
הנושא נעול.
שאלה לד''ר הנכבד
לאן נעלם 741 הקטר המשוקם.
ערב טוב לך: לא טרחתי לבדוק מדוע לא הגיע
ארצה ביחד עם שני הקטרונצ'יקים האחרונים. לא ממש הבנתי היכן הוא וטרם טרחתי לברר. אני מניח שהמנוע שנשלח מישראל לסגונטו או שטרם הותקן בקטר או שהתגלו תקלות נוספות באחת המערכות של הקטר. אשמח לקבל ממך עידכון בענינו של קטר מס' 741 שנפרק לראשונה בחייו בנמל אשדוד ע"י האוניה "XANDRINA" ביום 23.05.2001 בשעה: 11:45 במדוייק. גולשות הפורום המכובדות וגולשיו האחרים ישמחו לשמוע ממך מדוע לא שב ארצה עם אחיו החדשים. תודה.
 
ערב טוב לך: לא טרחתי לבדוק מדוע לא הגיע
ארצה ביחד עם שני הקטרונצ'יקים האחרונים. לא ממש הבנתי היכן הוא וטרם טרחתי לברר. אני מניח שהמנוע שנשלח מישראל לסגונטו או שטרם הותקן בקטר או שהתגלו תקלות נוספות באחת המערכות של הקטר. אשמח לקבל ממך עידכון בענינו של קטר מס' 741 שנפרק לראשונה בחייו בנמל אשדוד ע"י האוניה "XANDRINA" ביום 23.05.2001 בשעה: 11:45 במדוייק. גולשות הפורום המכובדות וגולשיו האחרים ישמחו לשמוע ממך מדוע לא שב ארצה עם אחיו החדשים. תודה.
שתדע דווח בבקשה לגולשים תודה.
 
שתדע דווח בבקשה לגולשים תודה.
אני אדע תוך חצי שעה בטלפון אחד לספרד אך
אני אתעצל לכתוב על כך כאן כי אני יוצא לבקר חבר במכבים.......קפה? אם לא אתפוס אותו בטלפון, אתפוס אותו מחר בנייד. למען האמת לא ממש עניין אותי לדעת כי במילא אני מקבל בסוף השנה את הדו"ח המלא (כקובץ PDF) הכולל את כל עבודות המפעל בוולנסייה לשנת 2011 ובו פירוט מדוייק על כל קטר שנבנה ועל כל קטר שתוקן כך שמהדוח הזה אני מעתיק את כל המידע אל הטבלאות ממילא בתחילת ינואר. תודה על הבקשה. אם זה ממש חשוב לך - אברר לך היום או מחר.
 
אני אדע תוך חצי שעה בטלפון אחד לספרד אך
אני אתעצל לכתוב על כך כאן כי אני יוצא לבקר חבר במכבים.......קפה? אם לא אתפוס אותו בטלפון, אתפוס אותו מחר בנייד. למען האמת לא ממש עניין אותי לדעת כי במילא אני מקבל בסוף השנה את הדו"ח המלא (כקובץ PDF) הכולל את כל עבודות המפעל בוולנסייה לשנת 2011 ובו פירוט מדוייק על כל קטר שנבנה ועל כל קטר שתוקן כך שמהדוח הזה אני מעתיק את כל המידע אל הטבלאות ממילא בתחילת ינואר. תודה על הבקשה. אם זה ממש חשוב לך - אברר לך היום או מחר.
לכשתדע דווח בבקשה .
סע בזהירות על 443.
 
לכשתדע דווח בבקשה .
סע בזהירות על 443.
תודה רבה. אני כותב מהבית של החבר שהלך
להכין ארוחת אחה"צ קלה. 443 היה גשום ומהנה כרגיל. אהבתי את מחסום המעבר המשודרג. רק הבוקר שמתי לב שהגביהו קמעה את פסי ההרעדה. כמדומני לפני שבועיים הם היו קטנים יותר. חבל שאתה לא רוצה לבוא לקפה....זה די קרוב.
 
שתדע דווח בבקשה לגולשים תודה.
הנה הגיעה התשובה במהירות הבזק:
יגיע בקרוב - היו עוד כמה ענינים לסדר בו לפני משלוח - לדעת הגורם הקשור בענין צפוי כאן בעוד שבועיים. או.קיי? עכשיו תן לי לנסוע בגשם למכבים. ממתינים לי שם.....
 
הנה הגיעה התשובה במהירות הבזק:
יגיע בקרוב - היו עוד כמה ענינים לסדר בו לפני משלוח - לדעת הגורם הקשור בענין צפוי כאן בעוד שבועיים. או.קיי? עכשיו תן לי לנסוע בגשם למכבים. ממתינים לי שם.....
בשעה 14:07 הגיע דוא"ל תיקון לידיעה: לידיעת
מייקל: הדוא"ל מכיל 3 מילים בלבד: "יותר כמו חודש................" מכאן אנו למדים כי בעוד חודש לערך, יגיע קטר מס' 741 ארצה. אני מבין משתי ההודעות כי עדיין עובדים עליו ואני מניח שעדיין לא סיימו את הפינישים האחרונים או את כיוון המנוע או הגנרטור. המנוע כאמור נשלח מישראל לספרד כדי לחסוך בהוצאות של רכישת מנוע חדש.
 
בשעה 14:07 הגיע דוא"ל תיקון לידיעה: לידיעת
מייקל: הדוא"ל מכיל 3 מילים בלבד: "יותר כמו חודש................" מכאן אנו למדים כי בעוד חודש לערך, יגיע קטר מס' 741 ארצה. אני מבין משתי ההודעות כי עדיין עובדים עליו ואני מניח שעדיין לא סיימו את הפינישים האחרונים או את כיוון המנוע או הגנרטור. המנוע כאמור נשלח מישראל לספרד כדי לחסוך בהוצאות של רכישת מנוע חדש.
זרוק את 741 לים ביחד עם 1403
 

אורי404

New member
ככה אתה "נותן כבוד"?

אני מבקש לכבד את הפורום ולהפסיק מיד את ההכפשות האלה. אם לא תפסיק תיחסם.
עמית, גם היחס לאביתר רחוק מכבוד מינימאלי
אני לא מצדיק בכלל שרשורים עם השמצות והכפשות. אבל גם ההודעות כלפי אביתר הן לא פחות חמורות. הן גם קורות בתדירות גבוהה, כאשר אין להן בכלל מקום. מעבר לזה אביתר הוא מבין הגולשים החשובים בפורום זה. יש לו חלק רב בהתפתחות הפורום. הוא היה מבין החלוצים והראשונים, שהעלו דברים רבים מעניינים, בין אם אלה תמונות ותיעודים מתחומים שונים של הפורום (אוטובוסים ורכבות).
 
עמית, גם היחס לאביתר רחוק מכבוד מינימאלי
אני לא מצדיק בכלל שרשורים עם השמצות והכפשות. אבל גם ההודעות כלפי אביתר הן לא פחות חמורות. הן גם קורות בתדירות גבוהה, כאשר אין להן בכלל מקום. מעבר לזה אביתר הוא מבין הגולשים החשובים בפורום זה. יש לו חלק רב בהתפתחות הפורום. הוא היה מבין החלוצים והראשונים, שהעלו דברים רבים מעניינים, בין אם אלה תמונות ותיעודים מתחומים שונים של הפורום (אוטובוסים ורכבות).
אורי היקר, לד''ר אביתר תרומה ראויה לפורום אך
אין הדבר מצדיק את לשונו ושפתו שאינה ראויה ואינה מכובדת. נדמה שכתיבתו הבוטה והאגרסיבית , ההכפשות האישיות והאיומים הם שהביאו על האיש את אשר הביאו. כגולש ומשתתף ותיק בפורום אתה יודע שאין הדבר חדש, הגולש כבר נמחק ונבצר מהפורום פעמים מספר בשנים האחרונות ושוב חזר לסורו. ישמור על לשונו נקייה, יקבל משוב מכובד, לא ישמור על לשונו ושפתו ימשיך לספוג מכל עבר . נכון לעכשיו ידיו טובלות בשרץ והתנהגותו כקוזאק נגזל. בוא ניתן לאיש צ'אנס נוסף לעדן את לשונו.
 
אורי היקר, לד''ר אביתר תרומה ראויה לפורום אך
אין הדבר מצדיק את לשונו ושפתו שאינה ראויה ואינה מכובדת. נדמה שכתיבתו הבוטה והאגרסיבית , ההכפשות האישיות והאיומים הם שהביאו על האיש את אשר הביאו. כגולש ומשתתף ותיק בפורום אתה יודע שאין הדבר חדש, הגולש כבר נמחק ונבצר מהפורום פעמים מספר בשנים האחרונות ושוב חזר לסורו. ישמור על לשונו נקייה, יקבל משוב מכובד, לא ישמור על לשונו ושפתו ימשיך לספוג מכל עבר . נכון לעכשיו ידיו טובלות בשרץ והתנהגותו כקוזאק נגזל. בוא ניתן לאיש צ'אנס נוסף לעדן את לשונו.
אתה באמת רוצה לפתוח דף חדש?
נראה ונבחן....אתן לך מעכשיו 100 ימי חסד.... ביום 16.02.2012 אדע אם מילתך היא מילה, אם לאו. במקום לריב, תתחיל לשתף פעולה איתי ! אתה יודע כמה מידע חשוב הפסידו שאר הגולשים בעטיין של המריבות ביני לבינך? ודרך אגב: וללא קשר: מה אתה חושב על הלינץ' שעושים עכשיו לחברנו הראל אבן ברכבת? ואם מדובר בצ'אנסים, אתן לך מתנה עתיקה מתחילת שנות ה-60 מירושלים: ניתן לזהות כאן את 66-143 שהוא GMC ואת 66-160 שהוא SUPER WHITE שנייהם של המקשר. ותודה לגדול חובבי האוטובוסים בישראל על התמונה המופלאה - דני האחד והיחיד!
 
אתה באמת רוצה לפתוח דף חדש?
נראה ונבחן....אתן לך מעכשיו 100 ימי חסד.... ביום 16.02.2012 אדע אם מילתך היא מילה, אם לאו. במקום לריב, תתחיל לשתף פעולה איתי ! אתה יודע כמה מידע חשוב הפסידו שאר הגולשים בעטיין של המריבות ביני לבינך? ודרך אגב: וללא קשר: מה אתה חושב על הלינץ' שעושים עכשיו לחברנו הראל אבן ברכבת? ואם מדובר בצ'אנסים, אתן לך מתנה עתיקה מתחילת שנות ה-60 מירושלים: ניתן לזהות כאן את 66-143 שהוא GMC ואת 66-160 שהוא SUPER WHITE שנייהם של המקשר. ותודה לגדול חובבי האוטובוסים בישראל על התמונה המופלאה - דני האחד והיחיד!
שפה נקייה ועינינית - די לי בכך.
ברשותך אינני מעונין להגיב בנושאים אישיים של בכירים ברכבת. רק אומר שמדובר במקצוען רכבתי מהשורה הראשונה בישראל.
 
שפה נקייה ועינינית - די לי בכך.
ברשותך אינני מעונין להגיב בנושאים אישיים של בכירים ברכבת. רק אומר שמדובר במקצוען רכבתי מהשורה הראשונה בישראל.
לי אין בעיה. קח את הלקח הזה גם לעצמך:
ובענין אחר: האם יש לך מושג מה יעלה בגורלם של 4 "קטרי" הוולרט הפרטיים השייכים לרותם?
 
אדוני לא מעודכן גם כאן בדוק שוב.
וחזור עם מידע מדויק יותר. (אם הדבר כל כך חשוב למי מהגולשים-מסופקני) לילה טוב.
רגע נגיעת קטר 1401 בארץ הקודש: 20:51
הצילום צולם עבור המגה ארכיון וזו התמונה הראשונה של קטר יורו 4000 בארץ הקודש באכסנייה זו. הזכויות שמורות לצלם: KKR. האיכות אינה אופטימלית אך תמונות באיכות מעולה תפורסמנה בנפרד לאחר שתחדל להכתיר את עצמך מומחה לרכבות מטעם עצמך.....ועל זה אומרים ביידיש: "דו ביסטה אה "גרוייסה" (ביסאלה) מומחע - אוי אה ברוח....מומחע? צורוק ! דוביסטה אה שייסה מומחה פון באלסטינה"... ליילה סעידה יא וואלד אל עוזראייר...
 

david80

Member
רגע נגיעת קטר 1401 בארץ הקודש: 20:51
הצילום צולם עבור המגה ארכיון וזו התמונה הראשונה של קטר יורו 4000 בארץ הקודש באכסנייה זו. הזכויות שמורות לצלם: KKR. האיכות אינה אופטימלית אך תמונות באיכות מעולה תפורסמנה בנפרד לאחר שתחדל להכתיר את עצמך מומחה לרכבות מטעם עצמך.....ועל זה אומרים ביידיש: "דו ביסטה אה "גרוייסה" (ביסאלה) מומחע - אוי אה ברוח....מומחע? צורוק ! דוביסטה אה שייסה מומחה פון באלסטינה"... ליילה סעידה יא וואלד אל עוזראייר...
וברגע זה איבד 701 את תואר הקטר החזק בישראל!
תודה רבה על התיעוד
 
קטר 701 עדיין המלך

לא חושב שיהיו פה אי פעם קטרים כל כך נוחים לשימוש כמו הקטרים האמריקאים!!!
701 יחיה גם אחרייהם אם
יקבל את האחזקה הנכונה. לא רכשו קטרים אמריקאים מקוריים מפאת המחיר העצום שלהם. ברור שקטר כמו ה-SD70 בגרסה משופרת שלו עדיף, אך המחיר של SD70 יחיד או דומיו הוא כמו של שלושה יורו4000 כך שלמרות כל הנאמר, יחסית למחיר ששילמו עלייהם, הם יתנו את התמורה. כדי שיהיה מוצדק לרכוש קטר ברמה של SD70 למשל או דומיו, יש צורך בהפעלה הרבה יותר מאסיבית של הקטר ולמרות שקטר אמריקאי מקורי הוא הטוב בעולם בקטע של אורך חיים, איכות, כוח סחיבה ואמינות, לא בטוח שמשתלם להשקיע כל כך הרבה כסף בשביל מדינת ישראל כאשר אפילו הקו בין נהריה לדימונה הוא למעשה קו פרברי קצר בהשוואה לקווים האמריקאים ולמה שה-SD70 נועד במקור. אין לו כאן ממש מסילות לנסיעה רצינית ומסילות ישראל אינן ממצות את הפוטנציאל הגלום בו כך שההשקעה הכספית לא תחזיר את עצמה אלא במקרה ויופעל לפחות 60 שנה ואולי יותר. לדעתי היורו 4000 יספיק לכל המטרות. למרות שהוא מכוער עד אימה וצבוע בצורה נוראית, יש לו עדיין מנוע, גנרטור ומנועי הסעה אמריקאים מקוריים !
 

traiNir

New member
בטח גם לנקות את החלונות שלהם זה נורא יקר.
אם הם הצליחו להחזיק כל כך הרבה זמן עם רמת התחזוקה המהוללת של רכבת ישראל, בדנמרק הם היו מחזיקים בלי בעיה לפחות 30 שנה. אני לא מבין כלום באחזקת קרונות, אבל הסטטיסטיקה מראה: אם אביתר אומר משהו, כנראה שהאמת היא בדיוק ההפך...
)) אהבתי!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה