זה בא וזה הולך: האם אנחנו נפרדים מה-IC3?

מצב
הנושא נעול.

Golf Bravo

New member
זה בא וזה הולך: האם אנחנו נפרדים מה-IC3?
אגב ההודעה של בועז על הגעתם של קטרים חדשים לחופי ארצנו, נתקלתי בידיעה המעניינת המצורפת בזה (מסוכנות דנית) ולפיה מתברר שהדנים רוצים את הקרונועים האהובים עליהם בחזרה, את כולם! זאת, על רקע מחסור בציוד נייד בדנמרק. לשם כך, מתנהלים מגעים עם רכבת ישראל על מכירת הקרונועים. אם הידיעה הזו נכונה, אזי מדובר בשינוי משמעותי ברכבת ישראל. שדרה שלמה של עובדים, החל מנהגים וכלה במכונאים (חבריהם של השמונה), יצטרכו לעשות הסבה לציוד נייד אחר, לאחר כמעט 20 שנה של עבודה על הקרונועים האלה. יהיה מעניין לראות איך הדנים יחזירו לחיים את קרונועי ה-IC3, שחלקם כבר במצב די מרוט.
 

davidfainshtein

New member
מנהל
זה בא וזה הולך: האם אנחנו נפרדים מה-IC3?
אגב ההודעה של בועז על הגעתם של קטרים חדשים לחופי ארצנו, נתקלתי בידיעה המעניינת המצורפת בזה (מסוכנות דנית) ולפיה מתברר שהדנים רוצים את הקרונועים האהובים עליהם בחזרה, את כולם! זאת, על רקע מחסור בציוד נייד בדנמרק. לשם כך, מתנהלים מגעים עם רכבת ישראל על מכירת הקרונועים. אם הידיעה הזו נכונה, אזי מדובר בשינוי משמעותי ברכבת ישראל. שדרה שלמה של עובדים, החל מנהגים וכלה במכונאים (חבריהם של השמונה), יצטרכו לעשות הסבה לציוד נייד אחר, לאחר כמעט 20 שנה של עבודה על הקרונועים האלה. יהיה מעניין לראות איך הדנים יחזירו לחיים את קרונועי ה-IC3, שחלקם כבר במצב די מרוט.
ידיעה מעניינת ביותר!
מאוד מעניין אותי מה הפיצוי שתקבל הרכבת בתמורה לפרידה מה-IC3. האמת היא שדי אצטער ברמה האישית אם העסקה תצא לפועל. אני גם לא אתפלא אם היוזמה הגיעה מהצד הישראלי מסיבות מסויימות...
 

בועז ל

New member
ידיעה מעניינת ביותר!
מאוד מעניין אותי מה הפיצוי שתקבל הרכבת בתמורה לפרידה מה-IC3. האמת היא שדי אצטער ברמה האישית אם העסקה תצא לפועל. אני גם לא אתפלא אם היוזמה הגיעה מהצד הישראלי מסיבות מסויימות...
בהחלט מעניינת.
אם כי סביר להניח שאם תצא העסקה לפועל, לא מדובר ברכש מיידי או בכל כמות הקרונועים המצויה בידי ר"י.
 
זה בא וזה הולך: האם אנחנו נפרדים מה-IC3?
אגב ההודעה של בועז על הגעתם של קטרים חדשים לחופי ארצנו, נתקלתי בידיעה המעניינת המצורפת בזה (מסוכנות דנית) ולפיה מתברר שהדנים רוצים את הקרונועים האהובים עליהם בחזרה, את כולם! זאת, על רקע מחסור בציוד נייד בדנמרק. לשם כך, מתנהלים מגעים עם רכבת ישראל על מכירת הקרונועים. אם הידיעה הזו נכונה, אזי מדובר בשינוי משמעותי ברכבת ישראל. שדרה שלמה של עובדים, החל מנהגים וכלה במכונאים (חבריהם של השמונה), יצטרכו לעשות הסבה לציוד נייד אחר, לאחר כמעט 20 שנה של עבודה על הקרונועים האלה. יהיה מעניין לראות איך הדנים יחזירו לחיים את קרונועי ה-IC3, שחלקם כבר במצב די מרוט.
מדובר בציוד הנייד מבין הגרועים שהיו לרכבת שלנ
שלנו. אורך החיים של הציוד הנ"ל הוא 15 שנה על-פי הוראות היצרן (ספר הרכב) כך שחלק נכבד ממערכי הקרונועים כבר מזמן לא ראויים לשימוש. אפילו הקרונות היגוסלביים היו אמינים ועמידים יותר. אם הם לא יימכרו לדנים, גורלם יהיה להיות גרורי קטר אך כך לא יקרה כי הם יושבתו הרבה לפני כן. אני רק מקווה ש-חן שומר במוזיאון מקום כבוד למערך קרונוע מס' 37...
 
מדובר בציוד הנייד מבין הגרועים שהיו לרכבת שלנ
שלנו. אורך החיים של הציוד הנ"ל הוא 15 שנה על-פי הוראות היצרן (ספר הרכב) כך שחלק נכבד ממערכי הקרונועים כבר מזמן לא ראויים לשימוש. אפילו הקרונות היגוסלביים היו אמינים ועמידים יותר. אם הם לא יימכרו לדנים, גורלם יהיה להיות גרורי קטר אך כך לא יקרה כי הם יושבתו הרבה לפני כן. אני רק מקווה ש-חן שומר במוזיאון מקום כבוד למערך קרונוע מס' 37...
ועוד דבר: להתפטר מהם, משמע להרוויח בגדול כי
האחזקה שלהם יקרה להחריד ! החלפים יקרים מאוד (למרות שיש בשוק חלפים לא מקוריים איכותיים כמו המקור) והתקלות מרובות. להערכתי חלק מאנשי הרכבת העוסקים בקרונועים, ימצאו עצמם מפוטרים עם פיצויים. לא את כולם יעסיקו באחזקת ציוד נייד אחר. אני מקווה שהגב' גילה אדרעי מודעת לאפשרות הזו. בכל מקרה, אדאג לסבר את אוזנה.... ערב טוב, אביתר.
 
ועוד דבר: להתפטר מהם, משמע להרוויח בגדול כי
האחזקה שלהם יקרה להחריד ! החלפים יקרים מאוד (למרות שיש בשוק חלפים לא מקוריים איכותיים כמו המקור) והתקלות מרובות. להערכתי חלק מאנשי הרכבת העוסקים בקרונועים, ימצאו עצמם מפוטרים עם פיצויים. לא את כולם יעסיקו באחזקת ציוד נייד אחר. אני מקווה שהגב' גילה אדרעי מודעת לאפשרות הזו. בכל מקרה, אדאג לסבר את אוזנה.... ערב טוב, אביתר.
בטח גם לנקות את החלונות שלהם זה נורא יקר.
אם הם הצליחו להחזיק כל כך הרבה זמן עם רמת התחזוקה המהוללת של רכבת ישראל, בדנמרק הם היו מחזיקים בלי בעיה לפחות 30 שנה. אני לא מבין כלום באחזקת קרונות, אבל הסטטיסטיקה מראה: אם אביתר אומר משהו, כנראה שהאמת היא בדיוק ההפך...
 
בטח גם לנקות את החלונות שלהם זה נורא יקר.
אם הם הצליחו להחזיק כל כך הרבה זמן עם רמת התחזוקה המהוללת של רכבת ישראל, בדנמרק הם היו מחזיקים בלי בעיה לפחות 30 שנה. אני לא מבין כלום באחזקת קרונות, אבל הסטטיסטיקה מראה: אם אביתר אומר משהו, כנראה שהאמת היא בדיוק ההפך...
איליה, אל לך להקל בדבריו של הד''ר הנכבד
שהרי בשירשור בשבוע שעבר הודעתי על הגעת ציוד קרונות וקטרים חדשים בתחילת נובמבר. הד''ר הנכבד ידע טוב ממני לבושתי ולאסוני והצהיר שהנייד יגיע ב''31 לאוקטובר''. והעמדני על טעותי החמורה. מכל מקום היה היום יום ארוך וקשה בנמל.
 
איליה, אל לך להקל בדבריו של הד''ר הנכבד
שהרי בשירשור בשבוע שעבר הודעתי על הגעת ציוד קרונות וקטרים חדשים בתחילת נובמבר. הד''ר הנכבד ידע טוב ממני לבושתי ולאסוני והצהיר שהנייד יגיע ב''31 לאוקטובר''. והעמדני על טעותי החמורה. מכל מקום היה היום יום ארוך וקשה בנמל.
הדחייה היתה עקב המצב הבטחוני ולא עקב האוניה
עצמה. היא אמורה היתה לפרוק באשדוד אך הוזהרה לא לעשות כן והקפטן החליט שבאשדוד הוא לא יפרוק. תמונת הבכורה של יורו 4000 בכל אתרי הארץ כבר מופיעה בשער הקומונה. תהנה. אני לא אשם שביקשת מהג'יהאד האיסלמי לפתוח בירי טילים על אשדוד כדי לעכב את הפריקה כדי להחזיר לעצמך את הכבוד האבוד בהודעה הזו, אך הכבוד האבוד שלך - אבוד הרבה יותר עכשיו לאחר שהבכורה היתה באכסניות אחרות... דרך-אגב: לא היה כל-כך עמוס אך חבל שההוראות של חיבור המתקן בין המנוף לקטרים נשכחו בספרד וגרמו לבילבול קשה ולעיכוב בפריקה.....המזנון היה סגור ולבטח אכלת דשא עם לחכות כל-כך הרבה שעות עד לפריקה. הכל מתועד כרגיל.
 
איליה, אל לך להקל בדבריו של הד''ר הנכבד
שהרי בשירשור בשבוע שעבר הודעתי על הגעת ציוד קרונות וקטרים חדשים בתחילת נובמבר. הד''ר הנכבד ידע טוב ממני לבושתי ולאסוני והצהיר שהנייד יגיע ב''31 לאוקטובר''. והעמדני על טעותי החמורה. מכל מקום היה היום יום ארוך וקשה בנמל.
ארוך היה? עדיין לא הסתיים. הקטר השני טרם
נפרק. הוא עדיין על הסיפון העליון של האוניה. מה? אתה לא מעודכן?
 
אדוני לא מעודכן גם כאן בדוק שוב.
וחזור עם מידע מדויק יותר. (אם הדבר כל כך חשוב למי מהגולשים-מסופקני) לילה טוב.
אכן. השני נפרק בשעה 20:51 בדיוק.
ממש לפני כמה דקות. טעיתי. אבל כאשר אתה טועה, אתה לעולם לא מודה. ולגבי אוריון-סטאר - אתה יודע שאתה טועה כפי שהמנכ"ל שלך טועה וחוזר על משגים מן העבר. אמר ולא יסף........עד כאן. הגולש כבר מוכן.
 
אדוני לא מעודכן גם כאן בדוק שוב.
וחזור עם מידע מדויק יותר. (אם הדבר כל כך חשוב למי מהגולשים-מסופקני) לילה טוב.
ספר לחברות שלך הגולשות כאן על הפריקה הראשונה
שהיתה היום (גם היא תועדה כרגיל) של 5 קרונות הסימנס בנמל הקישון ועל נייר העמדה של חברת הביטוח שדורש לגרוט את קרון 807......אני מניח שהנייר ישכב מחר או מחרתיים על שולחנך הישן...... מספרי 5 הקרונות שמורים במערכת.
 
ספר לחברות שלך הגולשות כאן על הפריקה הראשונה
שהיתה היום (גם היא תועדה כרגיל) של 5 קרונות הסימנס בנמל הקישון ועל נייר העמדה של חברת הביטוח שדורש לגרוט את קרון 807......אני מניח שהנייר ישכב מחר או מחרתיים על שולחנך הישן...... מספרי 5 הקרונות שמורים במערכת.
קרון ניהוג 807 ישוקם.
אכן ראשון תמיד אתה כסנה ההולך לפני המחנה. תודה לצלם ההוא בנמל ולאדוני על נדיבות ליבו בפרסום התמונה החשובה. כצפוי זו היתה רק שאלה של זמן, עתה רווח לגולשים ואפשר שיעלו על יצועם לשינה טובה ובריאה. בכבוד.
 
קרון ניהוג 807 ישוקם.
אכן ראשון תמיד אתה כסנה ההולך לפני המחנה. תודה לצלם ההוא בנמל ולאדוני על נדיבות ליבו בפרסום התמונה החשובה. כצפוי זו היתה רק שאלה של זמן, עתה רווח לגולשים ואפשר שיעלו על יצועם לשינה טובה ובריאה. בכבוד.
בוודאי שישוקם בקומבינה כמו הקטרים ששוקמו...
אתה לא חושב שכדאי לשתף את עיתונאי ישראל בסוגייה? מה דעתך? מה יגידו העיתונאים על קרון שערך הנזק שלו מעל 80 אחוז ולמרות זאת הוא משוקם??? מעניין איך משקמים ציוד מחוסל.......לא יותר כדאי לייצר אחד חדש? הועל נא לציין באופן מפורש מדוע משקמים ציוד שעל-פי החוק הוא טוטאל-לוס מוחלט? הרי לייצר חדש יקח פחות זמן או אותו פרק זמן כמו לתקן - שני הדברים לא ניתנים לעשייה בישראל... אין בישראל שולחן מתיחה לשלדות רכבת ומכאן שלא ניתן לאזן את הקרון בישראל. מילא שהוא גמור, אבל מי ישלם את הוצאות ההפלגה שלו והשינוע בתוך אוסטריה עד למפעל??? כנראה שיש לקצץ בשיעור ניכר את תקציבי הרכבת אם יש להם כסף לשלם על קרון במצב כזה. נכון, חסר עדיין ציוד נייד אך התיקון של הקרון לא כדאי מבחינה כלכלית וייקח הרבה מאוד זמן - גם להכין אותו לתיקון, גם להזמין במיוחד אוניה, גם לשנע אותו לנמל, גם לשלם הון עתק למנופי אבי וכנ"ל באוסטריה. צריך להיות אידיוט בשביל להסכים לשיקום גרוטאת קרון מס' 807. מה גם שכל זה בא על חשבון משלם המיסים, אז למה לשלם מיסים?? אני נדרש בכל תוקף להתייחס לסוגיית השיקום של הקרון שהרי אתה מייצג את דעת הרכבת ועוסק בבקרת איכויות.........לשקם את 807 זהו צעד איכותי?? שאלת את חברת הביטוח? שוב תקנה הרכבת את גרוטאת הקרון מחברת הביטוח בגרושים למען "כאילו לחלקים"? שוב תתרחש קומבינה? הינך נדרש להשיב בתשובה ארוכה ומנומקת על כל סוגייה שהועלתה כאן בתור הנציג הרשמי......
 
בוודאי שישוקם בקומבינה כמו הקטרים ששוקמו...
אתה לא חושב שכדאי לשתף את עיתונאי ישראל בסוגייה? מה דעתך? מה יגידו העיתונאים על קרון שערך הנזק שלו מעל 80 אחוז ולמרות זאת הוא משוקם??? מעניין איך משקמים ציוד מחוסל.......לא יותר כדאי לייצר אחד חדש? הועל נא לציין באופן מפורש מדוע משקמים ציוד שעל-פי החוק הוא טוטאל-לוס מוחלט? הרי לייצר חדש יקח פחות זמן או אותו פרק זמן כמו לתקן - שני הדברים לא ניתנים לעשייה בישראל... אין בישראל שולחן מתיחה לשלדות רכבת ומכאן שלא ניתן לאזן את הקרון בישראל. מילא שהוא גמור, אבל מי ישלם את הוצאות ההפלגה שלו והשינוע בתוך אוסטריה עד למפעל??? כנראה שיש לקצץ בשיעור ניכר את תקציבי הרכבת אם יש להם כסף לשלם על קרון במצב כזה. נכון, חסר עדיין ציוד נייד אך התיקון של הקרון לא כדאי מבחינה כלכלית וייקח הרבה מאוד זמן - גם להכין אותו לתיקון, גם להזמין במיוחד אוניה, גם לשנע אותו לנמל, גם לשלם הון עתק למנופי אבי וכנ"ל באוסטריה. צריך להיות אידיוט בשביל להסכים לשיקום גרוטאת קרון מס' 807. מה גם שכל זה בא על חשבון משלם המיסים, אז למה לשלם מיסים?? אני נדרש בכל תוקף להתייחס לסוגיית השיקום של הקרון שהרי אתה מייצג את דעת הרכבת ועוסק בבקרת איכויות.........לשקם את 807 זהו צעד איכותי?? שאלת את חברת הביטוח? שוב תקנה הרכבת את גרוטאת הקרון מחברת הביטוח בגרושים למען "כאילו לחלקים"? שוב תתרחש קומבינה? הינך נדרש להשיב בתשובה ארוכה ומנומקת על כל סוגייה שהועלתה כאן בתור הנציג הרשמי......
אני נדרש = אתה נדרש, כמובן.
 
קרון ניהוג 807 ישוקם.
אכן ראשון תמיד אתה כסנה ההולך לפני המחנה. תודה לצלם ההוא בנמל ולאדוני על נדיבות ליבו בפרסום התמונה החשובה. כצפוי זו היתה רק שאלה של זמן, עתה רווח לגולשים ואפשר שיעלו על יצועם לשינה טובה ובריאה. בכבוד.
ומה עם הקומבינה של 431, 432, 401 ???
גם אותם יחליטו פתאום לתקן בקומבינה??? תיקון תמורת מכונת שטיפה ??? יביאו צ'יקיטה כפולת קומה אם הקרונות יתוקנו? מדוע הרכבת רוכשת בחזרה את 3 גרוטאות הקרונות? רק לחלפים? ואיך וכיצד גרטו את קרון הדאבל-דק מס' 457 כאשר הנזק בו היה הרבה פחות קריטי מקרון 807? יש לך תשובות על כל הסוגיות הללו בתור נציג "בקרת האיכות" ו''התנועה'' של רכבת-ישראל כאן בפורום? או שמא אתה מתחבא תחת איצטלה כזו? אתה נותן יד לדברים לא כשרים? אל תשלח אותי לשאול ברכבת......אתה הרכבת ולך התשובות. אל תתחמק ותענה עכשיו ומיד גם על חשבון זמנך בעבודה......הח'ברה בלוד יחזיקו מעמד 10 דקות בלעדייך......... ממתינים פה בקוצר רוח לתשובתך. בעיקר הקוראים השקטים......האמן לי יש לך לא מעט כאלה כאן...
 

amithi1

New member
ומה עם הקומבינה של 431, 432, 401 ???
גם אותם יחליטו פתאום לתקן בקומבינה??? תיקון תמורת מכונת שטיפה ??? יביאו צ'יקיטה כפולת קומה אם הקרונות יתוקנו? מדוע הרכבת רוכשת בחזרה את 3 גרוטאות הקרונות? רק לחלפים? ואיך וכיצד גרטו את קרון הדאבל-דק מס' 457 כאשר הנזק בו היה הרבה פחות קריטי מקרון 807? יש לך תשובות על כל הסוגיות הללו בתור נציג "בקרת האיכות" ו''התנועה'' של רכבת-ישראל כאן בפורום? או שמא אתה מתחבא תחת איצטלה כזו? אתה נותן יד לדברים לא כשרים? אל תשלח אותי לשאול ברכבת......אתה הרכבת ולך התשובות. אל תתחמק ותענה עכשיו ומיד גם על חשבון זמנך בעבודה......הח'ברה בלוד יחזיקו מעמד 10 דקות בלעדייך......... ממתינים פה בקוצר רוח לתשובתך. בעיקר הקוראים השקטים......האמן לי יש לך לא מעט כאלה כאן...
חפרת...
מה אתה רוצה ממייקל בנושא? הוא מנכ"ל הרכבת? הוא חייב לך או למישהו פה בפורום תשובה על משהו? אם יש לך ראיות לשחיתות לכאורה, תפנה לקבל תגובה מפניות הציבור של רכבת ישראל או שתעביר את המידע לעיתונות או שתפנה ישירות למבקר המדינה.
 
חפרת...
מה אתה רוצה ממייקל בנושא? הוא מנכ"ל הרכבת? הוא חייב לך או למישהו פה בפורום תשובה על משהו? אם יש לך ראיות לשחיתות לכאורה, תפנה לקבל תגובה מפניות הציבור של רכבת ישראל או שתעביר את המידע לעיתונות או שתפנה ישירות למבקר המדינה.
הוא מתיימר שהוא יודע הכל ולא כך הדבר:
הוא הפך לכאילו גורו רכבתי אבל למן הודעתו הראשונה היה ברור שלא כך הם פני הדברים בעקבות סיפורי האוניה שכאילו עגנה עם קטרים ישראלים בנמל עויין באפריקה.......לא היה ולא נברא דבר כזה. מה שהיה: אוניה עם דגל ליבריה שהביאה שלדות לקרונות שטוחים אכן עגנה בנמל עויין אך לא היתה בכל שום סכנה ולא היה שום סימול ישראלי על השלדות. הדברים נבדקו בישראל ובחו"ל ושיא המחקר היה קבלת דפי יומן האוניה המקוריים והעתק מדוייק ממוחשב של מסלול האוניה בים על-פי הקופסה השחורה שלה. המסלול תועד בדייקנות מנמל סגונטו ועד לנמל אשדוד בכל רגע נתון. דיסקת המסלול שמורה בשביל מייקל במקום טוב בקלסר... קפטן האוניה ששמו ומקום מגוריו המדוייק פורסמו, היה שמח מאוד לדבר עם מייקל ולהעמידו על טעותו. כביכול מדובר בעניין מינורי לגמרי אך יש פה ענין של גאווה שהוא לא מסוגל להודות באופן פומבי לפני כולם בטעות. ליתר בטחון ערבתי גם גורמים חבריים במשרד הבטחון כדי לוודא אם האוניה סטתה ממסלולה. הבירור ארך כמעט חודש ותוצאותיו שמורות גם הן.... גם דקר לא סטתה מילימטר ממסלולה המקורי למרות שחשבו אחרת 31שנה... אצלי כל דבר מעניין עובר מחקר יסודי ביותר עד לירידה לפרטים הכי קטנים ואיזוטריים כי לעיתים דווקא הם נותנים הוכחות חד משמעיות שלא ניתן לסתור אותן בשום דרך. בסה"כ דרוש שהוא יודה שהוא טעה והכל יעבור על מקומו בשלום. כל-כך קשה לו להודות בטעות? הרי כולנו טועים ואני טעיתי פה ושם ולמדתי דברים מחברים טובים כאן. הוא חייב להודות בטעות שלו ולרדת על 8. אח"כ נשכח אבל האמת, האמת היא הדבר החשוב ביותר ואין שני לה. לילה טוב.
 
ומה עם הקומבינה של 431, 432, 401 ???
גם אותם יחליטו פתאום לתקן בקומבינה??? תיקון תמורת מכונת שטיפה ??? יביאו צ'יקיטה כפולת קומה אם הקרונות יתוקנו? מדוע הרכבת רוכשת בחזרה את 3 גרוטאות הקרונות? רק לחלפים? ואיך וכיצד גרטו את קרון הדאבל-דק מס' 457 כאשר הנזק בו היה הרבה פחות קריטי מקרון 807? יש לך תשובות על כל הסוגיות הללו בתור נציג "בקרת האיכות" ו''התנועה'' של רכבת-ישראל כאן בפורום? או שמא אתה מתחבא תחת איצטלה כזו? אתה נותן יד לדברים לא כשרים? אל תשלח אותי לשאול ברכבת......אתה הרכבת ולך התשובות. אל תתחמק ותענה עכשיו ומיד גם על חשבון זמנך בעבודה......הח'ברה בלוד יחזיקו מעמד 10 דקות בלעדייך......... ממתינים פה בקוצר רוח לתשובתך. בעיקר הקוראים השקטים......האמן לי יש לך לא מעט כאלה כאן...
חוששני שלאדוני אירע שימוט.
ממה נפשך, די לך בתילי תילים של סיפורים שאין להן כל אחיזה במציאות. מה מניע את כבוד הד''ר להזות ולעלות שוב ושוב את אותם סיוטים וצללי לילה על הכתב. כבר נאמר לאדוני הידוע כאזרח שומר חוק , פנה לגורם המתאים מבקר המדינה /משרד התחבורה/משרד המשפטים/מ''י או לחילופין לסעד שמתבקש בדחיפות למקרא דבריך. ויפה שעה קודם.
 
חוששני שלאדוני אירע שימוט.
ממה נפשך, די לך בתילי תילים של סיפורים שאין להן כל אחיזה במציאות. מה מניע את כבוד הד''ר להזות ולעלות שוב ושוב את אותם סיוטים וצללי לילה על הכתב. כבר נאמר לאדוני הידוע כאזרח שומר חוק , פנה לגורם המתאים מבקר המדינה /משרד התחבורה/משרד המשפטים/מ''י או לחילופין לסעד שמתבקש בדחיפות למקרא דבריך. ויפה שעה קודם.
דבריך מוכיחים אמפירית עד כמה שהרכבת גוססת
ועד כמה שדרוש לזרוק לאלתר רבים מהמושחתים בגוף המסואב שלך. דבריך מוכיחים את צדקתה המוחלטת והחד משמעית של הגב' גילה אדרעי אשר חושפת יום לאחר יום את האמת הגרועה השוררת אצלך בארגון. דבריך מחזקים את התזה כי יש לסגור את הרכבת ולהוריד את השמנת המיותרת - במיוחד את זו שאתה שוחה בה ללא שום הצדקה שהרי ידוע שברוב היום הינך יושב ספון במשרדך ומשחק סוליטר על מחשבך האישי... ואתה מעיז לקרוא לעצמך איש מקצוע???
אין לך בושה??? אין לך טיפה בושה מייקל??? אתה יושב על כסא עור על חשבון הציבור ועוד יש לך בושה להראות את פניך בפומבי?? כידוע, האגף שאליו אתה משתייך, לא סובל מיוקרה מיוחדת בשנים האחרונות ואנשי הועד הרלוונטיים האשימו גם אותך בחלק מהתחלואים. עדיף שאני לא אפתח את הפה ואתה יודע זאת היטב. אני יודע עליך הכל ! אשתך לא יודעת עליך מה שאני יודע וגם את זה אתה יודע היטב ואין לך ספק בכך. זה לא סוד שבדקתי את כל קורות חייך למן ההתחלה והדברים שגיליתי - עדיף שלא אכתוב עלייהם דבר. אני לפחות נותן כבוד גם למי שלא מגיע בניגוד אליך. אתה משתגע מכאב שיש אנשים כאן עם מידע מקצועי שלא רואים אותך ממטר....אתה מתחרפן מזה.......אתה בכוונה מזכיר את הענין המקצועי כל הזמן כדי לכסות על עצמך. היית שמח להתחלף עם חן מלינג אבל בין היתר חייך הפרטיים יותר מדי גלויים....שמור קצת על פרטיותך והפסק לפזר יותר מדי פרטים במחשבי הארגון.......מי אמר לך שאני לא מכיר את מזכירתך ??? תתפלא......ותתפלא מאוד......אין דבר עליך שנסתר ממני ואני נהנה להמשיך ולחקור ולתחקר כל הזמן.....מדי פעם עולות פנינים.....עדיף שלא אכתוב דבר.....שששששששששש. שב בשקט ותן לטובים ממך ברכבת לעשות את העבודה. לצערך אתה מודע היטב לכך שלא קל לך במקום עבודתך לאחר שצברת אוייבים מרים שם......והאוייבים הכי מרים שלך הם החברים הכי טובים שלי ברכבת.......והמשפט האחרון הוא המוטו העיקרי של הענין !
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה