זה אני הבן של רות

TIK TUK

New member
../images/Emo65.gif מזל טוב../images/Emo20.gif../images/Emo39.gif../images/Emo95.gif

איזה אושר לכל המשפחה !!!
 
זה אני הבן של רות

כבר הרבה זמן שגלית מספרת לי על הפורום אבל רק עכשיו נכנסתי בפעם הראשונה (סוףסוף גלית פינתה את המחשב....) הייתי בשוק מגל האהדה והמברכים ותודה לכולם. למי שהתכוון ברצינות שהוא רוצה עוד פרטים אז הנה הסיפור המלא: זה התחיל עוד אתמול בערב בארוחת שחיתות באלגאוצ´ו וזה המשיך היום.היום בבוקר, ניסו להעיר אותי ב6:30 וב6:50 כבר הצליחו וכמובן שאחרנו לבית חולים (אמרו להגיע ב7:30, אבל מזמן כבר לא הגעתי למקום כלשהו בזמן). כמובן שהיינו אחרונים שהגיעו (מבין אלה שהזמינו ניתוח להיום) ובנוסף לזה גם לא היינו רשומים אבל בכל זאת הסכימו לנתח אותנו. כבר בהתחלה גלית נכנסה למין חדר כזה עם שלט "אין כניסה" (שמיועד בין השאר לטיפוסים כמוני) ויצאה משם כעבור כשעה עם בגדים מצחיקים כשהיא צמודה לעמוד עם שקית וצינורות שמחוברים אליה (היו גם כתמי דם אבל לא נלאה אותכם בפרטים). ב11:30 קראו לה לניתוח וב 11:45 היא באה לקרא לי ונכנסה לחדר ניתוח לקבל הרדמה. אני, בינתיים התחפשתי לצפרדע והתחלתי לקסוס ציפורניים. ב12:00 קראו לי לתוך החדר ו12:05 הייתי אב ל3 ילדים. ב12:10 הכריחו אותי להחזיק 2 גלמים עטופים עם ראש בקצה (אחד של בת והוא היה נקי ושותק והשני של בן והוא היה מלא ג´יפה לבנה ובכה). ב12:20 גירשו אותי וב12:30 קראו לי שוב לחדר התאוששות. ב12:50 כבר הכניסו את גלית לחדר הפרטי (שבגללו הלכנו ללניאדו) ב14:00 הלכתי משם. בכל הזמן הזה גלית דיברה והתנהגה כאילו עשו לה בדיקת דם מקסימום. זה מדהים ההבדל מהניתוח הקודם שגם עבר מצויין יחסית. מאז היא כבר הספיקה להתקלח, ללכת, להניק ולשבת. לפי דעתי הבת די חמודה ולבן יש פרצוף אוירודינמי (גלית חושבת שזה בגלל שהוא היה תקוע לה בין הצלעות עם הפרצוף). שלף היה מותק ואכל הכל וכבר הלך לישון. בינתיים אני חושב שלא שכחתי כלום מהרשימות וההוראות שגלית השאירה לי ואני רק מקווה שזה ימשיך ככה (כולל הכל), אני עדין בשלב ההדחקה. אדיר
 

טל של 4

New member
ואוו איזה סיפור נהדר!!!

חסר רק המשקל של הקטנים בלידה!!!! תמסור לגלית ולכל המשפחה המון מזל טוב ממני ומכולנו...קבלו
ים ו
ות וזר של
ים מכולנו.... ותרגיש בנוח גם בעלי עדיין בשלב ההדחקה והתאומות שלנו בנות שנה וחצי...חחחח
 

brachaam

New member
ואו - מזל טוב! כמה גדולים../images/Emo49.gif

המון אושר לכל המשפחה!!
 

קרן משם

New member
אדיר, רוצה לעשות לה הפתעה?

אם יש לך מדפסת תדפיס את ההודעות שלנו (לאחר שפתחת אותם) ותביא לה...יש זמנים ´מתים´ כששוכבים שם (כן, לפעמים הילדים ישנים!) ואז היא תוכל לקרוא ולהרגיש כאילו פה...אחריי הכל היא היתה איתנו ים בזמן בתקופה האחרונה...(אח"כ לא יהיה לה זמן לקרוא את כל הנ"ל...כשהקטנים יהיו בבית)... חוץ מזה ומעל לכל [URL='http://'] מזל טוב[/URL] אבא ל3! נשיקות לגלית ו
לשלף
 

רז2

New member
מזל טוב!!!!!

כמה מרגש. יופי שהכל הלך ככה. מסור לה המון מזל טוב, ומחכים בקוצר רוח שתחזור אלינו עם הסיפור מנקודת מבטה.
 

קירה1

New member
מזל טוב מזל טוב! ../images/Emo24.gif

מאחלת לכם "נחיתה" רכה
ורעיון של להדפיס את התגובות שלנו הוא באמת אחלה, זה יעשה לה נעים
 

keren1

New member
לגלית אדיר ושלף...

מזל טוב להרחבת המשפחה.... שמחתי לקרוא שהכל עבר חלק ממש כמו שרציתי וקיוות. כל הכבוד על המשקלים היפים. ומחכים כבר לראות תמונות ולקרוא את הודעתך.
 
לגלית ואדיר שהפכו באחת למשפחה

מרובת ילדים... איזה יופי שהניתוח עבר כל כך חלק והמשקלים הם באמת נהדרים! המון מזל טוב והרבה כוח (תצטרכו את זה בחודשים הראשונים. ובעצם גם אח"כ...).
 

tooshtoosh

New member
חזרתי עכשיו מלניאדו

היה לי חשוב לצלם את התאומים כשהם בני יום אחד. מדהים לראות את גלית, אי אפשר להאמין שעברה ניתוח רק לפני כמה שעות. היא כבר קמה, מסתובבת הולכת, מניקה, והכי חשוב במצב רוח מצויין, ונראית מצויין. הקטנים מתוקים, היתה התרגשות גדולה להחזיק אותם, וקושי להפרד.
 

נעמיא

New member
רוצים תמונננננננוווווווווותתתתתתת

אנחנו ממש מרגישים שותפים. תמסור לגלית המון
 
הכל נשמע נפלא ../images/Emo6.gif

אז שוב: המון מזל-טוב ללידתם של זוג התאומים הפשושים אחים לשלף
מקווה שההתאוששות המהירה והמוצלחת תמשיך ובקרוב מאוד נוכל לשמוע חוויות מפי הנערה-האם.
 
למעלה