זה אולי |אוף| קשה אבל

barhenhalliwell

New member
זה אולי |אוף| קשה אבל

חזרתי ! המחשב נהרס.. והייתי צריך להתקין מחדש.. ואז היו בעיות עם החיבור לאינטרנט , אבל גם אתזה סידרתי.. אני מוכשר.. נורא התגעגתי והפורום היה חסר לי ! בכל מקרה אני פה !
 

Galle

New member
ברוך הבא! ../images/Emo24.gif

קוראים לי רועי , אני בן 16.. את מי אתה אוהב בסדרה?? מצטער.. אני פשוט רואה יותר מידי "ברוכה הבאה" בעיניים.. אז אני מתחיל לכתוב כמה בלי קשר...
 

barhenhalliwell

New member
חחח..

אני בר-חן .. אני עוד 4 חודשים בן 16.. אני ... אוהב.. את שאנן... אבל היא פרשה.. אז אני מניח שאת הולי.. אבל רק כשהיא עצבנית ו"רעה" .. ועוד מה שאני אוהב זה את האחוזה.. כי היא פשוט מגניבה.. את מי אתה הכי אוהב?! פייג' ? או משו אחר ?
 

Galle

New member
פייג' חמודה.. אני חולה עליה!

רגע.. רון טס.. אפשר לדבר dirty על רוז!! (בלי להיכנס לרשימה השחורה) ווהוו! ראיתם מה היא לבשה בעונות הראשונה שלה?? אוי ואבוי!! זה היה מחריד! מזוויע! היא הייתה שמה מן חצאית ירוקה, חולצה כתומה עם פסים כחולים וחגורה צהובה עם נקודות..משהו בסגנון.. פשוט מחריד לעין.. או איך שהיא התלבשה לערב מחזור של התיכון שלה פיבי... אוייי... שמלה צהובה, עם חצי עליון כזה נוצתי תכלת.. מזה?!?!? מי מלביש אותה?? שלא נדבר על זה שהיא פשוט לבנה בטירוף!!!! זהו.. סתם רציתי לראות איך זה לכתוב דברים לא טובים על רוז.. אהה.. לא היה כיף... היא כזאת חמודה!!! והיא משחקת ממש טוב בעונה ה-7! והשיער שלה פשוט יפה! היא נראית כזאת אשה.. והיא גם מתלבשת יותר יפה.. אוו.. ככה יותר טוב.. המממ.. זה ממש קל למרוח את הזמן עם מכושפות כשמשעמם....
 

Galle

New member
לא אמרתי שהיא גם יפה?

אז היא גם מאוד יפה! בהתחלה היא לא הייתה כל כך יפה.. אבל היא ממש גילתה את עצמה בעונה ה-7..
 

barhenhalliwell

New member
ממש משעמם !!

אוו.. דניאל - באפגירל חזרה מהטיול השנתי שלה ! .. אני איתה בבצפר ועוד לא ראיתי אותה .. חוצמפעם אחת במסיבאפי..
 
אהלן בר-חן ../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif ../images/Emo8.gif

היי בר-חן,
יופי שחזרת,
לא היה עם מי לדבר על שאנן המדהימה
 

barhenhalliwell

New member
ניצול: ../images/Emo58.gif 7

עקב השיעמום הקשה החלטתי לעבוד עם הפוטושופ. אני הולך לשים פה את אותן התמונות רק עם עריכה שונה.. ותגידו לי איזה הכי אהבתם.. תמונות המקור !
 

b_dna

New member
זהירות! ספויילר בפנים!

זאת קריסמה קרפנטר, היא תשחק חוזה בעונה ה-7... הזהרתי אתכם שזה ספויילר.. השאר לא על אחריותי..
 
למעלה