זהירות שקרנים

עץ הדקל

New member
זהירות שקרנים

אם יש משהו שאני שונאת זה שמשקרים לי, עוד יותר אני שונאת שמשקרים לי בפנים. לחלק ספרתי שאני הולכת לפרזנטציה שהגן הרומי עורכים. בהתחלה הכל היה סבבה, אוכל טעים ואנשים נחמדים, אבל אז נפגשנו עם המנהל: בטלפון נאמר לי מחיר X ופתאום היום המחיר עלה לY וכששאלתי למה? התרוצים החלו. כמו כן כששאלתי על רשיון העסק הוא המציא תרוצים שבסופם שיקר לי בפנים בלי למצמץ. אני מקווה שבמציאות זה לא ככה וסתם יצאתי בהרגשה לא טובה. אשמח לדעת אם אני טועה, ואם לא ראו הוזהרתן.
 

סמדרועי

New member
היי...המלצה

בכל דבר תבקשו שיכתבו לך הכל (הם..לא אתם),כל הצעה..ואם זה דרך הטלפון שישלחו לכם במייל או בפקס...
 

ט ו ש ה

New member
באסה...

... תראי - לגבי המחירים זה יכול להיות איזה חוסר הבנה, או משהו 0אני נותנת להם להנות מהספק), לגבי רשיון העסק - זה או שאין או שיש, אין פה ממש אמצע (אלא אם הם בתהליכים, ואז הוא פשוט יכול היה להסביר לך את זה ולגמור את הסיפור). אישית אנשים לא הגונים הם הדבר שהכי גורם לי להתרחק ולהתנתק. לא ידועת אם הייתי יכולה להמשיך להתנהל מול מישהו ששיקר לי בפרצוף...
 

סמדרועי

New member
נכון....

לא כדאי להמשיך להתעסק עם מישהו שהתחלתם על רגל שמאל....חשוב שתרגישו נח ובטוחים איתם ושתיסמכו עליהם בלי חשש
 

עץ הדקל

New member
אני לא

ששאלתי לגבי הרשיון הוא אמר שיש רשיון של המשטרה, מכבי אש וכו' אז לבטח יש רשיון עסק. מהידוע לי אין כל קשר יכול להיות לגן אישוא משטרה ומכבי אש בלי רשיון עסק. נכון???
 

roni yooo

New member
נכון מאוד!

יש אישורים שונים שצריך לקבל בכל מקרה והם אישור משטרה, מכבי אש, ביטוח וכו'. מעבר לזה לא הייתי מתעסקת עוד שנייה עם משהו שגרם לך לצאת בתחושה כ"כ רעה ועצבנית כי את חייבת לבטוח בו ולהרגיש שיש על מי לסמוך כי בכל זאת הוא הגורם הראשי האחראי שהאירוע יתקיים.
 
למעלה