זהירות מזאפ (ZAP)

feedingsys

New member
זהירות מזאפ (ZAP)

לאחרונה אני מוצא יותר ויותר שהאתר אינו מדווח נכונה על המחירים הזולים באמת ברשת. האם הוא הפך לאתר של סוחרים ולא לטובת הצרכן??? דוגמא מהיום! נתב LINKSYS WRT54G מופיע ב ZAP במחיר 562 שח ובמחיר 481 שח באתר של למיר שגם הוא נסרק ע"י זאפ מקרי??? יש יותר מדי מקרים כאלו !!!!!!!!!!!!!!!!!!! לתשומת לבכם
 
לא חושב שאתה צודק במקרה הזה לפחות ZAP הוא כלי מצויין להשוואות וחיפוש מידע. זה לא אומר שלא צריך לבדוק אותו ,ולהכנס לאתרים שהוא מציג. יש גם אתרים שהוא לא מציג. במקרה שאתה מעלה , בZAP דווקא מופיע המחיר הנכון.
 

carmonle

New member
חובב, גם אני חשבתי כמוך

עד שהתברר לי כי מי שלא משלם המוצר שלו לא נמצא בזאפ. מוצר יכול להמצא בזאפ בשני דרכים היבואן משלם ואז במסגרת חיפוש בקטגורית מוצר יופיע המותג האמור. אפשרות שניה שהחנות משלמת ואז מופיע המותג תחת החנות אבל אז לא ניתן לרשום חוו"ד על המוצר. לדוגמא: רכשתי ראוטר של חברת compex והתידדתי עם היבואן. חיפוש תחת compex יעלה את החנויות שמשווקת מוצר זה. אולם בחיפוש תחת ראוטר אלחוטי היצרן compex לא יופיע ברשימת היצרנים. באתר זאפ רק כסף מדבר ולכן הוא לגמרי לא אמין ומגמתי וצריך לבדוק באמצעות גוגל ואחרים שכן יש מוצרים רבים שאין להם איזכור באתר זה. אתר מכובד ואמין ידאג ל-100% מידע ואלו שמשלמים יקבלו תיעדוף במיקום ו/או בכמות המידע אבל לא התיחסות אפסית. ערן מנהל פורום קפה
 

tty2

New member
אפרופו זאפ....

שים לב לזה... לאחר חוויית קנייה טראומטית, של חברי הטוב באמצעות EXTRAM באינטרנט ולאחר שאני זה שטיפלתי בשביל החבר בתקלה, רציתי לפרסם ביקורת על חנות EXTREAM טכנולוגיות או EXCELLNET כפי שהיא קרויה בחנות בראשל"צ/ת"א. כנראה מאחר והביקורת שלי הייתה קטלנית למדי, קיבלתי בתגובה אי מייל מזאפ, ובו מבקשים ממני לשלוח את חשבונית הקנייה בEXTRAM, כדי שיוכלו "לאמת את הביקורת". הדבר הזה מהווה הפרה בוטה של זכויות הפרט ומעבר לכך, עולה מאתר זאפ ריח רע של מעורבות של שיקולים זרים בדירוג החנויות ובביקורת המושמעת עליהן. אני לא ביקשתי שזאפ יידעו את EXTRAM על הביקורת, גם לא ביקשתי שזאפ יתווכו ביני לבינם. בסה"כ, השאלון של זאפ מבקש לדרג את החנות ואני דרגתי בצורה הגרועה ביותר! אגב, למי שמתעניין, ברור שהביקורת שלי לא פורסמה עד לרגע זה באתר זאפ, וגם דירוג השאלון, שמוריד את הציון, לא הושפע מדירוגי...
 

dani666

New member
ואני חושב שכל הכבוד שזה מה שעשו !

גם אני מחר יכול להיכנס לזאפ ולרשום חוות תדעת איומות/נפלאות, איך שבא לי. במקרה שלך נראה לי הם עושים את חובתם הצרכנית - מוודאים לפחות (גם אם זה עדיין לא ממש מספיק) שמי שכותב חוות דעת קיצונית - אכן ביצע רכישה במקום/של הציוד שהוא טוען שעשה. דווקא הבדיקה הזו מוכיחה את רצינותם.
 

tty2

New member
אתה חושב?

אתה חושב שכדי לדרג רמת שירות, אני צריך לפקסס את החשבונית שלי ושהם יתקשרו לחנות, וישפיעו על הביקורת שלי בכך שהחנות "תפצה אותי"? במקום שזה יהיה מדד צרכני נטול השפעה, אתה יוצר מדד צרכני שמטופל ע"י זאפ לשביעות רצונו של המוכר...מעין שירות לקוחות/נציב תלונות הציבור לכל החברות מה שזאפ עושה זה מרככת את התלונה בכך שהיא פונה לספק, הספק מתקן את הטעות, ואז לי כביכול אין זכות לפרסם מילה רעה כי פיצו אותי! מעין גדעון רייכר של הזמן המודרני...
 

dani666

New member
כן. אני חושב

אחרת - אולי אתה בא מטעם מתחרה של אותה חברה ?רדת עליהם באופן מוגשם ? כל הכבוד שהם טורחים לנסות לאמת אם יש בסיס לדעה המושמעת. בכל מקרה - לא ראיתי שהם אמרו לך שהם פונים לספק בשביל לאמת. ראיתי ממה שכתבת שהם רק מבקשים העתק חשבונית - לאמת שבכלל קנית את המוצר שאותו אתה קוטל.
 

tty2

New member
"לא ראיתי"????

אתה היית שם? אבל אם אתה מתעקש אז הנה הפנייה שלהם... שלום רב, קיבלנו את דירוגך על חנות ExtremePC, על מנת שנוכל לפרסם ביקורת זו, אבקשך להעביר אלינו בדוא'ל/ פקס את חשבונית הרכישה או קבלה. לא יעשה על ידי זאפ כל שימוש בפרטים אשר יופיעו על גבי החשבונית, פרט לאימות הביקורת במידת הצורך. (שמת לב?!?
) עכשיו אתה מרוצה? שים לב לניסוח... הם לא ביקשו לאמת את הקנייה, הם ביקשו "לאמת את הביקורת..." אגב, אם EXTREAM היו חברה טובה, אז גם הביקורת ה"קוטלת" שלי, הייתה נבלעת בשלל ביקורות משבחות... עובדה היא שלא כך הדבר! כל שש הביקורות מדברות על כשלים בחברה ואין מילה טובה אחת. זה כשלעצמו אומר דרשני... מוזר לי כי אתה תומך בצעד שכזה שמאפשר השתקת הביקורות וייפוי (נלשון יפה) המציאות.
 

dani666

New member
ועדיין - אתה לא קורא בעצמך

עכשיו שטרחת ופרסמת את כל מילות המכתב - עדיין איני מבין היכן אתה רואה שזאפ שמים עצמם בורר/מתווך בינך לבין החנות. ממה שכתוב *עכשיו* עולה - שהם מבקשים להגן על עצמם מתביעת לשון הרע. במידה ו*הם* ייתבעו ע'י החנות, יש להם למי לפנות כדי לטעון - "אמת דיברתי" שים לב - הם מבטיחים לך חיסיון, פרט כמובן לאימות טענותיך *במיקרה הצורך*. לי אישית אל ברור ממה אתה דואג. אם אתה עומד מאחורי הטענות - שלח להם את העתק החשבונית. לא ברור לי - האם יש שם סודות מדינה ? עצם העובדה שאתה מנסה להסתתר כל כך - צריכה להדליק בכל אחד נורה אדומה - לגבי כנות כוונותיך אתה. שים גם לב - שזאפ לא הסתירו ביקורות שליליות על החברה (אקסטרים) - יש שם שש ביקורות לדבריך, וכולן שליליות ...... כך שזאפ לא מנסים ליפות את הדברים. רק מה - כנראה שהמתלוננים האחרים לא ניסו להסתתר מאחורי אנונימיות תמוהה - ולכן פורסמו
 

tty2

New member
אתה ממש מבין לא נכון...

א. אני ממש לא דואג משום דבר! כמו שכתבתי, אינני הלקוח של החנות אלא נציג מטעם הלקוח ולכן אין בידי החשבונית. ב. תביעת לשון הרע, אם תוגש תהיה נגדי ולא נגד זאפ שכן הוא רק נותן במה ולא אמור להיות אחראי לתכנים (בדיוק כמו שהוא לא אחראי למפרטים של המוצרים באתר.) ג. את "אימות הטענות" אפשר לעשות רק באמצעות טלפון לחברה ובירור המקרה - הדבר הזה יאפשר לחברה להתגונן בטרם תפורסם הביקורת וימנע ממני את הזכות לבקר. ד. אם זאפ לא מסתירים ביקורת שליליות אזי טענתך לתביעת לשון הרע, לא תקפה בכלל... ה. אם כך, הוצאת את כל התוכן מדבריך שכן נותרה בעינה השאלה : מדוע זקוקה זאפ לחשבונית על מנת לפרסם חוו"ד צרכנית על חנות?
 

deadman10

New member
לגביי זאפ

אני יודע ב- 100% שלגביי חומרת המחשבים והציוד ההיקפי הם מפרסמים רק חנויות מסויימות, ואילו חנויות אחרות נשארות בחוץ או מפורסמות רק בחלק מהמקרים! אני קונה המון ציוד למחשב, וזאפ מזמן נהיה כבר אתר לא ענייני בשבילי! ישנם המון חנויות, שזולות בהרבה מהמחירים הכי נמוכים בזאפ, שלא מופיעות שם. ולא מדובר על חנות שכונתית חסרת בסיס, מדובר על חנויות ידועות ומבוססות!
 

Hartley

New member
למה למשל KSP לא מופיעים בזאפ ?

הם מוכרים למשל VENICE 3000 ב 755 שקל, שזה נמוך מכל חנות בZAP.
 

sb21

New member
אם תחפש בפורום ובעוד מקומות...

תמצא שיש הרבה מאוד תלונות לע השרות שלהם,האחריות המקוצרת. לפעמים המחיר הזול כולל שרות לא טוב,אחריות קצרה,וכו'.
 

deadman10

New member
אי אפשר לקבל את כל החבילה!

גם מחיר זול, גם שירות טוב וגם אחריות ארוכה
. צריכים להתפשר איפשהו
. בכל מקרה, אני לדוגמה, בחרתי להתפשר על המחיר הזול. אני קונה משלוש חנויות (צירפתי קישורים אם זה יעבוד בכלל) שהמחיר בהם הוא יקר, אבל השירות טוב, המשלוח מהיר, אחריות נורמלית וכו'. מעדיף את זה על פני מחיר זול עם הבעיות האחרות (החנות המצורפת לוג'יקפיסי, משלבת לפעמים גם מחיר זול לעומת שתי החנויות האחרות. היא הכי כדאית כי יש לה את כל החבילה בעצם שזה מאוד מוזר!) KSP לא מופיעים ב-ZAP אגב, כי האתר שלהם לא הכי מפותח! אם תיכנס אליו ותרצה קישור למוצר מסויים אתה תראה שהתוצאה לא הכי טובה ולפעמים אי אפשר בכלל להביא קישור ישיר למוצר אחד. אז ZAP יצטרכו לשים קישור לאתר באופן כללי תחת המוצרים השונים, וזה ייעצבן המון אנשים. אז בעניין הזה KSP הם האשמים. אבל בנוגע ל-KSP באופן כללי, אין הרבה מה להתלונן עליהם. את מזמינה מוצר, הוא מגיע תוך פחות מ-14 יום, המחיר זול והשירות נורמלי. הבעיות היחידות בחנות הזאת הם, שוב האחריות הקצרה, אבל אפשר לחיות עם זה
ומבחר המוצרים השונים דל!
 
KSP ../images/Emo31.gif

אני לא אחזור על סיפורים ששמעתי, אבל אני גם לא אחור לדרוך על סף החנות הזאת. לעולם. אפילו אם יתחילו לחלק מוצרים בחינם.
 

deadman10

New member
אממממ

אתה יכול דווקא לספר סיפור או שניים שאתה מכיר? לידע אישי, אם סיפורים יותר מדי מטרידים אז אני אתרחק ממנה גם.
 

sb21

New member
בחיפוש בגוגל מצאתי כמה...

הנה חלק קטן מכול התלונות.
 

shamed

New member
../images/Emo5.gif

אחרי שקראתי את הכתבה הראשונה והאחרונה, אני באמת ממליץ להתרחק מהחנות הזאת, זה לפחות מה שאני מתכוון לעשות.
 

redhead225

New member
KSP ושירות

חפש בפורום זה את המילים KSP ותמצא מספר תלונות. חפש גם בפורום צרכנות של ynet. לי היה מקרה לא נעים איתם (של שירות גרוע בעליל) בסניף ראשל"צ. כתבתי על כך בפורום הנ"ל. נכון - מחירים לא יקרים, אבל הזמן שלי לא פחות זול ואני מצפה לפחות לקבל שירות נורמלי מחברה שמתהדרת בפריסה ארצית של סניפים, דבר שלא קיבלתי ב KSP.
 
למעלה