זה לא הולך בדיוק ככה,
תחשבי על הוירוסים האלה כאילו הם משחק סנייק בפלאפון, כל פעם שאוכלים עוד נקודה, הנחש מתארך, אותו הדבר עם הוירוסים האלה, מישהו הפיץ, אנשים פתחו את הוירוס, בוירוס קיים דבר כזה ששולח את הוירוס אוטומאטית לכל אלה שרשומים ברשימת אימייל, אותם 3 שולחים, או אותו אחד, כנראה היית רשומה אצלו ברשימת אימיילים, ולכן האימייל נשלח אלייך אוטומאטית, ואם היית פותחת את הקבצים, אז כל מי שברשימת אימייל שלך היה גם מקבל אותך. ז"א, שזה ששלח לך אותם, באמת לא כזה בנאדם חכם אם הוא טפש מספיק לפתוח קובץ עם וירוס...