זהירות וירוס חדש

goldy

New member
זהירות וירוס חדש ../images/Emo18.gif

אתם יודעים: לא לפתוח, למחוק וכו´. ההודעה המצורפת לו היא באנגלית, והיא מבקשת מכם לחוות את דעתכם על הקובץ המצורף... עוד פרט שמשך את תשומת ליבי: אין בתחתית האי-מייל פרסומת של השרת ששלח אותו, כלומר הודעה נטו! כל המידע בלינק
 

snoway

New member
אני והחוש השישי שלי

הרגע פתחתי את הדואר וזה היה שם! למזלי, השולח לא היה יותר מדי מתוחכם. הגיעו אלי 3 הודעות עם נושא שונה אבל עם אותו תוכן. היה קובץ מצורף שכל פעם ניתן לו שם אחר (וגם עם סיומות אחרות-אני זוכרת שאחד היה doc ועוד אחד com). זה נראה לי די חשוד, מה גם שבנושא של אחת ההודעות היא היתה מיועדת ל"מעיין" ולא בדיוק קוראים לי ככה. מחקתי את כולן, ומזל שכך.
(אני עדיין מעדיפה את התפוזים הקודמים)
 

snoway

New member
בקשר ללמחוק....

הדוער שלי ב-mailcity/ אני לא משתמשת באאוטלוק של מייקרוסופט. אז מותר למחוק, נכון? הוירוס הוא רק בקובץ המצורף ובו בכלל לא נגעתי.
 
גם אני קיבלתי את זה לאימייל,

זה התחיל להוריד לי את הקובץ אוטומטית למחשב, אבל לחצתי מהר CANCEL מה שממש מוזר לי, כי קיבלתי על זה גם VIRUS ALERT אוטומאטי (יש לי כזה דבר באימייל), שאמור לנטרל את הוירוס אוטומטית... מוזר לאללה.
 
זה לא הולך בדיוק ככה,

תחשבי על הוירוסים האלה כאילו הם משחק סנייק בפלאפון, כל פעם שאוכלים עוד נקודה, הנחש מתארך, אותו הדבר עם הוירוסים האלה, מישהו הפיץ, אנשים פתחו את הוירוס, בוירוס קיים דבר כזה ששולח את הוירוס אוטומאטית לכל אלה שרשומים ברשימת אימייל, אותם 3 שולחים, או אותו אחד, כנראה היית רשומה אצלו ברשימת אימיילים, ולכן האימייל נשלח אלייך אוטומאטית, ואם היית פותחת את הקבצים, אז כל מי שברשימת אימייל שלך היה גם מקבל אותך. ז"א, שזה ששלח לך אותם, באמת לא כזה בנאדם חכם אם הוא טפש מספיק לפתוח קובץ עם וירוס...
 
אמאל´ה

שלחו לי את זה 3 פעמים לאי מייל ! ולפני שקראתי את ההודעה הזאת ... כמובן שפתחתי את כל ה3 , והאקספלורר שלי התחיל להתנהג מוזר, אז סגרתי אותו, ועכשיו הכל בסדר. איך אני יכול לדעת אם אני נגוע בוירוס עכשיו ?
 

epitaph

New member
קיבלתי אחד עם הכותרת הזו...

ואחד עם הכותרת "פיסיקה"...
 

goldy

New member
צילום מסך של הוירוס, לכל המעוניין!! ../images/Emo30.gif

זו ההודעה המדוייקת שכל מי שקיבל וירוס ראה. קיבלתי שניים אתמול ואחד היום, מה שאומר שהיו לי את ההוכחות להריסתם של 3 מחשבים...
 

Super giRl

New member
שיט!!!!!!!

קיבלתי כזה, סרקתי את הקובץ ואמרו לי שאין בו ווירוסים ופתחתי אותו והיה שם סתם סיפור כזה, והורדתי את הסיפור למחשב!!!
 

Super giRl

New member
מחקתי. אבל אולי

לא תראו אותי בחודשים הקרובים אפשר להתחיל לחגוג
 

goldy

New member
ההשפעה היא מיידית. אם מחשבך עובד

אין סיבה לדאגה
 

Super giRl

New member
סבבה אגוזים! ../images/Emo8.gif

כנראה שתצטרכו לסבול אותי... ייפי היי
 
רק אני מקבלת התראה לאימייל?

?? זתומרת אני מקבלת מבזקנט, השרת שאני מחוברת אליו, הודעה שנשלחה אלי הודעה שמכילה קובץ שבתוכו נמצא וירוס, ולכן האימייל עצמו נשלח ללא הקובץ. רק אצלי?
 

kit k@t

New member
בדיוק את זה קיבלתי היום...

אפילו עם אותה הכותרת קאט
 

kit k@t

New member
אני לא מאמינה...

אתמול קיבלתי את הדואר זה למחשב ועכשיו בדקתי וקיבלתי עוד שניים (איזה יופי לי...) ונכנסתי לדואר וקראתי את הזבל שכתבו שם וההוטמייל סרק לי אותו ואמר שהוא נקי מווירוסים אבל בעקבות הנסיון שלי עם הוירוס שגרם לאחי לעבוד על המחשב שעתיים בערך כדי לנקות אותו החלטתי לא לפתוח אותו , איזה מזל... הוטמייל אידיוט אחד אמר לי שאין שם וירוס . קאט
 

Panther

New member
לא הבנתי משהו

גם אני קיבלתי את זה משהו כמו 3 פעמים, ועוד פעם עם אזהרה מהספק אינטרנט שלי. לא הבנתי משהו. כשאמרת "לא לפתוח", אתה מתכוון לא לפתוח את המכתב, או לא לפתוח את הקובץ המצורף?
 

Shizik

New member
מספיק להבהיל אנשים!!!!!!!!!

התולעת עשוייה היטב, האנטיוירוסים לא רואים אותה... אבל קיר האש הכי פשוט חוסם לה את התחת מכול כיוון אפשרי...אני הורדתי את הדבר הזה אליי...בפנים היה סיפור נחמד על איזו נסיכה שלא אהבה את הארמון, מין מדע בידיוני בימי הביניים. על כול פנים אחרי שלוש דקות בערך מרגע הפעלתו ניסה חוצפן בשם SIRC משהו את מזלו בלגשת לI-NET. אני אמרתי כמובן סרבתי והוא נעלב קשות..הסיפור לא רע ואם תרצו אני גם אפרסם אותו פה.. האנטי וירוס AVP לא יאתר אותו לומרות הכול(האנטי וירוס של הוטמייל בין השאר) וגם NORTON לכן ממולץ להתקין על המחשב תוכנה קטנה בשם קיר אש שתגן על אכוזכם הרועד מפגעי הI-NET. אני אוסיף קישור לקיר אש מעוד ידידותי.
 
למעלה