זהירות! בחירת ספק לא נכון לאחסון אתרים עשויה לפגוע בדירוג האתר שלכם

תוכן-מקודם

Member
מנהל
network-4465291_640.jpg
קרדיט תמונה PIXABAY​

מתלבטים באיזו חברת אחסון אתרים כדאי לכם לבחור, ורוצים לדעת האם וכיצד אחסון אתרים משפיע על קידום אתרים מקצועי? הגעתם למקום הנכון. במאמר הנוכחי נלמד כל מה שחשוב לדעת על הקשר בין אחסון האתר, לקידום האורגני שלו.
האם יש קשר בין אחסון אתר לקידום אורגני?

האם יש קשר בין אחסון אתר לקידום אורגני?

אם החלטתם לקדם את האתר שלכם אורגנית, ואתם רוצים לדעת האם האחסון שלכם יכול להשפיע על כך, או שאתם מתלבטים באיזו חברת אחסון אתרים לבחור, תוכלו לקרוא בהרחבה בקישור הבא: 10 חברות אחסון אתרים המומלצות בישראל. אז חשוב שתדעו שאכן יש קשר בין אחסון אתרים לקידום אורגני. הבחירה בחברת אחסון מקצועית, ובחירת האחסון בצורה נכונה, יכולה להיות קריטית מבחינת הקידום האורגני של האתר שלכם. וזאת מכיוון שלאחסון שלכם יש השפעה על משתנים שונים, כמו מהירות האתר, והמידה שבה האתר שלכם ייחשב סמכותי בעיניי גוגל.
איך לבחור אחסון מומלץ כדי למקסם תוצאות קידום?

מהירות השרתים

כדי למקסם את תוצאות הקידום האורגני של האתר, חשוב שקודם כל האתר שלכם יעלה וייטען מהר מספיק. וזאת שכן רוב הגולשים לא מחכים יותר מכ-3 שניות עד לעלייתם של אתרים ברשת, כאשר במידה ולאתר ייקח זמן רב יותר להיטען - אז כנראה שרוב הגולשים יינטשו אותו וייצאו ממנו. מה שעלול לפגוע בשיעור היציאה (Bounce Rate), בזמן השהייה של הגולשים באתר ובמספר הדפים הממוצע שהגולשים עוברים ביניהם באתר. וזה, כמובן, פוגע ישירות בקידום האורגני של האתר.
בהקשר זה חשוב להבין שלחברת האחסון יש תפקיד לא קטן במהירות הטעינה של האתר שלכם. נכון שיש גם פרמטרים נוספים שמשפיעים על מהירות האתר, כמו כובד קבצי הcss וה-javascript, וכך גם הכמות, סוג הקובץ והמשקל של התמונות שמעלים לאתר. אבל גם לחברת האחסון יש תפקיד משמעותי בקביעת מהירות הטעינה. שימו לב שזמני טעינת אותו האתר, עם אותה כמות של עמודים ותכנים כמו תמונות, יכולים להשתנות, רק על ידי החלפת חברת אחסון האתרים (וכן, ההבדלים יכולים להיות משמעותיים ביותר). ולכן, חשוב מאוד לבחור חברת אחסון שהשרתים שלה מאפשרים זמני טעינה מהירים ככל האפשר.

חברת אחסון אתרים מומלצת
בנוסף, כדאי לבחור רק בחברת אחסון אתרים מומלצת, וזאת על מנת שתוכלו להיות בטוחים שהאתר שלכם נמצא בידיים טובות, ושתוכלו לקבל תמיכה בעת הצורך. לשם כך, כדאי לבחור בחברות אחסון ותיקות, שנחשבות לאמינות ומובילות בתחומן. כמו כן, רצוי לחפש ביקורות אותנטיות וחיוביות רבות ככל האפשר על חברת האחסון שאתם שוקלים לעבוד איתה.

מאיזה דברים להיזהר כאשר בוחרים חברת אחסון?
יש שיגידו שעדיף להימנע מחברות אחסון אתרים שיושבות בחו"ל ולא בארץ, וזאת על אף ששירותי האחסון של חברות אלו עשויים להיות זולים יותר. יש לכך כמה סיבות, ונזכיר חלק מהן כעת. קודם כל, מהבחינה של תמיכה טכנית. אין ספק שזה הרבה יותר נוח כשאתם יכולים לקבל תמיכה בעברית מחברת האחסון שלכם. בנוסף, לעיתים חברות אחסון אתרים שיושבות בחו"ל יכולות לגרום לטעינת אתר איטית מדי, שכן השרתים של החברה ממוקמים רחוק מדי מכם ומקהל היעד שנכנס לאתר שלכם. ויתר על כן, כשאתם בוחרים בחברת אחסון אתרים בחו"ל, עלול להיות סיכוי גבוה יותר שהאתר שלכם יאוחסן על שרתים, שעליהם מאוחסנים גם אתרים שגוגל לא מעריכה במיוחד (כמו אתרים עם תכנים למבוגרים) – מה שעלול לפגוע בקידום האורגני של האתר שלכם.
לסיכום, במאמר זה ראינו שבהחלט יש קשר בין קידום אתרים מקצועי לבין חברת אחסון האתרים שאתם בוחרים בה, ויתר על כן – למדנו שלאחסון האתר יכולה להיות השפעה קריטית על מידת הצלחתם של מאמצי הקידום שלכם. ולכן, חשוב מאוד לבחור את חברת אחסון האתר בצורה נכונה, ולא כדאי להקל ראש בתהליך.

מאמר זה נכתב על ידי אייל, מנכ"ל דיגיטאץ' – והבעלים של הבלוג SEOLINKS-קידום אתרים המדורג במקומות הראשונים בגוגל.
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה