זהו....נגמר

זהו....נגמר

ליל סדר... שנה בדיוק אחרי שסיפרנו בהתרגשות למשפחה על ההריון... מי חשב שלא נחגוג שנה אחרי עם מלאך קטן. וגם אחרי הלידה.. היה לי ברור שבליל סדר הזה - אני אהיה שוב בהריון, אבל במקום - קיבלתי.. מישהו פעם אמר שבזמן שאנחנו יושבים ומתכננים תוכניות לחיים שלנו, ה' יושב למעלה ונקרע מצחוק..וואלה.
 

מקוםבלב

New member
היי אמא לאופק יקרה,

לצערי , באמת אין לנו שליטה על הרבה דברים בחיים. מקווה ומאחלת שבמהרה הדברים ילכו כפי שאת רוצה. חיבוקים.
 
גם אני בפסח שעבר הייתי בתחילת הריון

כמה שבועות אחר כך התברר שהעובר הפסיק להתפתח, מאז הספקתי להיות עוד פעמיים בהריון, בשני המקרים ההריון לא עבר טרימסטר ראשון... אני לא שבורה, יש לי ילדים וזה מקל על העניין אבל בכל זאת מעיק ועצוב ואני הרבה במצב רוח רע... עצרתי את הנסיונות להרות ומתחילה ברור הפלות חוזרות. מקווה להיות בסדר הבא המצב אחר. מזדהה איתך.
 

צפרדעית

New member
ראשית שולחת לך חיבוק ענקי!

בפסח שעבר כשכולם שתו 4 כוסיות אני שתיתי תירוש, הייתי כמובן בתחילתו של עוד הריון והייתה תחושה של אופטימיות. השנה, אחרי 4 הריונות ו-5 ילדים שלא יהיו כבר הרשתי לעצמי לשתות. כמו בכל שנה מגיע השלב של הברכות וכולם מקווים ומאחלים ש"בשנה הבאה" נשב עם פרי בטננו והלב כ"כ נחמץ... אני כבר לא מסוגלת לתכנן, אני כבר לא מסוגלת לשמוע את האיחולים והברכות, אני כבר לא מסוגלת לחכות יותר!!! צפרדעית (שממש נמאס לה!)
 

קיטי08

New member
מאחלת לך קצת שקט

ובשורות טובות. כל כך מאכזבים החיים האלה לפעמים..........
 

סנופי10

New member
כל כך מזדהה

גם אני בליל הסדר הקודם הייתי בהריון ואפילו עשיתי את הסקירה הראשונה שהיתה תקינה...כחודשיים אח"כ כבר הייתי אחרי. גם אני הייתי בטוחה שאהיה עכשיו בהריון - אבל בדיוק לפני החג נכשל טיפול פוריות נוסף. לי מאוד קשה בחג הזה. מקווה שההרגשה הנוראית הזאת תעבור מהר. מקווה שבשנה הקרובה ההוא שלמעלה יצחק עלינו קצת פחות!
 
בנות יקרות

כל פעם אני נפעמת מחדש כמה שאני לא לבד בתחושות ובהילה הלא רצויה שאופפת אותי (במיוחד לאחרונה)... התחושה שהגוף שלי בוגד בי.. שלא יכולה לשמוע יותר "לא נורא - קרה.... אז פעם הבאה"..."פשוט אל תחשבי על זה"....הקושי בלברך הריוניות חדשות..(למה הן ולא אני?????) אפשר לחשוב שהן עושות לי דווקא.... אבל כל הודעה חדשה שנכתבת בפורום הזה, ע"י ותיקות, משתתפות פורומי "אחרי" למיניהן ואף "חדשות" כל הזמן מוכיחות מחדש כי פה "הבית". כאן תמיד יבינו, בלי לשפוט ובלי לבקר.. אפשר לומר את האמת.. בלי הצורך להסביר למה אוטוטו חצי שנה אחרי ואילו אני "מסרבת" להיות אני. הבחורה שיש לה הכל: את הגבר המוצלח, הילד היפהפה, הבית המקסים (=לא יפה לומר בלאגן אטומי) שתמיד הייתה הורסת מצחוק, כל ערב בחברתה היה מופע סטנד אפ שלא היה מבייש את הגדולים ושהחיוך שלה בעל 6 הגומות היה מרוח רוב הזמן בתנוחה האופקית הידועה... כי כבר חצי שנה שאין ממש צחוק, הבדיחות הן הכי שחורות שיש וגם הן מוצגות רק בפני החצי השני. וכמובן, כל זה רק כשאני לא בוכה.. אני רוצה את החיים שלי בחזרה. את התמימות. ואת פרי בטני שהלך. הכל בחזרה. ועכשיו. בעצם, אתמול.
 

קיטי08

New member
יקירתי

כל כך מגיע לך כל הדברים הטובים ואני מאמינה שבסוף יגיעו גם החיוכים היפים שלך, לצערי גם אני חצי שנה אחרי, שואלת איפה הם, אבל מאמינה. זה לא להאמין אבל גם אני עדין מתקשה להאמין שכל זה באמת קרה ועדין מחכה לה. שתהיה שבת שלווה
 

מאי 972

New member
ג'ון לנון אמר

שהחיים זה מה שקורה לך בזמן שאתה מתכן אותם. ותשמיע, הוא צודק! עם פיצקה נקלטנו בדיוק בחודש בו הפסקנו לנסות, בחודש בו היה לי פרוייקט בין לאומי, ההיתי יותר מחוץ לבית מאשר בבית, אנחנו סגורים על זה שעשינו את זה בערך פעם אחת, אני בטוחה שזה היה ב"ימים הבטוחים", קיבלתי מחזור ואת מתארת לעצמך את ההפתעה שלי שגילתי שאני בהריון. אז תכננו לנסות שוב אחרי שהיא תהיה בת שנה, אמרתי הכי הרבה או שהיו לי ילדים צמודים או שזה יקח קצת זמן. עברה שנה. שלושה הריונות שלוש הפלות שתי גרדות אחת כימית אני כבר לא זוכרת תל"מים,לדעתי באחד מהם ההיתי אמורה ללדת ממש עכשיו בפסח, יחד עם גיסתי האהובה שאמורה ללדת כל יום, באחד אחר ההיתי אמורה כבר לחבוק תאומים... באף אחת מהתוכניות שלי לא היו מילים כמו בדיקות קרשיות. עכשיו אין לי תוכניות. אזלו. תמו. שזה יבוא זה יבוא.
 

חספיבה

New member
אוהבת אותך כ"כ הרבה

שאין לך מושג כמה....... וכן בסוף מצאתי אותך
 
למעלה