זהו, כתבתי, הוצאתי, היו שלום =]

דוVשה

New member
זהו, כתבתי, הוצאתי, היו שלום =]

איך זה קורה ברגע אחד. ממילה, ממבט, מצליל. איך זה קורה ברגע אחד. כל ההבטחות שנחרטו בסכין מלובנת על סלע ברזל, נמסות. כל התקוות שעברו מעל ומעבר לשמיים כחולים, נופלות. כל העמדות הכי קשוחות נעשות רכות כל הביצות שרוצים לצלוח טובעניות. איך זה קורה ברגע אחד אחרי כ"כ הרבה זמן איך זה עובר ברגע אחד ולא חוזר לעולם בעיטות כאלו בומבסטיות בבטן ועדיין שקטה אכן, אנשים משתנים בשביל לשרוד. רק להיות חזקה.
 

behappy

New member
....

רק (((חיבוק))) אמרת הכל..
 
זהו

אני תוהה על הקטע הזה קראתי כמה פעמים ועדיין תוהה.. אבל יודעת שאת יכולה להיות חזקה יודעת שתיהי, מתי שצריך. כתבת כרגיל... יפה יפה
 

Yael Floyd

New member
אנשים משתנים בשביל לשרוד..

רק להיות חזקה.." כואב לי עם זה שאת כלכך צודקת..
 

מיכל..~

New member
אני תוהה

אם להגיב או לא להגיב ואם בכלל.. ולו'דעת להשאיר את הדממה כתגובה? אני מניחה שכן.. >סליחה<
 

רותי ב.

New member
זהו כתבת הוצאת ..

לא יודעת אם זה עליך, או כאילו לקרוא מחשבות (של עצמי???) של אלף זמנים ותהיות שאפילו לא תמיד הצליח לי לנסח בבהירות ולקרוא אותן פה. וזה הכי בועט בבטן "אכן, אנשים משתנים בשביל לשרוד." אוהבת אותך.
 
למעלה