זהו! חוזרת בצער רב לעבודה....

yael 1969

New member
זהו! חוזרת בצער רב לעבודה....

ביום ראשון זה יקרה. 2/7 הגיע. זה התאריך עליו הצהרתי שאחזור לעבודה. אז... מזמן... בסוף 2005, התאריך הזה היה נראה רחוק כל כך אבל כעת הוא מעבר לסבוב. חופשת הלידה היתה מופלאה מקודמותיה אבל תוך 67 שעות היא תסתיים לה. המקום והשגרה בעבודה לא מאפשרים לי לשאוב וגם לא רציתי להכנס לזה על בסיס הוראת קבע. ולכן... לאט לאט הורדתי הנקות. התחלנו מרקים ופרות. והיום אני במצב בו ההנקה היא לפני השינה, בלילה עלפי דרישה ולפנות בוקר. רציתי לשאול מנסיון הוותיקות, האם ניתן להמשיך ולהתמיד באספקת חלב על בסיס כזה לתקופה ממושכת? כלומר, האם הגוף מסגל עצמו ליצר כמות עבור שתיהן רק בשעות הערב/לילה לאורך זמן?
 

דבורה1

New member
בהצלחה בעבודה

לא קל. נגמרת תקופה. מתחילה אחת חדשה. לגבי השאיבות- מבינה אותך מאוד. ביום הראשון של החזרה לעבודה (אחרי 10 חודשים בבית עם הילדים) עוד הייתי אופטימית ולקחתי איתי משאבה. כמו שבאה איתי לעבודה, ככה חזרה איתי הביתה ומאז אופסנה אחר כבוד בארון. בגיל 10 חודשים הורדתי הנקות כך שבזמן שהייתי בעבודה הם קיבלו מוצקים. מייד כשחזרתי הם ינקו פעם אחת ובערב לפני השינה, בלילה לפי דרישה ובבוקר פעם נוספת. בגיל שנה עשינו גמילת לילה ומאז גם הורדנו סביב גיל שנה את הנקת אחר הצהרים. כיום הם יונקים בבוקר, לפני העבודה והמעון, אחר הצהרים-אבל רק לעיתים נדירות ובערב לפני השינה. הסידור הזה מחזיק מעמד כבר חצי שנה פלוס מינוס. וכן יש מספיק חלב. כ"כ מספיק חלב שרק לפני שבועיים התמודדנו עם וירוס גועי של הקאות ושלשולים, הילדים ינקו הרבה יותר וזה אכן החליף חלק מהארוחות בלי בעיה. לא נראה לי על פניו בעייתי. רק דאגי לעשות את הנושא הדרגתי- גם עבורך וגם עבור הילדות. וטוב לראות אותך פה.
 
היום זה היום -../images/Emo50.gif

הגוף מסתגל לייצר בשעות שהן ינקו. אם כבר הורדת הנקות, יכול להיות שלא תהיה שום בעיה. אם יש לך מלאות בעבודה, מומלץ לשחרר בשירותים קצת עד הקלה. המון הצלחה.
 
למעלה