זהו זה התפוצץ. (בוזגלו)

זהו זה התפוצץ. (בוזגלו)

מאור החליט שהוא חוזר הביתה. וואו איזה מכות כניראה היה . כי אתם יודעים כמה אבא שלו רצה את זה. טוב שעכשיו הוא אומר את זה עד סוף העונה ישכחו מאבא שלו.
 

Cade Foster

New member
שילך קיבינימט הלקקן הזה

לא מאמין לוואן, וגם אם זה נכון אני מקווה שימכרו את הבכיין לקבוצה באירופה ביחד עם אבא שלו.
 
../images/Emo45.gif מסכים איתך ב100 אחוז, אבל אם....

הוא רוצה לחזור והקבוצה רוצה צריך להכריח את אבא שלו לא להתערב בכלום אם נראה לו ואם לא. לפי דעתי צריך להעיף אותו כבר לדינמו זאגרב וחאלס, אבא שלו במילא לא מבין קרואטית ככה שזה יכול לעזור
 

lemmacantor

New member
הכל תלוי במאור בסופו שלדבר

הוא כבר בן 20(או משהו כזה) וחייב להיות בעל דעה עצמית. אם הוא ימשיך להסתתר אחרי אביו הוא לא יצליח. עד עכשיו לא ראיתי שום בעיה עם מאור, חוץ מההסתתרות מאחורי אביו. אנחנו רק שומעים את האבא. אם מאור יהיה סוף סוף עצמאי הוא יכול לעזור בגדול לחיפה.
 

lemmacantor

New member
מאור צריך להוביל את מכבי חיפה

בשנה הבאה. כמובן בתנאי שזה יהיה רק אם תמיכה שקטה של אביו ולא מעבר לכך. כמובן שזה משימה קשה למאור, אבל אחרת לא נראה שיוכל להצליח באירופה. ההחלטה שלו(אם ואן לא מטעים) היא נכונה.
 

עוף החiל

New member
שמעתי חלק מהדברים...

הוא אמר `אני מושיט יד לעשות שלום, אני ומאור החלטנו ביחד שהכי טוב בשבילו זה לחזור למכבי חיפה`...שמעתם? מי היה מאמין? קראתי פה מזמן, אחד שכתב (לא זוכר מי), שיבוא יום ומאור עם אבא שלו יחזרו עם הזנב בין הרגליים, או משו כזה...מי שכתב את זה, צדק בהחלט!
 
אם הוא חוזר הנה אז מבחינתי זה רק אם אבא שלו

לא מתערב בכלל במה שהולך בקבוצה. למי יהיה כוח לשמוע אותו כל פעם אם רוני יספסל אותו או יחליף אותו במהלך משחק? או אפילו אם יהיה לו תקל אם רוני? שזה דב שהיה להרבה שחקנים בחיפה, וזה לגיטימי.... בשורה תחתונה הלוואי והוא יבוא, הוא לא עוד איזה צעיר חרטה אלא כישרון רציני שיעלה משמעותית את הסיכויים שלנו לאליפות בשנה הבאה.
 
תפסיקו לזיין ת'מוח

הוא תותח. הוא מאוד יועיל, ואם הוא באמת יהיה אצלנו, תהיה לנו את ההתקפה הכי חזקה בליגה.
 
למעלה