זהו אנשים משועממים......

שוקוKKK

New member
זהו אנשים משועממים......

אני עושה התאבדות סייבר.... הכוונה שאני יוצא מהמערכת ויותר לא תשמעו עליי....הפורום הזה LOLמידי בשבילי ואין לי סיכוי עם בולה אז להתראות לסייבר האכזר ולכם שליוויתם אותי בשבועיים האחרונים,אני ישאר עוד כמה שעות בשביל לראות תתגובות שלכם ואז אני יותא מהמערכת המחורבנת.... אין בולה-אין סייבר,בגלל זה אני שותה סיידר
 

a glass moon

New member
יש לי מילה על קצה הלשון..

ואני לא זוכר איך מהגים אותה..סעמק..מומו..רומו.. אה! הומו
 
לאאאאאאאאאאאאא!!!!!!!

אל תלך!!!!! אתה הבנאדם היחיד שאוהב אותי בפורום הזה!!! אם תלך יעשו הפגנה פורומית נגדי ויעיפו אותי!!!!!
 
יש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

עכשיו יש 2 (!!!) אנשים בפורום שאוהבים אותי!!!!!!! יאאאאא אני מיתרגשת!!!! זה כמו בסרט "נשיקה בין חברים" (מה הקשר? שמישהו ירביץ לי בקשה...) שיואו תודה!!!
 
אתה סתם מנסה ליגרום לי להרגיש רצויה

בטח יש אולי 4 אנשים שאוהבים אותי פה!!! אבל זה ביגלל שהם מקנאים בי שאני כוסית כל כך!!!!! פחחחח!!!!
 

Darkness Within

New member
אני אוהבת אותך ../images/Emo13.gif

אבל אני חושבת שזה בגלל הנטיב שלי לאהוב כמעט כל מה שקיים אני סתם היפית מגעילה...עזבי...
 

Darkness Within

New member
אהה אוקיי!

אז את מטאליסטית קשוחה? זה באמת משנה? כולנו ילדיה של אמא אדמה לכן כולנו שווים וכולנו נאהבים! למדי לחיות בכבוד על עצמך ואל סביבתך! (השעה בערך 2:30 בלילה...אין לי מוגש למה אני עדיין ערה! אם אני אומרת דברים מוזרית אין להתייחס אל זה באופן מיוחד לאור העובדה שאני תמיד אומרת דברים מוזרים אבל הם נשמעים עוד יותר מוזרים באמצע הלילה)
 

Darkness Within

New member
אממ אז מה את בעצם?

חרדון מדברי? עציץ מריחואנה? סנדל של רגל שמאל? סבונית נחושת? סירת משוטים? קרם שיער? הרשימה יכולה להיות עוד ארוכה בהרבה אם העיניים שלי לא היו מתחילות להעצם
 
בלע!

הקטע עם "אני כוסית" היה סתם... הם לא יודעים איך אני ניראת! אבל אני כוסית!!!! חחחח סתם... עוד יחשבו שאני metal slut, אני שונאת את אלה... עדיף כבר להיות פרחה (בריטני ספירס) מאשר מטאל סלאט! הממממ... העיקר שיש מיספר אנשים קטן לפחות שאוהבים אותי!!!!
 
למעלה