זהו....אני מתמוטטת...לא יכולה....

  • פותח הנושא MeB
  • פורסם בתאריך

עליסה

New member
ענבל את פה?

כי אם לא..משטרה זה החיוג המהיר בסלולרי שלי..ואני רצינית
 
למעלה