זהו, אני לא יכול יותר

זהו, אני לא יכול יותר

כבר זמן מה אני ניסיתי להסתיר את זה, אבל אני לא יכול יותר. הרבה שמו לב לדעות המתנדנדות שלי, יש לזה סיבה - פחד. ניסיתי להסתיר שאני כבר לא ימין, אבל זהו - אני לא יכול יותר. אני נהיתי שמאל ציוני יהודי, אני כבר לא ימין. עכשיו אני סוציאל-דמוקרט, ולא קפיטליסט. בימים האחרונים אני אומנם דיברתי כימין, אבל אני כבר לא חשבתי כימין. אתמול פרשתי מכל תנועות הימין שהייתי פעיל בהם, והצטרפתי לנוער העבודה. אני מקווה, שלמרות המחלוקות הימנים ישארו חברים שלי. אני מקווה שהשמאל ייקבל אותי.
 

מeגי

New member
מקס...זה מה שיפה אצלנו,

אין נישואין קאתוליים עם תנועות ועם דעות. אבל אם כבר שיתפת אותנו אולי תציין את השינוי על ציר הזמן המדוייק. החלום ושברו או החזון ומימושו ? בברכת תל-חי
 
אופס, טעות בפורום, ועכשיו לנושא

אני לא מכיר אותך, אבל אני כימני דווקא מקבל את דעות השמאל הציוני ואפילו מודה שלפעמים הן צודקות. אני מכבד את השמאל הציוני, זה השמאל החדש שלא עושה לי טוב...
 

שקדי

New member
בדיוק על זה אמרו חז''ל:

אלה ואלה מודים אשרי מי שלא חטא ומי שחטא ישוב ונסלח לו האמת....עליך לא הייתי מאמין ואם מי נתווכח עכשיו עד שיצא עשן???
 

פרנקי 123

New member
לא מפליא מקסים ../images/Emo98.gif

אם אתה אכן בן 14 זה בדיוק הגיל בו מעצבים את האישיות,אתה הולך בדרך הנכונה ידידי.
 

שלדר

New member
מקס!,,הינה סקופפ עבורך,,,../images/Emo39.gif

אתה יכול להיות דעתן גם בלי לשייך עצמך לצד זה או אחר שמאל או ימין!{וככה אני עושה} הכי טוב לדון בכל נושא לגופו מבלי להתחשב בכלל אם אתה בשמאל או בימין! והכי חשוב שאתה בן אדם, ישראלי והגון!
 
למעלה