זהו, אני לא יכול יותר
כבר זמן מה אני ניסיתי להסתיר את זה, אבל אני לא יכול יותר. הרבה שמו לב לדעות המתנדנדות שלי, יש לזה סיבה - פחד. ניסיתי להסתיר שאני כבר לא ימין, אבל זהו - אני לא יכול יותר. אני נהיתי שמאל ציוני יהודי, אני כבר לא ימין. עכשיו אני סוציאל-דמוקרט, ולא קפיטליסט. בימים האחרונים אני אומנם דיברתי כימין, אבל אני כבר לא חשבתי כימין. אתמול פרשתי מכל תנועות הימין שהייתי פעיל בהם, והצטרפתי לנוער העבודה. אני מקווה, שלמרות המחלוקות הימנים ישארו חברים שלי. אני מקווה שהשמאל ייקבל אותי.
כבר זמן מה אני ניסיתי להסתיר את זה, אבל אני לא יכול יותר. הרבה שמו לב לדעות המתנדנדות שלי, יש לזה סיבה - פחד. ניסיתי להסתיר שאני כבר לא ימין, אבל זהו - אני לא יכול יותר. אני נהיתי שמאל ציוני יהודי, אני כבר לא ימין. עכשיו אני סוציאל-דמוקרט, ולא קפיטליסט. בימים האחרונים אני אומנם דיברתי כימין, אבל אני כבר לא חשבתי כימין. אתמול פרשתי מכל תנועות הימין שהייתי פעיל בהם, והצטרפתי לנוער העבודה. אני מקווה, שלמרות המחלוקות הימנים ישארו חברים שלי. אני מקווה שהשמאל ייקבל אותי.