זהו, אנחנו אחרי המופע הגדולללללל

droli

New member
זהו, אנחנו אחרי המופע הגדולללללל

היה מאד מרגש לראות אותה על הבמה, ביחד עם עוד המון ילדים. אחת מרבים ועדיין מרגש מאד.
 

טלשל3

New member
נהדר../images/Emo104.gif ודאי, למרות הכל רויתם נחת

כל היופי בהופעות האלה, זה העוצמה שבקבוצה
 

חני ב

New member
עד השנה הבאה

שמחה בשבילה ובשבילכם. הצלחתם לראות אותה מבין המוני האנשים? אתמול דוקא בשעה 9 רציתי משום מה לקום, להתלבש וללכת לחגיגות אבל תארתי לעצמי שמרוב אנשים לא אראה כלום, רק אחטוף קצף בפרצוץ.
 

אתיר

New member
אני שמחה שהכל עבר בשלום, ובאמת

המעמד מרגש.
 
למעלה