אני לא קונה מעריבלנוער ../images/Emo4.gif
מתוך פרינציפ, וגם מתוך זה שזה ממש יקר יחסית לתכנים שיש שם (פרסומת לנטוראל פורמולה) [אינדולה או לה לה XD
] שרון הופכת לגל?! מה קרה שם
סתיו... היא באמת, אבל היא יותר מדי לבנה. יש ילדה בביצפר שלי שדומה לה, יש ילדה אחרת שסתיו הייתה רוצה להיות דומה לה