זבנג השבוע היה חמוד..

‡NoK

New member
זבנג השבוע היה חמוד..../images/Emo99.gif

Don´t you think? הציור של שרון שהפכה לגל..מתוק עד אימה.. וסתיו..כל כך..סקסית!
 
באמת היה פרק טוב

בכלל אני לא ממש אוהב את גל וסיגל ביחד...הם לא מתאימים בכלל, שרון (או סיוון בפרק מלפני כמה שבועות) הרבה יותר מתאימות לו לדעתי. כשרון הופכת למישהו אחר מהחבורה זה תמיד חמוד בגלל העיניים הקטנות והעגולות שלה
 

swirrrly

New member
אם אני לא טועה הסטוריה נעשתה.../images/Emo118.gif

הנשיקה ה.. לסבית הראשונה בזבנג. אפילו עדיין לא ראינו את זיו עם איזה בחור! אני חושבת..
 
מה? ../images/Emo2.gif

גם אני רוצה! אני אברר את העניין B-\ (איך בדיוק?
) בקשר לזיו, די לא ראינו אותו עושה כלום, לא אני לא דורש סצינה לוהטת, אני דורש איזה סיפורון, למרות שאין לי זכות לדבר כי בביקורי האחרון בסטימצקיא הצצתי בספר ה14, כמו שסיפרתי, וראיתי פרק שמוקדש לכל אלה שאין מה לספר עליהם. זיו נמצא שם על תקן תפאורה?
 
אני לא קונה מעריבלנוער ../images/Emo4.gif

מתוך פרינציפ, וגם מתוך זה שזה ממש יקר יחסית לתכנים שיש שם (פרסומת לנטוראל פורמולה) [אינדולה או לה לה XD
] שרון הופכת לגל?! מה קרה שם
סתיו... היא באמת, אבל היא יותר מדי לבנה. יש ילדה בביצפר שלי שדומה לה, יש ילדה אחרת שסתיו הייתה רוצה להיות דומה לה
 

twist1

New member
שיייוואוווווו!!!!!!!!!!

הפרסומות לנטורל פורמולה!! בלתי נסבל!! כל עמוד שני יש פרסומת למוצרים שלהם!! רק בגלל זה ובגלל כל שאר הפרסומות בעיתון הפסקתי לקנות אותו. ממש מעצבן!
*twist1 ברגע עצבני*
 
למעלה