זאת תעודת הזהות שלי ואני כמעט בת 15

מצב
הנושא נעול.
זה לא קשה

לא נראה לי...
ב"ה אין כזה דבר "קשה". לדעתי מדובר בבבעיות ראשוניות, ובחודשים הקרובים נראה אותן נוסעות יפה מאוד. הבעיה לדעת היא בעצם העובדה שזה אבטיפוס וש אנחנו 6 מיליון תושבים סה"כ ואנחנו לא צורכים מספיק אוטובסים. אם הינו מדינה של 12 מיליון ושני מפעלים, האיכות היתה הרבה יותר גובהה, והמחיר היה יורד. מכיוון שאחנחנו לא, ויש לנו לא מעט אבטלה, אני קורא ל "אגד" ו "דן" לשמש דוגמא ולקנות תוצרת הארץ.
זה לא קשה
אצלנו מחפפים בכל דבר ואח"כ מתעוררים עם דוח תקלות באורך של 10 דפים. בגרמניה לא מחפפים - חד וחלק.
 
ת'אמת - לא הבנתי את ההודעה שלך...

זה נורא מוזר לי,כי בסופו של
דבר השלדה מגיעה עם צמות והכל אמור להיות מוכן מלבד דברים כמו תאורת פנים וחוץ,זה נמראה מוזר כי לא מאתמול מרכיבים כאן אוטובוסים,ואני מתאר לעצמי שחברות ההרכבה בחנו מפרקיות מוגמרות לפני זה,אנדי תקן אותי אם אני טועה
ת'אמת - לא הבנתי את ההודעה שלך...
 

צחקן

New member
אבל שחכת שבגרמניה...

מפרקיות מ.א.ן NG 363F
משלחת מטעם מ.א.ן יצאה לגרמניה ואולי חזרה כבר) ע"מ לבחון את השלדות שהוזמנו. אם הכל כשורה, צפויות לעלות 5-10 מפרקיות בתחילת כל חודש. אבות הטיפוס 458 ו-459 צפויות להיכנס בקרוב לשירות לאחר שעברו ויעברו מספר נסיעות מבחן. אני באמת מקווה שהתגברו על כל התקלות שהיו איתן... להזכירכם: במפרקיות הגרמניות שנכנסו לאגד כמעט ולא היו תקלות והן עלו ישר לכביש ואילו במפרקיות שהורכבו בארץ היו תקלות מכאן ועד להודעה חדשה והן עמדו כחודש וחצי והעלו אבק. אם זו לא הוכחה מספיק טובה עבור אלו הטוענים ש"ההרכבה הישראלית זהה לזו הגרמנית", אז מה כן?
אבל שחכת שבגרמניה...
ב"ה לפני אלו של אגד הרכיבו לפחות 2,000 מיפרקיות... וכאן בארץ ירכיבו פחות מעשירית מהכמות.
 

צחקן

New member
וחוצמזה, מה עם פרנסה...

אבל שחכת שבגרמניה...
ב"ה לפני אלו של אגד הרכיבו לפחות 2,000 מיפרקיות... וכאן בארץ ירכיבו פחות מעשירית מהכמות.
וחוצמזה, מה עם פרנסה...
ב"ה לאנשים פה בארץ? זאת לא חוכמה לקנות מגומר מחו"ל ולהגיד "אבטלה"... .
 

אורי404

New member
אין לך מה לדאוג, צחקן.

וחוצמזה, מה עם פרנסה...
ב"ה לאנשים פה בארץ? זאת לא חוכמה לקנות מגומר מחו"ל ולהגיד "אבטלה"... .
אין לך מה לדאוג, צחקן.
על כל אוטובוס מוגמר, יש לפחות עשרה אוטובוסים מקומיים, ואולי אפילו יותר. אם יש לך למי לבוא בטענות זה לחברות ההסעה פרטיות, שקונות אוטובוסים עם מרכב מחו"ל, כמו: אירייזר, סידראל, ברקהוף, יוניקר ועוד. באגד ובדן הרב הכולל זה אוטובוסים עם מרכב מקומי.
 

צחקן

New member
../images/Emo45.gif אני בהחלט בא אליהם בטענות.

אין לך מה לדאוג, צחקן.
על כל אוטובוס מוגמר, יש לפחות עשרה אוטובוסים מקומיים, ואולי אפילו יותר. אם יש לך למי לבוא בטענות זה לחברות ההסעה פרטיות, שקונות אוטובוסים עם מרכב מחו"ל, כמו: אירייזר, סידראל, ברקהוף, יוניקר ועוד. באגד ובדן הרב הכולל זה אוטובוסים עם מרכב מקומי.
אני בהחלט בא אליהם בטענות.
ב"ה הם סתם עושות לעצמם חיים קשים, הרבה מני מזומני הולך ככה לפח. אם הם היו קונים תוצרת הארץ, חלקי החילוף היו זולים יותר, ותשאל את הנהגים.
 

צחקן

New member
אמן. הלוואי ../images/Emo45.gif

לדן אני חושב יש 396 נידפלורים
7001-7395. ועוד 12 מידיבוסים-נידרפלור(5028-5039). וכמובן את 458 ו-459 המפרקיות נידרפלור החדשות. סה"כ-410. (כולל כאלה שעשו תאונות או היו בפיגוע) ואני מאד מקווה שיצטרפו עוד 48 מפרקיות הנידרפלור כמה שיותר בקרוב.
אמן. הלוואי

ב"ה נו.... ולאגד יש 450? סה"כ 819 מכון. בהזמנה כרגע: 120 מיפרקיות מ.א.נ. NG לאגד ו 50 ל "דן" סה"כ מיפרקיותבבניה/הזמנה: 170 אוטובוסים רגילים: אגד-בסיביבות ה- 50 מ.א.נ. NL דן -כלום בנתיים. סה"כ בהזמנה/בניה: 220 סה"כ בשירות : 819 סה"כ NL בעוד שנה - שנה וחצי (אחרי הדעת כל המיפרקיות והשלמת ההצטידות) 139 MAN NL ... וזה עוד לפני ההזמנה של "דן" ו 3-5 אוטובוסים לז'ק יולזרי, ועוד כמה לקונקוס בטבריה... להערתי בארץ נמצאים בסביבות ה 900 אוטובוסים נמוכי רצפה של מ.א.נ.
 

אוהד11

New member
בדן פועלות ס"ה 407 נידרפלורים, כאשר

לדן אני חושב יש 396 נידפלורים
7001-7395. ועוד 12 מידיבוסים-נידרפלור(5028-5039). וכמובן את 458 ו-459 המפרקיות נידרפלור החדשות. סה"כ-410. (כולל כאלה שעשו תאונות או היו בפיגוע) ואני מאד מקווה שיצטרפו עוד 48 מפרקיות הנידרפלור כמה שיותר בקרוב.
בדן פועלות ס"ה 407 נידרפלורים, כאשר
7203 שפעלה בפ"ת נשרפה ו- 7228 נפגעה בפיגוע בקו 4 ופורקה לאחרונה.
 

אוהד11

New member
7001 עד 7395 למעט 7203 ו- 7228

איך 407?יש 395 נידים
+ה6001 אז לא הבנתי את החישוב
7001 עד 7395 למעט 7203 ו- 7228
12 מידיבוסים (5028 עד 5039) ושתי המפרקיות 458 ו- 459. אם אתה כולל את 6001 אז יש 408, אבל היא מבצעת רק נסיעות של בתי ספר ואינה פעילה בקווים הסדירים, כך שעדיף לא לחשב אותה.
 
408 ?איזה מכונה זו?

7001 עד 7395 למעט 7203 ו- 7228
12 מידיבוסים (5028 עד 5039) ושתי המפרקיות 458 ו- 459. אם אתה כולל את 6001 אז יש 408, אבל היא מבצעת רק נסיעות של בתי ספר ואינה פעילה בקווים הסדירים, כך שעדיף לא לחשב אותה.
408 ?איזה מכונה זו?
 
אוקיי מצטער העיניים נעצמות

408 זה לא מספר מכונה כי אם סיכום
של כלל הנידרפלורים בדן. שים לב לסדרות המספרים שכתבתי.
אוקיי מצטער העיניים נעצמות
לי ולא שמתי לב כבר תודה אוהד,ובהצלחה בתפקיד החדש!!
 

צחקן

New member
דן 400-415 אגד- שחכת את המיפרקיות.

אז עוד מעט המספר יגיע, אפילו,
לסביבות החמש מאות. בסך הכל, מאן, עם האוטובוסים העירוניים והבינעירוניים (בעיקר, על מרכב "ברק"), ווולוו עם הבינעירוניים שלהם, "משתלטים" על ציי האוטובוסים של אגד. לצורך השוואה, בתחילת שנות התשעים, כאשר לאט-לאט, הטייגרים יצאו משירות, היינו רואים בעיקר מרצדס0303 ו-0305 "זלדות". ב"דן" מספר הנידרפלורים גם כן גבוה. יש קרוב לארבע מאות מאן נידרפלורים האומדן שלי (שוב, כולל מכונות שיצאו משירות עקב סיבות לא עלינו, של תאונת דרכים או פיגוע): החל מ-7001 עד 7380(?), ובנוסף לזה יש בסביבות העשרה מידיבוסים מסוג נידרפלור.
דן 400-415 אגד- שחכת את המיפרקיות.
ב"ה לפני כחודש עשיתי חשבון לפיו בארץ קימים ונוסעים למעלה מ 870 מ.א.נ. NL .
 

אורי404

New member
יותר, צחקן.

דן 400-415 אגד- שחכת את המיפרקיות.
ב"ה לפני כחודש עשיתי חשבון לפיו בארץ קימים ונוסעים למעלה מ 870 מ.א.נ. NL .
יותר, צחקן.
אם לאגד יש סבביבות החמש מאות, ולדן סביבות הארבע מאות, הרי כבר חצינו את התשעה מאות. תוסיף לזה את המאן נידרפלורים שיש ב"קונקס" בטבריה (אין לי מושג מה המספר. אני ידוע הם NL313, וחלקם, לפחות, הוא הרכבה של "הארגז"), והמספר עוד יותר יגדל.
 

mister K

New member
נידרפלורים באגד ובדן

אם כך, יש באגד יותר מ-450
נידרפלורים. זוהי ספירת אומדן, אשר כוללת אוטובוסים שיצאו משירות עקב תאונות דרכים או פיגוע (לא עלינו). אז ככה: בסידרת ה-87 יש לפחות 405 נידרפלורים (ואולי, אפילו יותר), תוסיפו את הנידרפלורים מסידרת ה-85 + מיניבוסים נידפרפלור מסידרת ה-86, ותיראו שבאגד יש כבר, כאמור, למעלה מ-450 נידרפלורים, וכנראה, שהיד עוד נטויה. יש עוד מכונות בינעירוניות שבדרך לכניסה לשירות?
נידרפלורים באגד ובדן
מסדרת ה-85 באגד יש בדיוק 170 נידרפלורים ומספריהם מ-85-330-01 עד 86-498-01 והאבטיפוס 85-301-01 שנמצא בסניף חדרה. כולם מוגמרים כמובן. בסדרת ה-87 הכוללת נידרפלורים רגילים עם מרכב תוצרת "הארגז" ו"מרכבים", מפרקיות מוגמרות ומידיבוסים מוגמרים, יש נכון לעכשיו לפחות 414 מכונות, אנדי כבר צילם את מפרקית 87-414-01. הסדרה מתחילה ב-87-000-01 אך יש להוריד את הנידרפלור היחיד באגד שהושבת והוא 87-096-01 שהלך בפיגוע השני בקו 14 בירושלים. (הנידרפלור המוגמר 85-487-01 שנפגע קשה בפיגוע בקו 20 בירושלים לפני שנתיים שוקם לחלוטין והוא נוסע כיום בסניף ראשל"צ אם אינני טועה). בסדרת ה-86 יש לפחות שישה נידרפלורים כשכל השישה הם מידיבוסים מוגמרים. המספרים הם מ-86-961-01 עד 86-965-01 ו-86-967-01. 86-966-01 הוא וולבו B12B "מארס" הראשון בסדרה. אני לא סגור בקשר ל-86-968-01 ו-86-969-01. מכאן שנכון להיום נוסעים באגד לפחות 590 נידרפלורים והיד עוד נטויה. בדן נוסעים נכון להיום 393 נירפלורים רגילים (7001-7395 פחות 7203 ו-7228 שהושבתו), שתי מפרקיות נידרפלור (458 ו-459) ו-12 מידיבוסים נידרפלור (5028-5039). ובסך הכל 407 נידרפלורים בדיוק. זאת אם לא מחשיבים גם את 6001 (NL202) ואת 20 הספרינטרים (5040-5059) שלמעשה גם הם נמוכי רצפה.
 
הספרינטרים הם עד 5056

נידרפלורים באגד ובדן
מסדרת ה-85 באגד יש בדיוק 170 נידרפלורים ומספריהם מ-85-330-01 עד 86-498-01 והאבטיפוס 85-301-01 שנמצא בסניף חדרה. כולם מוגמרים כמובן. בסדרת ה-87 הכוללת נידרפלורים רגילים עם מרכב תוצרת "הארגז" ו"מרכבים", מפרקיות מוגמרות ומידיבוסים מוגמרים, יש נכון לעכשיו לפחות 414 מכונות, אנדי כבר צילם את מפרקית 87-414-01. הסדרה מתחילה ב-87-000-01 אך יש להוריד את הנידרפלור היחיד באגד שהושבת והוא 87-096-01 שהלך בפיגוע השני בקו 14 בירושלים. (הנידרפלור המוגמר 85-487-01 שנפגע קשה בפיגוע בקו 20 בירושלים לפני שנתיים שוקם לחלוטין והוא נוסע כיום בסניף ראשל"צ אם אינני טועה). בסדרת ה-86 יש לפחות שישה נידרפלורים כשכל השישה הם מידיבוסים מוגמרים. המספרים הם מ-86-961-01 עד 86-965-01 ו-86-967-01. 86-966-01 הוא וולבו B12B "מארס" הראשון בסדרה. אני לא סגור בקשר ל-86-968-01 ו-86-969-01. מכאן שנכון להיום נוסעים באגד לפחות 590 נידרפלורים והיד עוד נטויה. בדן נוסעים נכון להיום 393 נירפלורים רגילים (7001-7395 פחות 7203 ו-7228 שהושבתו), שתי מפרקיות נידרפלור (458 ו-459) ו-12 מידיבוסים נידרפלור (5028-5039). ובסך הכל 407 נידרפלורים בדיוק. זאת אם לא מחשיבים גם את 6001 (NL202) ואת 20 הספרינטרים (5040-5059) שלמעשה גם הם נמוכי רצפה.
הספרינטרים הם עד 5056
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה