מוכר הגרר הזה ../images/Emo8.gif
מוכר הגרר הזהוזה גרר אשקלון שגרר את הסופר וויט
מוכר הגרר הזהוזה גרר אשקלון שגרר את הסופר וויט
כאלה מכונות לידעתי יש רק לערבים...וזה גרר אשקלון שגרר את הסופר וויט
לערבים יש טעם טוב,ישכאלה מכונות לידעתי יש רק לערבים...
ב"ה לא ידעתי שאגד מחזיק כאלה.... .
לערבים יש טעם טוב,יש
אחת כזו גם במוזיאואן
תמונות יפות.זאת תעודת הזהות שלי ואני כמעט בת 15
אחלה תמונות דרור:ה298 עמדהתמונות יפות.
תמונות יפות מאוד של דברים יפים מאוד. קבל ח"ח על ההתמדה שלך בפורום להביא תמונות.
אודי תודה רבה והנה מאן נמוך ריצפהתמונות יפות.
תמונות יפות מאוד של דברים יפים מאוד. קבל ח"ח על ההתמדה שלך בפורום להביא תמונות.
לאילו חלונות אתה מתכוון?אודי תודה רבה והנה מאן נמוך ריצפה
חדש ממתין לשיבוץ סניפי שימו לב חלונות שחורים וכההים ולא ירוקים
חלונות נוסעים בצדדיםלאילו חלונות אתה מתכוון?
היכן היו חלונות ירוקים בנידרפלור?
אם כך, יש באגד יותר מ-450אודי תודה רבה והנה מאן נמוך ריצפה
חדש ממתין לשיבוץ סניפי שימו לב חלונות שחורים וכההים ולא ירוקים
יש מפרקיות בהרכבהאם כך, יש באגד יותר מ-450
נידרפלורים. זוהי ספירת אומדן, אשר כוללת אוטובוסים שיצאו משירות עקב תאונות דרכים או פיגוע (לא עלינו). אז ככה: בסידרת ה-87 יש לפחות 405 נידרפלורים (ואולי, אפילו יותר), תוסיפו את הנידרפלורים מסידרת ה-85 + מיניבוסים נידפרפלור מסידרת ה-86, ותיראו שבאגד יש כבר, כאמור, למעלה מ-450 נידרפלורים, וכנראה, שהיד עוד נטויה. יש עוד מכונות בינעירוניות שבדרך לכניסה לשירות?
אז עוד מעט המספר יגיע, אפילו,יש מפרקיות בהרכבה
בארגז שמיועדות לאגד.
7395 כמדומני הכי חדשהאז עוד מעט המספר יגיע, אפילו,
לסביבות החמש מאות. בסך הכל, מאן, עם האוטובוסים העירוניים והבינעירוניים (בעיקר, על מרכב "ברק"), ווולוו עם הבינעירוניים שלהם, "משתלטים" על ציי האוטובוסים של אגד. לצורך השוואה, בתחילת שנות התשעים, כאשר לאט-לאט, הטייגרים יצאו משירות, היינו רואים בעיקר מרצדס0303 ו-0305 "זלדות". ב"דן" מספר הנידרפלורים גם כן גבוה. יש קרוב לארבע מאות מאן נידרפלורים האומדן שלי (שוב, כולל מכונות שיצאו משירות עקב סיבות לא עלינו, של תאונת דרכים או פיגוע): החל מ-7001 עד 7380(?), ובנוסף לזה יש בסביבות העשרה מידיבוסים מסוג נידרפלור.
7395 כמדומני הכי חדשה
לדן אני חושב יש 396 נידפלורים7395 כמדומני הכי חדשה
מפרקיות מ.א.ן NG 363Fלדן אני חושב יש 396 נידפלורים
7001-7395. ועוד 12 מידיבוסים-נידרפלור(5028-5039). וכמובן את 458 ו-459 המפרקיות נידרפלור החדשות. סה"כ-410. (כולל כאלה שעשו תאונות או היו בפיגוע) ואני מאד מקווה שיצטרפו עוד 48 מפרקיות הנידרפלור כמה שיותר בקרוב.
זה נורא מוזר לי,כי בסופו שלמפרקיות מ.א.ן NG 363F
משלחת מטעם מ.א.ן יצאה לגרמניה ואולי חזרה כבר) ע"מ לבחון את השלדות שהוזמנו. אם הכל כשורה, צפויות לעלות 5-10 מפרקיות בתחילת כל חודש. אבות הטיפוס 458 ו-459 צפויות להיכנס בקרוב לשירות לאחר שעברו ויעברו מספר נסיעות מבחן. אני באמת מקווה שהתגברו על כל התקלות שהיו איתן... להזכירכם: במפרקיות הגרמניות שנכנסו לאגד כמעט ולא היו תקלות והן עלו ישר לכביש ואילו במפרקיות שהורכבו בארץ היו תקלות מכאן ועד להודעה חדשה והן עמדו כחודש וחצי והעלו אבק. אם זו לא הוכחה מספיק טובה עבור אלו הטוענים ש"ההרכבה הישראלית זהה לזו הגרמנית", אז מה כן?
אולי קשה להם להרכיב מפרקיות.זה נורא מוזר לי,כי בסופו של
דבר השלדה מגיעה עם צמות והכל אמור להיות מוכן מלבד דברים כמו תאורת פנים וחוץ,זה נמראה מוזר כי לא מאתמול מרכיבים כאן אוטובוסים,ואני מתאר לעצמי שחברות ההרכבה בחנו מפרקיות מוגמרות לפני זה,אנדי תקן אותי אם אני טועה
לא נראה לי...אולי קשה להם להרכיב מפרקיות.
הרי הרכבת האוטובוסים בארץ היא אולי לא אותה איכות של אוטובוס מוגמר, אך היא בהחלט טובה. כנראה, שמסיבה זו או אחרת, יותר מסובך להם להרכיב מפרקיות (ע"ע המפרקיות שיש כיום ב"דן" עם ה"אקורדיון" המרשרש ועוד).
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.