זאת תעודת הזהות שלי ואני כמעט בת 15

מצב
הנושא נעול.
מוכר הגרר הזה ../images/Emo8.gif

וזה גרר אשקלון שגרר את הסופר וויט
מוכר הגרר הזה
 

gsx750f

New member
אודי תודה רבה והנה מאן נמוך ריצפה

תמונות יפות.

תמונות יפות מאוד של דברים יפים מאוד. קבל ח"ח על ההתמדה שלך בפורום להביא תמונות.
אודי תודה רבה והנה מאן נמוך ריצפה
חדש ממתין לשיבוץ סניפי שימו לב חלונות שחורים וכההים ולא ירוקים
 

אורי404

New member
אם כך, יש באגד יותר מ-450

אודי תודה רבה והנה מאן נמוך ריצפה
חדש ממתין לשיבוץ סניפי שימו לב חלונות שחורים וכההים ולא ירוקים
אם כך, יש באגד יותר מ-450
נידרפלורים. זוהי ספירת אומדן, אשר כוללת אוטובוסים שיצאו משירות עקב תאונות דרכים או פיגוע (לא עלינו). אז ככה: בסידרת ה-87 יש לפחות 405 נידרפלורים (ואולי, אפילו יותר), תוסיפו את הנידרפלורים מסידרת ה-85 + מיניבוסים נידפרפלור מסידרת ה-86, ותיראו שבאגד יש כבר, כאמור, למעלה מ-450 נידרפלורים, וכנראה, שהיד עוד נטויה. יש עוד מכונות בינעירוניות שבדרך לכניסה לשירות?
 
יש מפרקיות בהרכבה

אם כך, יש באגד יותר מ-450
נידרפלורים. זוהי ספירת אומדן, אשר כוללת אוטובוסים שיצאו משירות עקב תאונות דרכים או פיגוע (לא עלינו). אז ככה: בסידרת ה-87 יש לפחות 405 נידרפלורים (ואולי, אפילו יותר), תוסיפו את הנידרפלורים מסידרת ה-85 + מיניבוסים נידפרפלור מסידרת ה-86, ותיראו שבאגד יש כבר, כאמור, למעלה מ-450 נידרפלורים, וכנראה, שהיד עוד נטויה. יש עוד מכונות בינעירוניות שבדרך לכניסה לשירות?
יש מפרקיות בהרכבה
בארגז שמיועדות לאגד.
 

אורי404

New member
אז עוד מעט המספר יגיע, אפילו,

יש מפרקיות בהרכבה
בארגז שמיועדות לאגד.
אז עוד מעט המספר יגיע, אפילו,
לסביבות החמש מאות. בסך הכל, מאן, עם האוטובוסים העירוניים והבינעירוניים (בעיקר, על מרכב "ברק"), ווולוו עם הבינעירוניים שלהם, "משתלטים" על ציי האוטובוסים של אגד. לצורך השוואה, בתחילת שנות התשעים, כאשר לאט-לאט, הטייגרים יצאו משירות, היינו רואים בעיקר מרצדס0303 ו-0305 "זלדות". ב"דן" מספר הנידרפלורים גם כן גבוה. יש קרוב לארבע מאות מאן נידרפלורים האומדן שלי (שוב, כולל מכונות שיצאו משירות עקב סיבות לא עלינו, של תאונת דרכים או פיגוע): החל מ-7001 עד 7380(?), ובנוסף לזה יש בסביבות העשרה מידיבוסים מסוג נידרפלור.
 
7395 כמדומני הכי חדשה

אז עוד מעט המספר יגיע, אפילו,
לסביבות החמש מאות. בסך הכל, מאן, עם האוטובוסים העירוניים והבינעירוניים (בעיקר, על מרכב "ברק"), ווולוו עם הבינעירוניים שלהם, "משתלטים" על ציי האוטובוסים של אגד. לצורך השוואה, בתחילת שנות התשעים, כאשר לאט-לאט, הטייגרים יצאו משירות, היינו רואים בעיקר מרצדס0303 ו-0305 "זלדות". ב"דן" מספר הנידרפלורים גם כן גבוה. יש קרוב לארבע מאות מאן נידרפלורים האומדן שלי (שוב, כולל מכונות שיצאו משירות עקב סיבות לא עלינו, של תאונת דרכים או פיגוע): החל מ-7001 עד 7380(?), ובנוסף לזה יש בסביבות העשרה מידיבוסים מסוג נידרפלור.
7395 כמדומני הכי חדשה
 

תוכון1

New member
לדן אני חושב יש 396 נידפלורים

7395 כמדומני הכי חדשה
לדן אני חושב יש 396 נידפלורים
7001-7395. ועוד 12 מידיבוסים-נידרפלור(5028-5039). וכמובן את 458 ו-459 המפרקיות נידרפלור החדשות. סה"כ-410. (כולל כאלה שעשו תאונות או היו בפיגוע) ואני מאד מקווה שיצטרפו עוד 48 מפרקיות הנידרפלור כמה שיותר בקרוב.
 
מפרקיות מ.א.ן NG 363F

לדן אני חושב יש 396 נידפלורים
7001-7395. ועוד 12 מידיבוסים-נידרפלור(5028-5039). וכמובן את 458 ו-459 המפרקיות נידרפלור החדשות. סה"כ-410. (כולל כאלה שעשו תאונות או היו בפיגוע) ואני מאד מקווה שיצטרפו עוד 48 מפרקיות הנידרפלור כמה שיותר בקרוב.
מפרקיות מ.א.ן NG 363F
משלחת מטעם מ.א.ן יצאה לגרמניה ואולי חזרה כבר) ע"מ לבחון את השלדות שהוזמנו. אם הכל כשורה, צפויות לעלות 5-10 מפרקיות בתחילת כל חודש. אבות הטיפוס 458 ו-459 צפויות להיכנס בקרוב לשירות לאחר שעברו ויעברו מספר נסיעות מבחן. אני באמת מקווה שהתגברו על כל התקלות שהיו איתן... להזכירכם: במפרקיות הגרמניות שנכנסו לאגד כמעט ולא היו תקלות והן עלו ישר לכביש ואילו במפרקיות שהורכבו בארץ היו תקלות מכאן ועד להודעה חדשה והן עמדו כחודש וחצי והעלו אבק. אם זו לא הוכחה מספיק טובה עבור אלו הטוענים ש"ההרכבה הישראלית זהה לזו הגרמנית", אז מה כן?
 
זה נורא מוזר לי,כי בסופו של

מפרקיות מ.א.ן NG 363F
משלחת מטעם מ.א.ן יצאה לגרמניה ואולי חזרה כבר) ע"מ לבחון את השלדות שהוזמנו. אם הכל כשורה, צפויות לעלות 5-10 מפרקיות בתחילת כל חודש. אבות הטיפוס 458 ו-459 צפויות להיכנס בקרוב לשירות לאחר שעברו ויעברו מספר נסיעות מבחן. אני באמת מקווה שהתגברו על כל התקלות שהיו איתן... להזכירכם: במפרקיות הגרמניות שנכנסו לאגד כמעט ולא היו תקלות והן עלו ישר לכביש ואילו במפרקיות שהורכבו בארץ היו תקלות מכאן ועד להודעה חדשה והן עמדו כחודש וחצי והעלו אבק. אם זו לא הוכחה מספיק טובה עבור אלו הטוענים ש"ההרכבה הישראלית זהה לזו הגרמנית", אז מה כן?
זה נורא מוזר לי,כי בסופו של
דבר השלדה מגיעה עם צמות והכל אמור להיות מוכן מלבד דברים כמו תאורת פנים וחוץ,זה נמראה מוזר כי לא מאתמול מרכיבים כאן אוטובוסים,ואני מתאר לעצמי שחברות ההרכבה בחנו מפרקיות מוגמרות לפני זה,אנדי תקן אותי אם אני טועה
 

אורי404

New member
אולי קשה להם להרכיב מפרקיות.

זה נורא מוזר לי,כי בסופו של
דבר השלדה מגיעה עם צמות והכל אמור להיות מוכן מלבד דברים כמו תאורת פנים וחוץ,זה נמראה מוזר כי לא מאתמול מרכיבים כאן אוטובוסים,ואני מתאר לעצמי שחברות ההרכבה בחנו מפרקיות מוגמרות לפני זה,אנדי תקן אותי אם אני טועה
אולי קשה להם להרכיב מפרקיות.
הרי הרכבת האוטובוסים בארץ היא אולי לא אותה איכות של אוטובוס מוגמר, אך היא בהחלט טובה. כנראה, שמסיבה זו או אחרת, יותר מסובך להם להרכיב מפרקיות (ע"ע המפרקיות שיש כיום ב"דן" עם ה"אקורדיון" המרשרש ועוד).
 

צחקן

New member
לא נראה לי...

אולי קשה להם להרכיב מפרקיות.
הרי הרכבת האוטובוסים בארץ היא אולי לא אותה איכות של אוטובוס מוגמר, אך היא בהחלט טובה. כנראה, שמסיבה זו או אחרת, יותר מסובך להם להרכיב מפרקיות (ע"ע המפרקיות שיש כיום ב"דן" עם ה"אקורדיון" המרשרש ועוד).
לא נראה לי...
ב"ה אין כזה דבר "קשה". לדעתי מדובר בבבעיות ראשוניות, ובחודשים הקרובים נראה אותן נוסעות יפה מאוד. הבעיה לדעת היא בעצם העובדה שזה אבטיפוס וש אנחנו 6 מיליון תושבים סה"כ ואנחנו לא צורכים מספיק אוטובסים. אם הינו מדינה של 12 מיליון ושני מפעלים, האיכות היתה הרבה יותר גובהה, והמחיר היה יורד. מכיוון שאחנחנו לא, ויש לנו לא מעט אבטלה, אני קורא ל "אגד" ו "דן" לשמש דוגמא ולקנות תוצרת הארץ.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה