זאת רק אני או שעולם משובש על דעתו (קצת)

בלונד23

New member
תשלום 13?

לא שמעתי על זה. מה זה משנה? הרי יש ככ" הרבה תשלומים. אני לא רואה את ההיגיון בלחסוך מהבגדים ומהבילויים ולסבול בשביל לקרב בחודש אחד את הדדליין של עוד 20 שנה... ממילא לא תרגישי שהרווחת משהו. אלא אם כן את מסיימת את המשכנתה שלך עוד שנה, ואז באמת את כבר יכולה להרגיש בהבדל.
&nbsp
 

כפרקי

New member
זה מצטבר

תשלום 13 יכול להיות בגובה של יותר מתשלום חודשי רגיל.
כל תשלום שמבוצע לפני הזמן חוסך הרבה בריבית.
במצטבר מאז שהתחלנו חסכנו 13000 רק על ריבית שלא נצטרך לשלם במצטבר
 

בלונד23

New member
אני משתדלת לקנות איכותי

קונה בסופי עונה ומזמינה מארה"ב בגדים לילדה. ככה יוצא לי שאני מוכנה מראש לעונה הבאה ולא צריכה לרוץ כשיש חוסרים.
לפעמים אני קונה בזול וזה אחלה גם, תלוי, למשל גופיות חמות ב-10 ש"ח מזברה מחזיקות מעולה שנתיים ויותר ואני מכורה אליהן. אבל הפסקתי לקנות למשל תחתונים בכמה שקלים במציאון, כי הם לא נוחים לי, מתכווצים בכביסה וכו'.
לא מעניין אותי מותג בבגדי ילדים, מעניין אותי שכל הבגדים יהיו 100% כותנה ושהצבעים לא יירדו בכביסה. קונה זול וגם יקר. אבל אני עצמי אוהבת לפעמים לרכוש לעצמי בגד טוב ואיכותי ממותג אופנתי ומגניב. אין לי בעיה עם מי שרוכש מותגים, זה לא מפריע לי, בתנאי שהבגד שימושי וטוב ולא מנקר עיניים. אין לי בעיה גם עם בגדים זולים בתנאי שהם ייראו טוב. מודה שהבת שלי הולכת עם נעלי נייקי ואדידס ולא חושבת שזה רע, הם מחזיקים זמן רב ונקנו בעודפים או בחו"ל, הם אורטופדיים וקלי משקל. שמתי לב שבעבר כשקניתי נעליים זולות באיזה בזאר הן באמת לא היו מספיק נוחות. כמובן זה יכול לקרות גם עם מותג.
כשהייתי נערה הלכתי רק עם ג'ינס ליווייס ואין לי בעיה עם זה, אני מאלה שמשקיעות בבגד אחד וחורשות עליו במקום לקנות 5 פריטים זולים. שמלה אחת של נעמה בצלאל משמשת אותי 15 שנה, זה שווה ביותר את הכסף. אבל את כל הפריטים האלה אני קונה בעודפים או בסוף עונה.
&nbsp
&nbsp
 
למעלה