זאת רק אני או שזה קורה גם לכם?!

*superstar*

New member
זאת רק אני או שזה קורה גם לכם?!

תגידו קרה לכם שאנשים כל הזמן מעירים לכם על דברים שאתם עושים?! ואני לא מדברת על דברים גדולים וחשובים אלא על דברים קטנים ומעצבנים!!! אז זהו שלי כל הזמן!!! ואני לא יודעת מה לעשות! help!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

sharon91

New member
השאלה...

אם כל פעם אותו בן אדם מעיר לך, או כל פעם מישהו אחר... לי זה לא קרה בזמן האחרון, אולי מהסיבה שכל פעם שמישהו עולה לי על העצבים אני מפסיקה להסתובב אתו... ככה שאני לא מסתובבת עם אנשים שמעצבנים אותי, אז אין מי שיעיר לי על כל דבר קטן... אבל אני מבינה על מה אתה מדבר.
 

*superstar*

New member
התשובה...

הקטע הוא שזאת כל הזמן אותה אחת!!! ואני לא יכולה להפסיק להסתובב איתה כי היא חברה טובה שלי אבלאני מנסה איכשהו ``לרמוז`` לה על זה והיא פשוט לא קולטת! בא לי כבר להדביק לה את הפרצוף לקיר!!!
 

sharon91

New member
הכי פשוט...

להגיד לה את זה ישר, בלי רמזים. ולא בטון עצבני- נורא חשוב!
 

*superstar*

New member
זה לא כל כך פשוט...

כמו שזה נשמע! אם אני אנסה לאמר לה היא תחשוב שאני עצבנית עליה ושאני שונאת אותה... תאמיני לי אני מכירה את החברה שלי מספיק טוב בשביל לדעת איך היא תגיב!
 

לי+לי

New member
מקווה שיצאת מהקריזה

קודם כל:מה זאת אומרת,``בא לי להדביק לה את הפרצוף לקיר?`` למה מי אתה? לדעתי,לרמוזה לא מספיק,יש אנשים שלא מבינים רמזים,צריך להגיד את זה במפורשות,אולי היא לא עושה את זה בכוונה? אם כן,אני מציאה לך לנתק איתה את הקשר,אבל אני לא מציאה לך לנתק לפני שאת מבררת :cool:
 

*superstar*

New member
מה שאמרתי...

היתה בסך הכל צורת דיבור... לא התכוונתי להדביק לה את הפרצוף לקיר ברצינות... זה לא כל כך פשוט כמו שאת חושבת! אני לא יכולה לנתק את הקשר ביננו סתם ככה!
 
למעלה