זאת היתה תקופה אחרת לגמרי...

צלף

New member
זאת היתה תקופה אחרת לגמרי...

שאני התחלתי ללמוד בבית ספר לא היה בכלל מושג שילדים כבדי שמיעה לומדים בבית ספר רגיל, כולם הושלכו לניב, - היה לי אז מכשיר שמיעה עם חוטים, אז לבית ספר בקיבוץ לא רצו להכניס לכיתה א אז אימא לימדה אותי את כול החומר לבד בכיתה ב זה כבר היה בית ספר אזורי ושם קבלו אותי... לא היה אז שמע או חוגי הדרכה וחברה לכבדי שמיעה - בקושי היו מורים לדיבור.. אז בבית ספר הספרים היו הידידים הטובים שלי - חברים שומעים כמעט לא היו לי מחוץ לבית ספר - זה לא היה פשוט עם מכשיר שמיעה פרימטיבי של אז + זה שדיברתי לא ברור ובקול גבוה.. היום זה עידן אחר - עם כול הציוד הטכנלוגי שבכלל לא חלמנו על זה אז, והעזרה והחוגים של מיח"א ושמע, ועוד מנגישים כיתות מיוחדות לכבדי שמיעה וחירשים - מי חלם על זה אז, ואף אחד לא חלם על שתל שבלול, ומכוני שמיעה תחת כול עץ רענן, ועשרות סוגים של מכשירי שמיעה שמופצים בארץ + מגוון של אבזרי עזר, מבחינתי היום ילדים כבדי שמיעה מאוד מפונקים
 

צלף

New member
../images/Emo93.gifנא לשרשר לפתית שנת לימודים - שילוב ילדים

 
המורה בכיתה א

לא מוכנה לנהל איתי קשר ב SMS או במייל בטענה שאין לה כאלה דברים... מכיוון שאני לא יכולה לדבר בטלפון או לבוא אליה בשעות הקבלה שלה בבוקר (אני עובדת..) היא אמרה שהיא יכולה להיות בקשר עם בעלי השומע. איזה יופי! מורה עם המון רצון טוב, פתיחות לזולת וקבלת השונה. מעניין איזו שנה תהיה לילד שלי אצלה.
 

dpii

New member
פני למכון לקידום החרש אם עדיין לא עשית זאת

באמצעות המסרים באתר ונקשר אותך עם אורית זולברג וננה בר שמסייעות בכל הקשור לנגישות בחינוך ננסה לעזור כמיטב יכולתנו
 

miss1s

New member
נשמע לא סימפטי במיוחד

אני במקומך הייתי מבקשת להפגש איתה (אפילו שיהיה בבוקר) ולהבהיר לה בצורה נעימה שזו דרך התקשרות מאוד מקובלת בימינו (מייל) לא צריך להיות כבד שמיעה בשביל זה... אם היא נשארת בשלה, לעבור למנהלת. גם אם זה חוקי-זה לא מקובל... אצלינו המורה - מייל, SMS ,פורום כיתה בלי קשר לשמיעה שלי ורוב ההורים משתמשים במייל בכלל לא מתקשרים...
 
למעלה