זאת באמת דרך להתמודד עם ביקורת

פינצ

New member
זאת באמת דרך להתמודד עם ביקורת

לזרוק מכאן אנשים. סליחה אורן, אבל קציפה לא הטרידה אף אחד, היא הביעה את דעתה, לעיתים בלגלוג ולעיתים הלגלוג היה מופנה גם כלפיך. יכלת להגיב ויכלת לא להגיב אבל אף אחד לא מנע ממך לעשות מה שבא לך. הטרדה זה לשלוח לך ערימות של מיילים ולהציף לך את התיבה, הטרדה זה לקלל אותך, הטרדה זה לכתוב שאורן הוא כך וכך שגר בבית זה וזה בשכונת זה וזה. להביע דעה עוקצנית עדין לא נחשב להטרדה. אני לא אהבתי את הקציפה ולא לא אהבתי אותה, לא משנה לי אם היא כותבת כאן או לא. אולי זה כי לא פירסמתי עבודות והיא לא קטלה לי אותם, אבל גם אם היה ככה מקסימום הייתי נעלבת, אבל אם הייתי מנהלת פורום מתוך בחירה אישית שלי אני הייתי יודעת שיש גם כאלו שינסו להעליב אותי ושיש כאלו שבאמת ובתמים לא אוהבים את העבודות שלי. לכולם יש את הזכות להביע דעה וכל עוד היא נעשית בשפה תרבותית (מעולם בזמן המאוד קצר שראיתי את קציפה כאן) לא ראיתי שהיא ניבלה את הפה ודוקא ניבולי פה ממשתפים אחריו לאו דוקא נגד הקציפה לא נמחקו. הפורום הזה פורום מאוד נחמד אבל אני חושב שאתה פועל משיקולים מאוד אישים לפי אהדה או חוסר אהדה שלך למשתמשים וזאת מעוורת אותך למעשים של משתמשים אהודים עליך. אני שוב לא חושבת שמקום של מנהל הפורום הוא לגרש מכאן אנשים. ועוד משהו, צנזורה צריכה לתפוס את כולם, אם כתיבה על קצין SS מציקה למישהו ולכן היא נמחקת אז צחוק על פיגועים שמציק למישהו אחר צריך גם להמחק. אם אחד לא נמחק, גם השני לא נמחק. אני מאוד מקווה שלא תחשוב שאני מבקר אותך כי אני רק מבקרת את דרך הניהול שלך. לגטימי שאנשים עושים טעויות, לגיטימי שאנשים מעירים להם, לגיטימי שאנשים לא מסכימים עם אלו שמעירים וגם לגטימי שכן מסכימים ומנסים לפתור בעיות בדרכים אחרות. מנהל גדול נמדד ביכולת שלו להבין את המנוהלים שלו ולתמרן בין כולם (בין אלו שהוא אוהב ובין אלו שלא).
 

oren*

New member
פינצ היקרה,

כיוון שכל הדברים שכתבת שלא נעשו על ידי קציפה ירקרקה נעשו, הודעתך אינה רלוונטית. קציפה אכן חשפה מידע אישי פרטי לגבי מספר משתתפים כאן, מידע שלא היה מגיע לידיה אלא בשיחות אישיות (שנעשו עם נינה). קציפה אכן קיללה, ניבלה את הפה, השתמשה במספר שמות בדויים והפכה את הפורום הזה לזירת טרור במשך חצי שנה. העובדה שאינך רואה את אותן הודעות היא משום שהן נמצאות בהודעות המחוקות, לא כי אינן קיימות במציאות. עוד עובדה היא שהגברת קציפה ירקרקה הפסיקה את כתיבתה במערכת הפורומים של תפוז ושל נענע ואת עידכון אתר הקלאפטע לאחר בירור בין הנהלת הפורומים של תפוז והנהלת הפורומים של נענע - יש דברים רבים מתחת לפני השטח שאינך יודעת. בתור מנהלי הפורום אנו חשופים לביקורת רבה, אותה אנו מקבלים בהבנה כל עוד זה קשור לנושא הפורום. מדוע העבודה שלי לא עלתה, מדוע הגלריה לא מופיעה, מתי תתחילו עם הפרוייקט הזה והזה או למה לא מציגים פה את האתר החדש שלי? כל הודעה אישית לגבי השירות הצבאי שלי או של משתתף אחר שאינו מעוניין לחשוף את אותם פרטים, ובכלל לגבי כל דבר אישי אחר (מחלה, נושא פיננסי, לקוחות פרטיים, מצב משפחתי וכו...) תימחק. לא ברור למישהו? הוא מוזמן לפנות אלינו באופן אישי או לחפש את מקומות במערכות אחרות. העובדה שאנשים רק מדברים פקה פקה על כך שטוב יותר במערכות אחרות, ועדיין חוזרים לכאן ולו רק כדי להציף ולפגוע - מוכיחה עד כמה הפורום הזה חזק ועד כמה אנשים משקיעים מרץ וכוח כדי לנסות ולערער את מעמדו בתחום העיצוב הגרפי בישראל. נמשיך לפרסם פה הודעות לגבי תערוכות, נמשיך להציע מבצעים והפתעות לחברי הפורום, נמשיך עם הפרוייקטים למען הקהילה וכמובן למען חברי הפורום - בלי להתייחס לכל אותם מלעיזים רדודים ועלובים. כיוון שלא נעשתה על גבי הפורום עבודה גרפית הומוריסטית הפוגעת בחללי הפיגועים או בניצולי הפיגועים - לא ברורה לי ההערה שלך והקשר להודעה הכוללת כינויים נאציים.
 

פינצ

New member
אורן

זכורה לי עבודה על הפיצוץ בסבארו שפגעה קשה בבחורה "בננה בפיתה" שמישהו מהמשפחה שלה נפגע שלא נמחקה. זכורה לי עבודה על פוליטיקאי במדי נאצים. זכורות לי עוד עבודות. בנוסף, אין לי מושג קלוש על השירות הצבאי שלך, ואין לי ידע על שיחות של אנשים עם הקציפה או עם נינה וזה גם באמת לא המקום שלי לשפוט מתי מישהו מעליב מישהו ומתי לא. מעולם לא השוותי את הפורום הזה לפורומים אחרים, לכל פורום יש את הבעיות שלו ומעצם היות הפורומים מקום פתוח לכל העולם סביר להניח שבכולם יהיו בעיות. אפילו בפורום אודיו וקולנוע ביתי שזה פורום שאני מאוד אוהבת לקרוא ישנם ריבים, ישנם אנשים שמעבירים ביקורת וישנם אנשים לא מרוצים. אני עדין חושבת שמקומו של מנהל הפורום הוא להיות אוביקטיבי ואם הוא מוחק אוטינג של משתמש אחד הוא צריך למחוק גם של השני וזה בכלל לא משנה מי ומה. אין לי מושג מה קורא לפני השטח, אין לי מושג מי הן הנפשות הפועלות ואני לא חושבת שיש לי את הזכות בכלל לשפוט מי צודק, אבל כשאמרתי את זה, אני לא חושבת שהזכות הזאת שמורה לאף אחד חוץ מלשופטים ולכן גם למנהל הפורום אין זכות לישפוט מי צודק ולהגן על כל הגולשים שלו באותה מידה, צדק לכל הצדדים גם לאלו שלא סובלים אותם. אני לא רוצה לפתוח דיון ארוך או להתווכח, ומצידי אתה יכול למחוק את כל הדיון. רק רציתי להביע דעה אישית.
 
הבהרה בנושא

כל החסימות בפורום זה נעשו בתיאום מלא עם הנהלת הפורומים, וזאת על מנת לאפשר התנהלות תקינה של הפורום, ללא השמצות וללא העלבות אישיות. גולשים שהורחקו מהפורום הורחקו לאחר מספר אזהרות, ורק לאחר שסירבו בכל תוקף להפסיק את מסכת ההשמצות או ההטרדות שנקטו בה. הנהלת הפורומים ומנהלי פורום זה מורשים למנוע מכל גולש שמטרתו הטרדה את הגישה לפורום, כמצויין במפורש בתקנון הפורומים. מטבע הדברים החלטות אלה לא מתקבלות בצורה שרירותית, אלא לאחר דין ודברים עם הגולשים הרלוונטיים. לעניין החקירה המשטרתית: היות שהדברים עדין נמצאים בחקירה, לא נאפשר דיון בנושא עד להכרעה משפטית בעניין, עם הנוגעים בדבר, סליחה. הודעות המצדדות באחד מהגורמים יימחקו.
 

פינצ

New member
אבל אני לא דיברתי על זה בכלל

דיברתי על זה שנאמר כאן ע"י מנהל הפורום ללכלת לאן שקציפה הלכה. מה הקשר בין זה לבין דיון משפטי? מה אכפת לי בכלל משני הצדדים ואיך זה קשור למחיקה של הודעות שלא קשורות בכלל לדיון המשפטי?
 

gunydile

New member
לפינצ,הלמו,אורן,גל, ובעצם לכולם...

מה שבעצם קרה פה מבלי לציין פרטים הוא מאד עצוב ומזעזע. זהו לא סיפור של הפורום הזה או פורום אחר אלא סיפור בין שני אנשים שהתחיל בידידות ונגמר כפי שנגמר. העצה הטובה שלי לכולנו היא לא לשייך את הסיפור אלינו משום שהוא לא מוסיף לכבודנו. גם עניין קציפה אינו רלוונטי שכן היא אינה כותבת כאן יותר וכל ההאשמות כאילו היא היא משתמש זה או אחר הן עורבא פרח ואין כרגע שום הוכחה לכך. לפיכך אני רק יכולה להציע שלא לדבר יותר על הנושא ולא להזכיר לא את הלמו ולא את קציפה ולא אף אחד אחר מהמעורבים עד יעבור זעם. חבל שמישהו יתעצבן או יותר או שהלמו יפגע או יותר אם אנשים פה יתחילו לחטט בנבכי העבר המביכים והמיותרים.
 
למעלה