ושוב
איחורים

חני ב

New member
ושוב ../images/Emo60.gif איחורים

והפעם של המורים. מה אתם חושבים כאשר אתם קוראים את הכתבה מורים מאחרים לשעורים הרבה יותר מאשר תלמידים? די מקומם אותי!!!!!!! נכון, זו הכללה, אך ממבט על בית-ספרי, המורות שמאחרות הן אלה שגרות רחוק. ונכון, שתצאנה מוקדם יותר (זה מה שאני הייתי עושה) אך היום עם תאונות הדרכים, המחסומים, הן צריכות לצאת אולי ב- 06:00 כדי לקחת מקדם בטחון. ואני??? יעידו עלי חברותיי, די משוגעת! גרה 2 דקות נסיעה מביה"ס, ומגיעה לשם ב- 7:30 בבוקר! אני מאד אוהבת את השעות המוקדמות של הבוקר, השקט שלפני הסערה... גם שנפגשים עם חברים, תמיד מקדימים עד כדי הגזמה. אחד הדברים השנואים עלי זה איחורים!!! קובעים שעה? עומדים בה! ומורים??? חייבים להגיע בזמן לכתה, הן בשעות הבוקר והן אחרי ההפסקה!
 

droli

New member
מורים אכן חייבים להגיע בזמן

הם בעצם הדוגמא לתלמידים. סיפרתי כאן בעבר, שאצלנו בביה"ס יש צלצול מיוחד למורה כדקה לפני הצלצול לתלמידים ע"מ שהמורה תחכה לתלמידים בכיתה.
 
חני

האחיין שלי, זה שבנושא אחר סיפרתי עליו שהיה "שובב" .. אמר לי שבוע שעבר (הוא בשמינית היום) על איזה כבוד את מדברת.. אתם, המורים, יודעים לסובב הכל לטובתכם. אם מורה מגיע אחרי הצלצול, הוא התעכב. אם תלמיד מגיע אחרי הצלצול, הוא אחר. לא נותר לי אלא להסכים איתו. אני כמוך מאלה שאוהבות להיות קודם. האמת, שאני גם לא עושה עניין אם ילד מאחר הוא נכנס אומר בוקר טוב ומתיישב...כמובן שהילדים למדו לא להתייחס אל ילד שנכנס באמצע שיחה/פעילות. אם אני רואה שהאיחורים חוזרים על עצמם... זה סיפור אחר. בתחילת שנה שעברה, יצרתי "פינה" שקראתי לה "ספר לסבתא" היה שם "אחרתי כי" "לא הכנתי שיעורים כי" "הפרעתי כי"... וילדים שהיו מאחרים , היו כותבים שם את סיבת האיחור בסוף השנה קראנו את שכתבו ונהננו מאוד אין ספק שמורה שמאחר לא יכול לבוא בשאלה לתלמידים שאחרו...
 

חני ב

New member
נכון מאד.

הרעיון של הפינה מקסים. אני מקווה שחוה קוראת אותו. אני לא מקבלת איחורים. חד-פעמיים זה משהו אחר, אבל קבועים??? וכבר דברנו על זה. אני תמיד אומרת שכמו שאני מגיעה בזמן, כולם יכולים וצריכים להגיע. אני גם כועסת כאשר ילד נכנס אחרי לשעור.
 

ת ב נ

New member
כתבה מטופשת !!

לא יודעת מהיכן הסטטטיסטיקה הזאת, אבל גם מורה הוא בן אדם , גם למורה יש משפחה, גם המורה צריך להסיע ילדים בבוקר ולשם כך, אני מכירה מורות שקמות ב5:00 בבוקר, אז קורה שמורה מאחר פעם , פעמיים בשנה. הבעייה עם מורים שאין להם תחליף ולכן אסור להם בשום פנים ואופן לאחר, אסור להם להעדר, אסור להן להאריך חופשת לידה, הן צריכות ללדת רק לפני החופש הגדול ועוד ועוד דוגמאות
 

לאה_מ

New member
למיטב ידיעתי למורות יש סיבות טובות

מאד ללדת "דוקא" בדיוק 84 יום לפני החופש הגדול. ואני חושבת שלא מדובר על איחורים של פעם-פעמיים בשנה, למרות שלי מאד מפריע שאנשים מאחרים לישיבות, ואני עושה מאמצים ניכרים להגיע בזמן ולא לאחר מפאת כבודם של האחרים (והכרה בחשיבותו של הזמן שלהם...).
 

חני ב

New member
את מגזימה!

אנו תמיד נתכסח??? איזה מורה קמה ב- 05:00? ואם היא קמה בשעה כזו, היא בטוח לא תאחר! ואני מכירה מורות שעובדות בחט"צ, שלפעמים די שמות פס על נושא איחור והעדרות, הן לבטח חושבות שבכל מקרה תהיה שם הסייעת למלא את מקומן! מי אמר שלמורה אסור להעדר? אסור להאריך חופשת לידה? נכון, צריך שיהיה לך מצפון. חסרות מורות שמחסירות על ימין ועל שמאל ולא אכפת להן מכלום? לתת לך דוגמאות?! את ואני לא ביניהן אך נראה לי שאת חיה בעולם אחר.
 

ת ב נ

New member
חני , ממש לא את רוצה שמות של מורות

שקמות ב5:00 בבוקר , אני אתן לך , יש לי גם שכנה כזאת שאחר כך עוד צריכה להגיע לבית ספר מחוץ לישוב. אני פשוט כועסת שחושבים שהמורות הן אלוהים , מה שדורשים מאנשים רגילים , דורשים כפול ממורים, (בעצם זה קצת מחמיא שחושבים שמורים הם מושלמים וקרובים לה´)
 

חני ב

New member
לא נכון!!!!!!

מה קורה? היום אנחנו חתול ועכבר? מה שמבקשים ממך כמורה, יבקשו ממך גם כבעלת מקצוע אחר. רק למורות אסור לאחר? מאיפה הבאת את זה? דורשים ממורות את מה שצריך לדרוש מהן, ואף אחד לא חושב שהן אלהים! חושבים בדיוק ההיפך!
 

Kalla

New member
בימינו יש שני סוגים של מקומות עבודה

הסוג הראשון הוא שיש שעות קבועות ואז אסור לאחר בשופ פנים ואופן, כגון מורים, גננות, שדרי רדיו ועוד. הסוג השני הוא שהשעות גמישות וזה מה שקורה היום ברוב חברות ההי טק. בעלי למשל הוא לגמרי אדון לעצמו: כל עוד הוא עושה את העבודה שלו, אף אחד בכלל לא מתעניין באיזה שעות הוא נמצא בעבודה והוא לפעמים עובד מהבית או בשעות לא סטנדרטיות. זה מאוד נוח. אני עובדת רוב הזמן בבית, ואז אני אדון לעצמי אלא אם כן חייבים לגמור עבודה דחופה במיוחד, ולפעמים אני צריכה לתרגם בדיונים בבתי משפט וגם אז הדיוק מאוד חשוב. סה"כ, קשה לי לראות את עצמי היום קמה כל יום ונלחצת כדי להגיע בזמן, ועוד מוקדם. אני ממש מעריצה את אלה שעושים את זה יום אחרי יום במשך שנים ומחזיקים מעמד.
 

חני ב

New member
kalla, נכון מאד

גם לבעלי אין שעה קבועה שהוא צריך להיות בעבודה. את הבקרים (כדי להמנע מהפקקים) הוא מנצל לרכיבה על אופנים, שחייה, חדר כושר (מסכן, נכון?)ויוצא מהבית בסביבות 09:00. ומה קרה לך? היום נעלמת לנו? בד"כ כל הבוקר את פה.
 

Kalla

New member
המון עבודה - כל היום פקסים, טלפונים

דואר אלקטרוני - יש ימים כאלה שאין זמן לנשום. בערב גם לא אהיה - יום הולדת אצל חברים. אולי בערב אחרי שנחזור.
 

מירי,

New member
../images/Emo12.gif מאחרים פעם ב??

לא קראתי את הכתבה! אני יוצאת מהבית ב 0600 כל יום 5 ימים בשבוע , ב 6 שנים שאני עובדת במקום הזה איחרתי את ההסעה פעמיים וגם אז לא אחרתי לעבודה (רצתי לצומת ותפסתי טרמפ עם מישהו ממקום העבודה..). איש שלי מתחיל לעבוד ב 0800 וב 8 שנים שהוא עובד שם הוא לא אחר מעולם!!! (ופרט לימי שישי הוא כל יום מכין שני ילדים לגנים...)
 

droli

New member
ויש עוד סוג של עובדים בחברות

הי - טק ואחרות. עובדים לפי שעות. מה עבדת = מה ישלמו לך. לא משכורת גלובלית אלא משכורת לפי שעות. ורצוי גם לגמור את העבודה.
 

מירי,

New member
ככה באמת משלמים לי...

אבל אבוי לי אם לא אבוא... ועוד יותר אבוי למשכורתי
 

Kalla

New member
זה יותר קרוב לסוג הראשון

לדעתי בחברות היי טק זה מיותר. אם בעל התפקיד הוא עצמאי בעבודתו אין סיבה להקפיד על שעות ספציפיות.
 
למעלה