ושוב פעם אני... מייחל לכדור |חלב|

NitsNats©

New member
ושוב פעם אני... מייחל לכדור |חלב|

|מיוחדת| ציור שלי... מתוך השיר "מקום אחר" של היהודים:
 

NitsNats©

New member
ושוב פעם מתחרט שלקחתי |חלב||מיוחדת|

הנה מתוקן... ויותר הגיוני:
 

HuGo Hell

New member
מדהים! ../images/Emo1.gif

איזה כישרון... וואוו. כל האנשים סביבי ממש מוכשרים. רק אני חסר כישרון.
 

Only me16

New member
חח רק עכשיו אני רואה את ההודעה|כלב

ומה שאני יכול להגיד זה שממש כואבות לי הרגלים
מבינה? וניץ אני צריך (ניראה לי..) לדבר איתך...כאילו אני לא יודע איך וכו'...חח
 

צו צאנג

New member
מוכשרת../images/Emo70.gif

אני אוהבת את אך שאת מציירת ידיים, את ממש טובה בזה
 

buffgirl

New member
נו, נגיב גם כאן.. ../images/Emo80.gif|מיוחדת|

את כל כך מוכשרייה!!!!!!!!
 
למעלה