ושוב פעם אני... מייחל לכדור |חלב| |מיוחדת| ציור שלי... מתוך השיר "מקום אחר" של היהודים:
N NitsNats© New member 22/4/04 #1 ושוב פעם אני... מייחל לכדור |מיוחדת| ציור שלי... מתוך השיר "מקום אחר" של היהודים:
H HuGo Hell New member 23/4/04 #6 מדהים! ../images/Emo1.gif איזה כישרון... וואוו. כל האנשים סביבי ממש מוכשרים. רק אני חסר כישרון.
O Only me16 New member 24/4/04 #13 חח רק עכשיו אני רואה את ההודעה|כלב ומה שאני יכול להגיד זה שממש כואבות לי הרגלים מבינה? וניץ אני צריך (ניראה לי..) לדבר איתך...כאילו אני לא יודע איך וכו'...חח
חח רק עכשיו אני רואה את ההודעה|כלב ומה שאני יכול להגיד זה שממש כואבות לי הרגלים מבינה? וניץ אני צריך (ניראה לי..) לדבר איתך...כאילו אני לא יודע איך וכו'...חח
צ צו צאנג New member 23/4/04 #10 מוכשרת../images/Emo70.gif אני אוהבת את אך שאת מציירת ידיים, את ממש טובה בזה
P prophecy girl New member 23/4/04 #11 ממש ממש יאפה!../images/Emo99.gif../images/Emo21.gif יא מכושרייה!!!
B buffgirl New member 23/4/04 #12 נו, נגיב גם כאן.. ../images/Emo80.gif|מיוחדת| את כל כך מוכשרייה!!!!!!!!