ושוב פעילי שמאל ממשיכים בדרכם

youvall

New member
נכון...לעומתך אנחנו ימין..

ואפילו ימין קיצוני!!! אבל מה לעשות,שאנחנו מפלגת שמאל מתון!!! זה שהימין בא אלינו,לא אומר שאנחנו הפכנו לימין!!! מפלגת העבודה התחילה עם רעיון הגדר! מפלגת העבודה הייתה הראשונה שאמרה יציאה חד צדדית מעזה! מפלגת העבודה הייתה הראשונה שאמרה לפנות את נצרים! מה אני אגיד על וילנאי,פואד,סנה,יתום ואחרים? אחלה אנשים! כל אחד קורץ מחומר אחר...חלקם מנהיגים,חלק מונהגים! אנשי ימין? לא!!! אנשי שמאל מתון!!!! מה זה אומר שמאל מתון? אם אפשר הסכם-אדרבא-אם לא אז... הפרדה בין האויב הפלסטינאי אלינו היהודים(הפרדה מוחלטת וארמטית!) בניית גדר הביטחון ע"פ אינטרסים ישראלים ולא ע"פ הקו הירוק(לא חייבים לבנו את הגדר על הקו הירוק,כי מפלגת העבודה,כמפלגת שמאל מתון לא תומכת בחזרה לקו הירוק!) אי מתן אישורי כניסה לפלסטינאים(חלק מההפרדה!) מלחמה נחרצת בטרור(סיכולים ממוקדים ופעולות כירוגיות!) אל תגדיר אותנו...כמו שאני לא אגדיר את יח"ד כחבורה של אפסים,לא מחוברים למציאות!!!D-: ואתה אל תדבר אליי עם סוציאליזים,כי ביילין,הפודל הזה הולך להיות המנהיג שלכם והוא אפס מאופס!!! ובייגה בתונכיות הכלכליות שלו משלב סוציאליזים(השקעה בתשתית,עזרה לעניים וכו') יחד עם אלמנטים קפיטליסטים(הפרטה של חברות,עידוד השקעות זרות,עידוד הבורסה וכו')
 

סלוניק

New member
סוציאליסט קפיטליסטי../images/Emo6.gif

קרעת אותי עם הקשקושים שלך
 

yeshgvul

New member
כן, הוא הגיע למסקנה שעכשיו הזמן

לממש את תכניות הבנטוסטנים. יופי ויש לי חדשות בשבילך. לאנשים כמוך אסור להגדיר את העבודה חלילה כמפלגת שמאל. אתם מפלגת מרכז, הקונצנזוס של ישראל, האמצע של הפטריוטיזם, ישראל היפה בהתגלמותה. העם מחכה למוצא פיכם, ויש לכם מצע מגובש ואתם נלחמים עליו באומץ. היפים והאמיצים, שחייבים למצוא חן בעיני כולם , ונראים בהתאם.
 

youvall

New member
מפלגת העבודה היא מפלגת שמאל!!!

רוצה לדבר עם ח"כ שלנו??. אנחנו לא הולכים לפי הקונצנזוס(להזכירך הגדר היא פרי רעיונו של ברק ב01' והיציאה מעזה היא של מצנע ב03!!!) יש לנו מצע מגובש,אין לנו מנהיגות מגובשות-שני דברים שונים!!!
 

yeshgvul

New member
אל תגיד "שמאל", אני מתחנן !

זה הורס לכם. אתם המרכז של המרכז, גם מקוננים על מה שקורה בחברון וגם לא עושים כלום נגד זה.
 

youvall

New member
למה הורס לנו???

תמיד היינו מפלגת שמאל מתון.. ואיך אתה רוצה שנעשה משהו?? אנחנו בקואליציה???????????????????????????????????????????????? עזוב,מה אני מצפה.... בכל זאת.. אין לך הרי שום קשר למציאות!
 

yeshgvul

New member
יובל, עליך גם לטפל בסוררים מבית

כמו ח"כ קולט אביטל ממפלגת העבודה ששלחה לנו את המכתב הבא. נועם וחגי הם נועם בהט וחגי מטר, סרבני הכיבוש שנכלאו. יובל, הצמד לה כינוי בנוסח "גועלאון" כדי להתייפות ולהראות לציבור שיובל (יחד עם סנה ופואד ודומיהם) הם הכי פטריוטים שרק אפשר : 31.1.04 "אודה לכם אם תוכלו להעביר בשמי איחולים לבביים לכבוד יום ההולדת של נועם וחגי. שלכם, חה"כ קולט אביטל " (מפלגת העבודה)
 

youvall

New member
מה קשור???

כאילו,תסביר לי... אני אומר לך מזל טוב ליום-ההולדת שלך,זה אומר שאני מסכים איתך? תומך בך? אוהב אותך??? לא!!! זה אומר שאני נחמד ואני יודע שיש לך יום-הולדת ואני מאחל לך מזל טוב!!! אני לא אדביק לה כינוי כיוון שעם קולט עבדתי זמן רב ואני יודע שהיא אינה תומכת בסרבנות(מכל צורה!) אבל היא בחורה מאוד נימוסית,ולכן היא גם תשלח איחוליי ברכת מזל טוב ויום-הולדת שמח לשני סרבני השירות!!! ואל תקרא לזה סרבני כיבוש,כי אני אקרא לזה בפעם הבאה בשם הנפוץ יותר-הבוגדים!
 

shaief

New member
אתה יודע מה עושים לבוגדים?

רוצחים אותם בשלוש יריות... ואני חשבתי שלפחות אנשי מפלגת העבודה למדו משהו מרצח רבין... הם סרבני כיבוש, ואתה סתם ילד צעקן... שי.
 

youvall

New member
לא...אתה יודע מי הוא בוגד???

אחד אשר מוכר את מדינתו,אחד אשר ממריד כנגד ממשלתו או אחד שמנסה באמצעיים כוחניים לשנות מדיניות הממשלה!!! רבין,לא היה בוגד!!! הדביקו לו את הכינוי בוגד...כי הוא "בגד" ברעיון של א"י השלמה! כי הוא "בגד" בתורת ישראל!!! אל תשווה את רבין ז"ל לחבורת אפסיים,פחדנים,חסרי עמוד שדרה ובגדים האלה!! רבין שירת בצה"ך! רבין היה רמטכ"ל! רבין הוביל אותנו לניצחון בששת הימים!!! הם בוגדים,כי הם ממרידים אנשים כנגד הממשלה הנבחרת!!! יש דרכים להוריד ממשלה מהשלטון-לעבור על החוק,זה לא אחד מהם!!!
 

shaief

New member
כמו שאתה יכול ללמוד ממה שכתבת...

...ייש הרבה פירושים ל"מוכר את מדינתו"... אז אל תשתמש בביטוי בוגדים על האנשים היחידים שמצילים את הפרצוף של מדינת ישראל בעולם... אתה כרגע מסית נגדם, ואני מציע לך להפסיק עם זה. כמו שכבר הראיתי כאן, מנהיג המפלגה של הפורום שבו נכתבים הדברים כבר קרא להרוג בוגדים, עוד מישהו עלול לקרוא את הדברים וללכת לבצע... שי.
 

youvall

New member
מוכר את מדינתו=

ואנו לדוגמא,מכר את מדינתו!!! הוא מכר אותנו בעבור בצע כסף!!! רבין לא בוגד.. והאנשים היחידים שמצילים את הפרצוף של המדינה(כדברייך) עוברים על החוק,משתמשים באמצעים לא-דמוקרטיים ובכלליות,בוגדים במדינה!
 

yeshgvul

New member
לזרוק פצצה של טון על שכונה זה לא

לעבור על החוק ? להכניס עשרות אלפי אנשים לעוצר של שבועות זה לא לעבור על החוק? לענות עצירים זה לא לעבור על החוק?
 

youvall

New member
לפוצץ אוטובוס זה חוקי?

לירות בתינוקת-זה חוקי? להתפוצץ במסעדה או במלון-זה חוקי? לפצוץ ילדים שיצאו לבלות במועדון-זה חוקי? לפוצץ חיילים במחסום-זה חוקי???
 

yeshgvul

New member
עברת לשיטות גרשון 17?

העליתי בפניך את האפשרות שרב"ט יובל ישתתף בשטחים בעוד שנה במעשים שאינם חוקיים עפ"י החוק הישראלי. כדאי להבין למה יובל מכנה סרבנים "בוגדים", אבל לא קובע לעצמו במה הוא מוכן להשתתף. אתה הרי מחשיב את עצמך כאדם הגון, לא?
 
אתה גם משתתף במעשים לא חוקיים

הסתה נגד גיוס לצה"ל או לסירוב פקודה אסורה על פי חוק. למזלכם יש גורמים מלמעלה שהחליטו שעדיף לא לטפל בכם ביד קשה כדי לא לתת לכם יותר מדי תשומת לב תקשורתית וחשיפה.
 

yeshgvul

New member
אנחנו לא מסיתים נגד גיוס לצה"ל

אתה מוזמן לוודא שבארוע שערכנו בצותא דיברו גם חיילים שמשרתים בשטחים. אנחנו "מסיתים" לא להשתתף בפשעי מלחמה, כמו ההפצצות ומניעת טיפול רפואי. שיטפלו בנו על "ההסתה" הזו.
 

youvall

New member
יש חוק במדינת ישראל!

והוא קובע שירות בצה"ל!!! חייבים לשרת בצה"ל!!! תשקיב לי,חתיכת אפס מאופס, אני הולך לשרת בצה"ל,אין לי מושג איפה אבל מן הסתם בגלל הפרופיל שלי בקרבי...ואני אשרת בשטחים! אני לא מסכים עם חלק מהדברים שקורים שם,אבל אני לא יכול כאן מה אני אעשה ומה לא! הכל תלוי בסיטואציה!!! להגיד לך שאני 100% לא ירה על ילד בן 14? לא יכול... מה עם הילד בן 14 זורק עלי אבנים,או בקבוק תבערה????
 
למעלה