ושוב מכאב ריגשי עם תקווה
כאב ריגשיו ריק_לי יאיר תודה על ההתיחסות וההפניה .. מודעת לצורך לגעת ולטפל בכאב שבא ממקור עמוק וקדום יותר .. אולי כאב הדחיה הראשוני הבסיסי אי שם בינקות..... ומודעת לתהליך שצריכה ורוצה בלי קשר לאיש כן או לא לעבור כמתנה ממני לעצמי, כתבתי ממקום של רגישות שהיתה כמעט ללא מעטפת . ללא עור לרגע. אולי בנסיבות אחרות הייתי שואלת רק על התאמה של התאריכים. כי הדלת לא לגמרי סגורה. אלא היא בהשהייה. והיתי שמחה מעבר לההפניה לקבל התייחסות של ההתאמה . או האם יש הלאה בקשר הנ``ל. כמו כן אשמח לדעת עלויות של ייעוץ אישי אפשרי ואם הפורום לא המקום לכך מצורף האימל. בתודה.והערכה.
כאב ריגשיו ריק_לי יאיר תודה על ההתיחסות וההפניה .. מודעת לצורך לגעת ולטפל בכאב שבא ממקור עמוק וקדום יותר .. אולי כאב הדחיה הראשוני הבסיסי אי שם בינקות..... ומודעת לתהליך שצריכה ורוצה בלי קשר לאיש כן או לא לעבור כמתנה ממני לעצמי, כתבתי ממקום של רגישות שהיתה כמעט ללא מעטפת . ללא עור לרגע. אולי בנסיבות אחרות הייתי שואלת רק על התאמה של התאריכים. כי הדלת לא לגמרי סגורה. אלא היא בהשהייה. והיתי שמחה מעבר לההפניה לקבל התייחסות של ההתאמה . או האם יש הלאה בקשר הנ``ל. כמו כן אשמח לדעת עלויות של ייעוץ אישי אפשרי ואם הפורום לא המקום לכך מצורף האימל. בתודה.והערכה.