ושוב מכאב ריגשי עם תקווה

ריק_לי

New member
ושוב מכאב ריגשי עם תקווה

כאב ריגשיו ריק_לי יאיר תודה על ההתיחסות וההפניה .. מודעת לצורך לגעת ולטפל בכאב שבא ממקור עמוק וקדום יותר .. אולי כאב הדחיה הראשוני הבסיסי אי שם בינקות..... ומודעת לתהליך שצריכה ורוצה בלי קשר לאיש כן או לא לעבור כמתנה ממני לעצמי, כתבתי ממקום של רגישות שהיתה כמעט ללא מעטפת . ללא עור לרגע. אולי בנסיבות אחרות הייתי שואלת רק על התאמה של התאריכים. כי הדלת לא לגמרי סגורה. אלא היא בהשהייה. והיתי שמחה מעבר לההפניה לקבל התייחסות של ההתאמה . או האם יש הלאה בקשר הנ``ל. כמו כן אשמח לדעת עלויות של ייעוץ אישי אפשרי ואם הפורום לא המקום לכך מצורף האימל. בתודה.והערכה.
 
היי ריק לי

המקום בו את נמצאת מוכר לי מאוד, הן מקצועית והן אישית. זה המקום ממנו התחלתי באמת לפגוש את עצמי ולעומק, וממנו אני גם מנסה לתת הבנות ומזור לאחרים, שמנסים באומץ לראות את הכאב, למרות הערפל שמסביב. אשמח לשלוח לך פרטים לאי מייל, אבל אני רואה שהוא בכל זאת לא מצורף (או שיתכן שאני לא מיומן מספיק ?..) על כל פנים, אם תשלחי לי אי מייל עם טלפון (ראי למעלה : `שלח אי מייל למנהל הפורום`) אשמח לחזור אליך ולתת לך עוד פרטים על מה שביקשת.
 
למעלה