ושוב חוזר לרעיון הרשימה השחורה

ושוב חוזר לרעיון הרשימה השחורה

אתמול לקראת 11 בלילה, טלפון ממאירה מהחוג לכלבי רוח. היא רותחת, היא כועסת, על מי. על בחור שהבא והציג את עצמו בתור מאלף, תלמיד של מאלף ידוע ומוערך, ודרך זה אימץ כלב וויפט [ את הסיפור של לוקאס שבעליו עבר לניוזילנד, נתן אותו בחזרה למגדלת כדי שתעביר אותו את כל הבדיקות הרפואיות ותשלח אותו אליו, וכשהגיע החשבון אמר "תמכרו את הכלב ותכסו את ההוצאות", שהגיע לקיבוץ במרכז הארץ, בעליו עברו לעיר והחליטו ששם "לא טוב לו" ואז הם מוסרים אותו, אפשר להפוך לסרט]. היא התקשרה אלי כי כשהיא סיפרה לי שמצאה בית ללוקאס, ותיארה את המאמץ, הייתי מאד סקפטי, עניתי לה מייד בשמו של המאמץ והמורה שלו וסיפרתי לה שהוא אימץ בשמחה כלבה בצב"ח, ניצל את ההכרות שלי עם המורה שלו לסחוט הנחות והקלות ותוך שבוע החזיר אותה. עכשיו היא הבינה למה אני לא התלהבתי למסור לו עוד כלב. די נמאס מכל המאמצים הסדרתיים. אותם אנשים שבאים ומוכרים סיפור שמראה אותם כאוהבי ומביני חיות ובתים אידאליים לכלב או חתול, ומחזירים את בעל החיים כמעט מייד [ הכלבה הוחזרה לצב"ח כי מורה האילוף "אמר שהיא לא מתאימה לי" והוויפט - "כי אשתי לא רוצה כלב"-לא ידעת שהיא לא רוצה כלב לפני האימוץ?], אלה אנשים "רגישים" "מודעים", "מבינים" והם מתייחסים לבעל החיים כמו לספר בספריה. לוקאס חוזר לדרום למגדלת שלו שכלבה הזקן מת מיתת נשיקה בשנתו. לפחות הסיפור הזה כנראה, נגמר בסוף טוב. ה"מאלף הצעיר" בטח ימשיך לאמץ ולזרוק, לאמץ ולזרוק לאמץ... הייתי מעדיף לסמן אנשים כאלה שבשום מקום לא יתנו לו עוד כלב, חתול או אפילו נמלה לטראריום. צ.
 

גן חיות

New member
קצת כבוד לספרים בספריה!

אפילו מי שבוחר ספר בספריה , משתדל לבחור ספר שהוא יהנה ממנו ומתכוון לקרוא עד סופו, לשמור עליו ולהחזירו באותו מצב שקבל אותו(ללא חבלות גופניות או רגשיות).מה שאתה מתאר זה יחס פחות רציני מזה שזוכה לו הספר בספריה. אני בעד רשימה שחורה כזאת. השאלה : איך היא תתבצע? הרי אחד כזה, נניח שכל העמותות, המגדלים הרשומים, הפורומים, העיריות יודעים שהוא ברשימה - הוא יגיע לאנשים פרטיים. כאלה שלא עיקרו את הכלבה או כאלה שמצילים מהרחוב. הוא ימשיך בשלו. אבל לפחות רשימה כזאת תקשה על הטיפוסים האלה!
 

TheSegal

New member
לצערי הרבה הייתי לפני שבוע בספריה

וראיתי את מצב הספרים אחרי שעברו התעללות מהקוראים שלהם: כתמים, "אוזני חמור", קשקושים, קרעים ודפים תלושים.... לצערי להרבה בני אדם אין כבוד לרכוש, אז פלא שלבעלי החיים הם מתייחסים רע ? הדרך היחידה היא לתת קנסות כבדים לנוטשים (רצוי מאסר כמובן אבל אני בספק אם למישהו שם במערכת הצדק יהיה אכפת), ולאלו שרוצים למסור מסיבות מסויימות, לשלם סכום מסויים שישמש לרווחת הכלב עד שתימצא לו משפחה...
 

year of the cat

New member
גם המאלף המפורסם שלו מכעיס ../images/Emo46.gif

המאלף "אמר שהיא לא מתאימה לי"? מה המאלף הדגול חשב שיקרה לכלבה? הוא לא יודע מהסיפור הקודם עם לוקאס? הוא לא עושה לתלמיד הנוראי שלו איזה שיעור חשוב ברגשותיו של כלב? או שאולי הוא שכח בעצמו? נראה לי שמרוב אילוף ואפיון תכונות הוא שכח לגמרי שמדובר ביצורים אנושיים
איזה מן מאלף התלמיד הזה יהיה?
 
ת'אמת, לא מאמין לו בקשר למאלף

ולא בקשר לאשתו. נראה לי הכל תירוצים. ולחשוב כמה הוא זיין לי את השכל על הכלבה הזו, שזה מה שהוא רוצה וכמה שהוא התקשר למאירה וסיפר לה שוויפט זה החלום שלו, גררררר... צ.
 

enbalush

New member
הייתי מסמנת אותך כמי שלא יתנו לו

כלב. צחי אתה לא מבין שצב"ח ת"א היא ברשימה השחורה???? הרגת אותי עכשיו!
 

TheSegal

New member
ענבל.... את מסיטה את השרשור מהנושא

אני מבינה מאיפה הכעס שלך אבל השרשור הנוכחי לא דן בנושא הזה וכדאי להפסיק להכניס את הנושא הזה לשרשורים רק בגלל שצחי כותב פה... אני לא מסכימה עם המדיניות של צב"ח בעצמי אבל שוב, זה לא קשור לשרשור הזה... חבל שוב להתחיל את זה בגלל שזה לא הופך לדיון אלא לויכוחים והתלהמויות. צחי מנסה לפתח דיון לגבי מדיניות ה"רשימה השחורה" ולדעתי בזה צריך לדבוק...
 

enbalush

New member
../images/Emo31.gif

זה אבסורד שמי שנמצא בראש הרשימה השחורה ינהל רשימה שחורה! אם זה לא היה מזעזע זה היה משעשע...
 

enbalush

New member
גם את חברה בצב"ח ת"א? ואם כן

תתביישי על כך שאתם הורגים בעלי חיים חפים מפשע!
 

kkina

New member
לפחות שמת סימן שאלה

ולא. אני לא חברה ואפילו מעולם לא ביקרתי שם - אז את מרשה לי לחשוב שהיא צודקת?? תתביישי לך בעצמך שאת מונעת דיון בנושא כ"כ חשוב.
 

kkina

New member
לא. דווקא לא.

אבל העיקר שמצאת למה להיטפל בהודעה שלי. עוד שלושה סימני קריאה לא ישנו את דעתי, אז אפשר לעצור פה ולהשאיר את הבמה לדיון המקורי.
 

enbalush

New member
אצלי יש שקיפות מלאה, הכל אצלי אמת!

בגלל זה יש אנשים ששונאים אותי, כי אני חושפת את הצביעות, השקרים והגועל שלהם בלי לפחד!
 
יותר מעניין לנסות ולהבין

למה משתמשת כמו ענבלוש שידועה כמחרחרת ריב לא נחסמת ואחרים כן...
 
למעלה