ושוב הרכבת לירושלים בכותרות

מצב
הנושא נעול.

suprman1

New member
ושוב הרכבת לירושלים בכותרות

ושוב הרכבת לירושלים בכותרות
פורסם ב-walla שמשרד התחבורה יבדוק מחדש כדאיות קו הרכבת המהיר מת"א לירושלים.לטענתם עלות הקמת הקו מוערכת ב-3 מיליארד שקל, ואני טוען שמתוך ה-3 מיליארד שקל, לפחות מיליארד מתבזבזים על כל "בילבולי הביצים"
ודיוני הסרק שהם עושים במקום להתחיל לעבוד במלוא המרץ ולסיים כבר את הקו החשוב הזה שמושבת שנים
ותחשבו על זה
 

alexUK

New member
גם חלק הולך לקבלנים קרובי משפחה

ושוב הרכבת לירושלים בכותרות
פורסם ב-walla שמשרד התחבורה יבדוק מחדש כדאיות קו הרכבת המהיר מת"א לירושלים.לטענתם עלות הקמת הקו מוערכת ב-3 מיליארד שקל, ואני טוען שמתוך ה-3 מיליארד שקל, לפחות מיליארד מתבזבזים על כל "בילבולי הביצים"
ודיוני הסרק שהם עושים במקום להתחיל לעבוד במלוא המרץ ולסיים כבר את הקו החשוב הזה שמושבת שנים
ותחשבו על זה
גם חלק הולך לקבלנים קרובי משפחה
 
אתה צודק בהחלט!!!

ושוב הרכבת לירושלים בכותרות
פורסם ב-walla שמשרד התחבורה יבדוק מחדש כדאיות קו הרכבת המהיר מת"א לירושלים.לטענתם עלות הקמת הקו מוערכת ב-3 מיליארד שקל, ואני טוען שמתוך ה-3 מיליארד שקל, לפחות מיליארד מתבזבזים על כל "בילבולי הביצים"
ודיוני הסרק שהם עושים במקום להתחיל לעבוד במלוא המרץ ולסיים כבר את הקו החשוב הזה שמושבת שנים
ותחשבו על זה
אתה צודק בהחלט!!!
עם כל ההינדוסים והתכנונים והחוזים שיזמה רכבת ישראל (במהלך חמישים השנים האחרונות) שעלו כסף רב: בכל המחיר הזה יכלו כבר מזמן לבנות קוי רכבת מפוארים!!!!
 

gallia

New member
זה בכלל לא הסיפור!

אתה צודק בהחלט!!!
עם כל ההינדוסים והתכנונים והחוזים שיזמה רכבת ישראל (במהלך חמישים השנים האחרונות) שעלו כסף רב: בכל המחיר הזה יכלו כבר מזמן לבנות קוי רכבת מפוארים!!!!
זה בכלל לא הסיפור!
משרד התחבורה ידע בדיוק כמה הפרויקט יעלה כשאישרו אותו בממשלה, משרד האוצר היה בעד הפרויקט הזה מההתחלה (מתוך הנחה שהוא יוצא ל BOT - מימון של המגזר הפרטי, כמו חוצה ישראל להבדיל). מנכ"ל הרכבת חושב שהרכבת כחברה תוכל לגייס את הכסף להקים את הקו בעצמה, מבלי להוציא את העבודה למגזר הפרטי. מה שמפריע להתקדמות אלה לחצים פוליטיים-מקומיים על משרד התחבורה, שנמשכים כבר שנים רבות, בכל פעם שמחליטים לבנות את הקו הזה. אם כל מיני גורמים בירושלים (ולא אפרט כאן מי ומה, מי שיודע - יודע) לא היו לוחצים על משרד התחבורה מאז שנכנס השר החדש, אז אף אחד לא היה מגלה 'בעיות' תקציביות שלא היו קיימות קודם. הלחצים נובעים מאינטרסים שלא קשורים בכלל לתחבורה, ובטח ובטח שאינם קשורים לרווחת תושבי ירושלים. אלה אותם גורמים שמעמידים בסכנה ממשית את המשך שדרוג הקו בית שמש-ירושלים. אם לא נפעל עכשיו להציל את הקו הזה, הרכבת לא תגיע לירושלים גם בעוד 10 שנים.
 

יהוושע

New member
את צודקת לחלוטין , אני בעד המאבק

זה בכלל לא הסיפור!
משרד התחבורה ידע בדיוק כמה הפרויקט יעלה כשאישרו אותו בממשלה, משרד האוצר היה בעד הפרויקט הזה מההתחלה (מתוך הנחה שהוא יוצא ל BOT - מימון של המגזר הפרטי, כמו חוצה ישראל להבדיל). מנכ"ל הרכבת חושב שהרכבת כחברה תוכל לגייס את הכסף להקים את הקו בעצמה, מבלי להוציא את העבודה למגזר הפרטי. מה שמפריע להתקדמות אלה לחצים פוליטיים-מקומיים על משרד התחבורה, שנמשכים כבר שנים רבות, בכל פעם שמחליטים לבנות את הקו הזה. אם כל מיני גורמים בירושלים (ולא אפרט כאן מי ומה, מי שיודע - יודע) לא היו לוחצים על משרד התחבורה מאז שנכנס השר החדש, אז אף אחד לא היה מגלה 'בעיות' תקציביות שלא היו קיימות קודם. הלחצים נובעים מאינטרסים שלא קשורים בכלל לתחבורה, ובטח ובטח שאינם קשורים לרווחת תושבי ירושלים. אלה אותם גורמים שמעמידים בסכנה ממשית את המשך שדרוג הקו בית שמש-ירושלים. אם לא נפעל עכשיו להציל את הקו הזה, הרכבת לא תגיע לירושלים גם בעוד 10 שנים.
את צודקת לחלוטין , אני בעד המאבק
שלכם , נראה לי שדווקא לופוליאנסקי ( אם ייבחר ) הוא בעל ראש פתוח , ויוכל לשנות את רוע הגזירה .
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה