ושוב הרכבת לירושלים בכותרות

מצב
הנושא נעול.

suprman1

New member
ושוב הרכבת לירושלים בכותרות../images/Emo70.gif

ושוב הרכבת לירושלים בכותרות

שר התחבורה: לזרז את הקמת קו רכבת ת"א-ירושלים בכתבה שהתפרסמה היום במעריב, שר התחבורה, אביגדור ליברמן הנחה את יו"ר מועצת המנהלים של רכבת ישראל, משה ליאון לקצר את לוח הזמנים להקמת קו רכבת מהיר בין ירושלים לתל אביב(לפי הכתבה עד שנת 2009). איפה פה הקיצור בלוח הזמנים? זה מזכיר לי את נתב"ג 2000, 2009 תהפוך להיות 2029 במקרה הטוב. אני לא מבין מה הסיפור למה כלכך הרבה שנים, הרי אפשר להיכנס בפרוייקט בכל הכח(וזה רק במילים עדינות), לגייס כח אדם במיוחד לצורך הפרוייקט וזאת על ידי עידוד חיילים משוחררים ע"ח הפיקדון וכו' ואף לסיים את הפרוייקט בעתיד הקרוב יותר(שנתיים שלוש במקרה הטוב, ולא שש שנים). הרי במילא עוד מעט כבוד השר ליברמן יפרוש מהממשלה בגלל ההתקדמות המדינית ואז יתמנה לתפקיד שר אחר שיחליט לבחון מחדש את הפרוייקט ואלי אף לגונזו-הרי כך מתנהלים דברים במדינתנו. ותחשבו על זה
 

suprman1

New member
קבלו תיקון קטן

ושוב הרכבת לירושלים בכותרות

שר התחבורה: לזרז את הקמת קו רכבת ת"א-ירושלים בכתבה שהתפרסמה היום במעריב, שר התחבורה, אביגדור ליברמן הנחה את יו"ר מועצת המנהלים של רכבת ישראל, משה ליאון לקצר את לוח הזמנים להקמת קו רכבת מהיר בין ירושלים לתל אביב(לפי הכתבה עד שנת 2009). איפה פה הקיצור בלוח הזמנים? זה מזכיר לי את נתב"ג 2000, 2009 תהפוך להיות 2029 במקרה הטוב. אני לא מבין מה הסיפור למה כלכך הרבה שנים, הרי אפשר להיכנס בפרוייקט בכל הכח(וזה רק במילים עדינות), לגייס כח אדם במיוחד לצורך הפרוייקט וזאת על ידי עידוד חיילים משוחררים ע"ח הפיקדון וכו' ואף לסיים את הפרוייקט בעתיד הקרוב יותר(שנתיים שלוש במקרה הטוב, ולא שש שנים). הרי במילא עוד מעט כבוד השר ליברמן יפרוש מהממשלה בגלל ההתקדמות המדינית ואז יתמנה לתפקיד שר אחר שיחליט לבחון מחדש את הפרוייקט ואלי אף לגונזו-הרי כך מתנהלים דברים במדינתנו. ותחשבו על זה
קבלו תיקון קטן
לפי ynet סיום משוער של הקו ת"א-ירושלים עד שנת 2008, במקום עד 2009, קיצור של שנה, שכמובן לא מספיק לפי דעתי(ראו ידיעה קודמת) אבל גם בקיצור של שנה: אשרי המאמין
 

Brendan

New member
ולפי דובר משרד התחבורה...

קבלו תיקון קטן
לפי ynet סיום משוער של הקו ת"א-ירושלים עד שנת 2008, במקום עד 2009, קיצור של שנה, שכמובן לא מספיק לפי דעתי(ראו ידיעה קודמת) אבל גם בקיצור של שנה: אשרי המאמין
ולפי דובר משרד התחבורה...
ליברמן הורה לקצר את לוח הזמנים להקמת קו רכבת מהיר בין ירושלים לתל אביב שר התחבורה, אביגדור ליברמן הנחה את יו"ר מועצת המנהלים של רכבת ישראל, משה ליאון לקצר את לוח הזמנים להקמת קו רכבת מהיר בין ירושלים לתל אביב שיעבור דרך העיר מודיעין ושער הגיא ויגיע לירושלים בתוך כ-30 דקות בלבד. על פי תוכנית שגובשה במשרד התחבורה וברכבת ישראל יסלל קו רכבת חדש לירושלים באורך של 56 קילומטר שיעבור דרך נמל התעופה בן גוריון והעיר מודיעין ויגיע עד לבנייני האומה, בכניסה לירושלים. קו זה יושלם על פי התכנון עד שנת 2009. הקו החדש לירושלים כולל הקמת מסילה כפולה באורך של 40 קילומטרים מתחנת נתב"ג לירושלים. זמן הנסיעה מנתב"ג לירושלים יהיה 18 דקות בלבד, ארבע רכבות לשעה בכל כיוון. המהירות המקסימלית של הרכבת תגיע ל- 160 קמ"ש. מסלול הרכבת יכלול מספר מנהרות, שאורכן הכולל הוא כ-20 קילומטרים וכן גשרים באורך כולל של 5 קילומטרים. בתוואי הסמוך לירושלים תעבור המסילה כ- 80 מטר מתחת לפני האדמה והנוסעים יעלו לתחנת הרכבת במעליות מהירות שיובילו אותם למפלס העליון של התחנה, סמוך לבנייני האומה. עם הפעלתה צפוייה הרכבת להסיע כ- 6 מיליון נוסעים בשנה. מומחים מרכבת ישראל יצאו בשבוע הבא למוסקבה כדי לבחון טכנולוגיות חדישות לכריית מנהרות שיאפשרו לקצר את משך חפירת המנהרות. על פי ההערכות ניתן יהיה לקצר את משך העבודות ולהשלים את הקו כבר בשנת 2008. יצויין כי חלקו הראשון של הקו המהיר מתל אביב למודיעין נמצא כיום בביצוע והוא יושלם בסוף שנת 2005. ברבעון הראשון של שנת 2004 יחנך הקו מתל אביב לנתב"ג. בישיבה שהתקיימה אתמול במשרד התחבורה, בהשתתפות יו"ר מועצת המנהלים של רכבת ישראל, משה ליאון, מנכ"ל הרכבת, יוסי שניר ומנכ"ל משרד התחבורה, סלמן בן ציון נמסר כי ב- 15 בספטמבר 2003 יחנך קו הרכבת בין בית שמש לתל אביב ובסוף 2004 יחנך המשכו של הקו עד לירושלים. משך הנסיעה בקו מבית שמש לתל אביב יהיה כ- 30 דקות ומירושלים לתל אביב דרך בית שמש כ- 65 דקות. בשלב הראשון יופעלו בקו 34 רכבות ביום לשני הכיוונים. על פי התחזית צפויים לנסוע בקו זה כ- 1.7 מליון נוסעים בשנה. השר ליברמן ציין כי ישנה חשיבות רבה לקישורה של העיר בית שמש לרשת המסילות הארצית וחיבורה במסילה לירושלים ולתל אביב, במיוחד לאור העובדה כי בירושלים אין כיום שדה תעופה פעיל המקשר בין הבירה לשאר חלקי הארץ. סקר של מכון "שווקים – פנורמה" בניהולו של ד"ר יוסי ודנה שבדק את הפוטנציאל השיווקי של קו הרכבת בית שמש – ירושלים קובע כי לרכבת יש פוטנציאל גבוה לגרום לנוסעים להעדיף את הרכבת על פני הרכב הפרטי. מהסקר עולה כי כ- 43% מתושבי בית שמש הנוסעים לעבודתם בירושלים יעדיפו להשתמש ברכבת במקום הרכב הפרטי. עוד מתברר מהסקר כי תושבי בית שמש מבצעים כ- 430 אלף נסיעות חודשיות לירושלים וחזרה וכי לרכבת יש פוטנציאל "לנגוס" בכ- 330 אלף נסיעות מנתח שוק זה. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
 
נכון מאוד ! אתה צודק במאה אחוז:

ושוב הרכבת לירושלים בכותרות

שר התחבורה: לזרז את הקמת קו רכבת ת"א-ירושלים בכתבה שהתפרסמה היום במעריב, שר התחבורה, אביגדור ליברמן הנחה את יו"ר מועצת המנהלים של רכבת ישראל, משה ליאון לקצר את לוח הזמנים להקמת קו רכבת מהיר בין ירושלים לתל אביב(לפי הכתבה עד שנת 2009). איפה פה הקיצור בלוח הזמנים? זה מזכיר לי את נתב"ג 2000, 2009 תהפוך להיות 2029 במקרה הטוב. אני לא מבין מה הסיפור למה כלכך הרבה שנים, הרי אפשר להיכנס בפרוייקט בכל הכח(וזה רק במילים עדינות), לגייס כח אדם במיוחד לצורך הפרוייקט וזאת על ידי עידוד חיילים משוחררים ע"ח הפיקדון וכו' ואף לסיים את הפרוייקט בעתיד הקרוב יותר(שנתיים שלוש במקרה הטוב, ולא שש שנים). הרי במילא עוד מעט כבוד השר ליברמן יפרוש מהממשלה בגלל ההתקדמות המדינית ואז יתמנה לתפקיד שר אחר שיחליט לבחון מחדש את הפרוייקט ואלי אף לגונזו-הרי כך מתנהלים דברים במדינתנו. ותחשבו על זה
נכון מאוד ! אתה צודק במאה אחוז:
ניתן לסיים את הקו המהיר לירושלים בשנת 2006 לכל היותר ! אין מודעות מספיקה לעניין ובהחלט ניתן לעשות את כל מה שאתה מציין בדברייך ! ישר כח וסופר חג שמח ! שלך, אביתר.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה