ושוב הרכבת לירושלים בכותרות../images/Emo70.gif
ושוב הרכבת לירושלים בכותרות
שר התחבורה: לזרז את הקמת קו רכבת ת"א-ירושלים בכתבה שהתפרסמה היום במעריב, שר התחבורה, אביגדור ליברמן הנחה את יו"ר מועצת המנהלים של רכבת ישראל, משה ליאון לקצר את לוח הזמנים להקמת קו רכבת מהיר בין ירושלים לתל אביב(לפי הכתבה עד שנת 2009). איפה פה הקיצור בלוח הזמנים? זה מזכיר לי את נתב"ג 2000, 2009 תהפוך להיות 2029 במקרה הטוב. אני לא מבין מה הסיפור למה כלכך הרבה שנים, הרי אפשר להיכנס בפרוייקט בכל הכח(וזה רק במילים עדינות), לגייס כח אדם במיוחד לצורך הפרוייקט וזאת על ידי עידוד חיילים משוחררים ע"ח הפיקדון וכו' ואף לסיים את הפרוייקט בעתיד הקרוב יותר(שנתיים שלוש במקרה הטוב, ולא שש שנים). הרי במילא עוד מעט כבוד השר ליברמן יפרוש מהממשלה בגלל ההתקדמות המדינית ואז יתמנה לתפקיד שר אחר שיחליט לבחון מחדש את הפרוייקט ואלי אף לגונזו-הרי כך מתנהלים דברים במדינתנו. ותחשבו על זה
ושוב הרכבת לירושלים בכותרות
שר התחבורה: לזרז את הקמת קו רכבת ת"א-ירושלים בכתבה שהתפרסמה היום במעריב, שר התחבורה, אביגדור ליברמן הנחה את יו"ר מועצת המנהלים של רכבת ישראל, משה ליאון לקצר את לוח הזמנים להקמת קו רכבת מהיר בין ירושלים לתל אביב(לפי הכתבה עד שנת 2009). איפה פה הקיצור בלוח הזמנים? זה מזכיר לי את נתב"ג 2000, 2009 תהפוך להיות 2029 במקרה הטוב. אני לא מבין מה הסיפור למה כלכך הרבה שנים, הרי אפשר להיכנס בפרוייקט בכל הכח(וזה רק במילים עדינות), לגייס כח אדם במיוחד לצורך הפרוייקט וזאת על ידי עידוד חיילים משוחררים ע"ח הפיקדון וכו' ואף לסיים את הפרוייקט בעתיד הקרוב יותר(שנתיים שלוש במקרה הטוב, ולא שש שנים). הרי במילא עוד מעט כבוד השר ליברמן יפרוש מהממשלה בגלל ההתקדמות המדינית ואז יתמנה לתפקיד שר אחר שיחליט לבחון מחדש את הפרוייקט ואלי אף לגונזו-הרי כך מתנהלים דברים במדינתנו. ותחשבו על זה