ושוב אתכם, ושום אתכם - מאמרים

MSF GMs

New member
ושוב אתכם, ושום אתכם - מאמרים ../images/Emo126.gif

לאחרונה לא עלו יותר מידי מאמרים למאגר, אז יעל ואני חשבנו שיהיה נכון להעלות רשימה חלקית של מאמרים "דרושים". כמובן שזה לא אומר שאלו כל המאמרים שאפשר לכתוב, ואנחנו סומכות עליכם שתדעו למצוא עוד רעיונות אם דווקא בא לכם. באמת שנשמח לכל רעיון, ואישית אני גם אוהבת לערוך אותם - אז הרווחנו.
אם יש מאמרים שלא רלוונטיים כרגע, תתעלמו. ב"לא רלוונטיים" אנחנו מתכוונות ל-PQ's שלא יצאו עדיין או עבודות שאין אף אחד שהגיע לרמה המתאימה כדי לכתוב מאמר מפורט ולא מתורגם/מועתק בשבילן.
מאמרים דרושים: בקטגוריית "Party Quests": El Nath Party Quest Amoria Party Quest Horn Tail Party Quest לדעתי יש עוד כמה שפשוט לא עולים לי לראש. בקטגוריית "בסיס": הסבר כללי - מה זה בעצם מייפל סטורי? למה זה טוב, איך מתחילים, הסברים כלליים על מה שצריך לעשות (ההכנה שלו יותר מסובכת ממה שזה נשמע, מניסיון
). בקטגוריית "גנבים": Hermit Night Lord Chief Bandit Shadower בקטגוריית "לוחמים": (פה אני יודעת שספיר כתבה כבר כמה, אבל אני לא זוכרת איזה) Fighter Crusader Hero Knight Paladin Warrior Spearman Dragon Knight Dark Knight בקטגוריית "קוסמים": Priest (יוני כתב בזמנו מאמר נהדר שעדיין נמצא בעריכה, כי יש איתו בעיה. יוני, אם אתה פה - אשמח שתחזור אליי עם זה ונראה מה עושים) Bishop Mage Arch Mage בקטגוריית "קשתים": Hunter Ranger Bow Master Crossbow Man Sniper Crossbow Master ובנוסף... דרושות תמונות לשלבי LPQ אם יש לכם זמן וכח, אתם יותר ממוזמנים לעבור על המאמרים לבדוק אם יש דברים שמצריכים תיקון. כל המאמרים עוברים עריכה, כמובן, אבל יש דברים שסביר להניח שאתם תראו ואנחנו לא. כל המאמרים המצויינים למעלה הם דוגמאות בלבד, ויש עוד המון דברים שאפשר ורצוי לכתוב עליהם. יאללה, להתנדב.
 

miss_t

New member
LPQ

הכוונה ללודי PQ או לודי-מאייז? אני מוכנה לעשות על APQ ועל פריסט. יהיה לי קצת זמן בחופשת פסח
 

deisy

New member
צריך על mcpq?

אם כן אני יכולה לנסות... (אפילו יש לי כמה תמונות..)
 
סליחה....

רק עכשיו שמתי לב שהצעת לפני לעשות על MCPQ את מוזמנת להעיר לי הערות ..... אם שלך יהי יותר טוב הם יעשו את שלך
 

MSF GMs

New member
וגם - סקר חדש (וסגידה ל-P o o f i ../images/Emo3.gif)

תוצאות הסקר הקודם - פה. הביעו את דעתכם גם בשרשור הזה, אם אפשר
 

miss_t

New member
סקר חדש!! יאאא ../images/Emo9.gif

אני הייתי מבקשת עוד ערים וקווסטים. משעמם רק להתאמן, צריך קצת אתגר ועניין. והייתי מבקשת שיוסיפו צאנלים, למה הם רק מורידים!?!
 

P o o f i

New member
../images/Emo205.gif../images/Emo215.gif אני אתנדב ועשה על APQ. ../images/Emo13.gif

 

miss_t

New member
../images/Emo80.gif אמממ

חשבתי לעשות על זה, אבל סבבה לכי על זה את. אני אוכל להשקיע יותר זמן על המדריך לפריסט. אם תצטרכי עזרה- אני פה. ואשמח לצרף תמונות מAPQ.
 

P o o f i

New member
../images/Emo205.gif../images/Emo215.gif לא ראיתי שביקשת לפני ../images/Emo122.gif

מצטערת.. רק אחרי שיעל רשמה לי במסנג'ר, שמתי לב. אם את בכל זאת רוצה לעשות את זה, אני אוותר.
 
למעלה