ושוב איתכם בפינת הנוסטלגיה

MoTi_NiMnY

New member
ושוב איתכם בפינת הנוסטלגיה

עיתון ספורט משנת 89 (ליתר דיוק עונת 89-90) נתחיל מהלוגו :)
 

MoTi_NiMnY

New member
טור אישי לאייל ברקוביץ ?

לא המצאה חדשה קבלו את שלום אביטן
 

MoTi_NiMnY

New member
תירוצי אברהם גרנט

התחילו עוד בפ"ת :) (גרנט מלך למי שתוהה)
 

MoTi_NiMnY

New member
אחרון אבל לא חביב

איך אפשר לקנות כרטיסים למונדיאל ? :) נ.ב. יש עוד תמונה אחת שגדולה מדי להיכנס פה אז פנו אלי באיסקיו
 

בודי

New member
יש לי הרבה עיתונים כאלה...

אבל אין לי סורק..... וחוץ מיזה, סחתיין על הפינה החדשה......תתחדש....
 
למעלה