ושוב איתכם בפינת הנוסטלגיה עיתון ספורט משנת 89 (ליתר דיוק עונת 89-90) נתחיל מהלוגו (:
M MoTi_NiMnY New member 9/8/01 #1 ושוב איתכם בפינת הנוסטלגיה עיתון ספורט משנת 89 (ליתר דיוק עונת 89-90) נתחיל מהלוגו
M MoTi_NiMnY New member 9/8/01 #4 אחרון אבל לא חביב איך אפשר לקנות כרטיסים למונדיאל ? נ.ב. יש עוד תמונה אחת שגדולה מדי להיכנס פה אז פנו אלי באיסקיו
אחרון אבל לא חביב איך אפשר לקנות כרטיסים למונדיאל ? נ.ב. יש עוד תמונה אחת שגדולה מדי להיכנס פה אז פנו אלי באיסקיו
ב בודי New member 9/8/01 #5 יש לי הרבה עיתונים כאלה... אבל אין לי סורק..... וחוץ מיזה, סחתיין על הפינה החדשה......תתחדש....