ושוב אותו הסיפור..הקאות ושילשולים->
אז למי שמכיר את סיפור פודינג הקודם מבין למה כתבתי שוב אותו הסיפור.. יש לי גור חדש בן כ3 חודשים. מהבוקר הוא שילשל אבל ממש.. לא שילשול רגיל אלא ממש נוזלי (סליחה על התיאורים) בצהריים הוא גם הקיא מין ריר צהבהב כזה (מיצי קיבה ?) ומהבוקר הוא לא אכל כלום אבל אני מקפידה שהוא ישתה , אני עושה לו צום של 24 שעות וממחר עוף מכובס ואורז. ועכשיו הוא שוב הקיא מין קצף כזה.. אתם בטח ישר תגידו שאני צריכה ללכת לוטרינרית אבל דיברתי עם הוטרינרית רק שיש בעיה היא נמצאת חצי שעה ממני ולנסוע איתו באוטו זה בלתי אפשרי כי הוא מילל ובוכה בלי הפסקה ומטפס עליי (הוא רועד כולו ממש פוחד מהנסיעה) מה שמונע ממני אפשרות לנהוג. וביקור בית יעלה לי 300 ש"ח לא כולל טיפול שיצטרך לקבל במידה ויצטרך. וביום שלישי היא גם ככה צריכה לבוא לתת לו חיסון (זה היום הקבוע של הוטרינרית שעליו היא לא גובה תשלום נוסף), מי שמכיר אותי יודע שאני לא חוסכת בקטעים האלה השאלה היא אם באמת צריך להלחץ כ"כ.. למישהו יש ניסיון? יודע מה זה הקיא הרירי הזה? אתמול היו אצלנו בבית כ30 איש ומתוכם 15-20 ילדים.. שכולם שחקו והשתוללו איתו ככה שאני לא יודעת אולי נתנו לו משהו לאכול. אשמח לכל עזרה ומידע הוא חוסן כבר נגד פרוו, ומשושה ראשון. ופעמיים קיבל תילוע תודה מראש
אז למי שמכיר את סיפור פודינג הקודם מבין למה כתבתי שוב אותו הסיפור.. יש לי גור חדש בן כ3 חודשים. מהבוקר הוא שילשל אבל ממש.. לא שילשול רגיל אלא ממש נוזלי (סליחה על התיאורים) בצהריים הוא גם הקיא מין ריר צהבהב כזה (מיצי קיבה ?) ומהבוקר הוא לא אכל כלום אבל אני מקפידה שהוא ישתה , אני עושה לו צום של 24 שעות וממחר עוף מכובס ואורז. ועכשיו הוא שוב הקיא מין קצף כזה.. אתם בטח ישר תגידו שאני צריכה ללכת לוטרינרית אבל דיברתי עם הוטרינרית רק שיש בעיה היא נמצאת חצי שעה ממני ולנסוע איתו באוטו זה בלתי אפשרי כי הוא מילל ובוכה בלי הפסקה ומטפס עליי (הוא רועד כולו ממש פוחד מהנסיעה) מה שמונע ממני אפשרות לנהוג. וביקור בית יעלה לי 300 ש"ח לא כולל טיפול שיצטרך לקבל במידה ויצטרך. וביום שלישי היא גם ככה צריכה לבוא לתת לו חיסון (זה היום הקבוע של הוטרינרית שעליו היא לא גובה תשלום נוסף), מי שמכיר אותי יודע שאני לא חוסכת בקטעים האלה השאלה היא אם באמת צריך להלחץ כ"כ.. למישהו יש ניסיון? יודע מה זה הקיא הרירי הזה? אתמול היו אצלנו בבית כ30 איש ומתוכם 15-20 ילדים.. שכולם שחקו והשתוללו איתו ככה שאני לא יודעת אולי נתנו לו משהו לאכול. אשמח לכל עזרה ומידע הוא חוסן כבר נגד פרוו, ומשושה ראשון. ופעמיים קיבל תילוע תודה מראש