כלול בתכנית העבודה שלנו לשנה הקרובה
צריך רק להזיז ת'
וליצור קשר עם עו"ד. ניסיתי לשאול את עצמי בשביל מה זה טוב הרי מבחינתי, לא צריך שום מסמך ושום חוק. אני אוהבת את הבנות שלי מאד וזה הדדי. הן מודעות לעובדה שזוגתי ילדה אותן. מסמך האימוץ לא ישנה דבר ביחסים ביננו. אני לא עו"ד ובעלת השכלה משפטית דלה ביותר אבל, לדעתי, גם מבחינה משפטית,במקרה של פרידה של בנות הזוג, נראה לי שבית המשפט יחייב אם שאינה ביולוגית לדאוג לכלכלת הילדים שגודלו במשותף. חושבת שמקרה כזה טרם נבחן בבית המשפט. אני חושבת שחיוני לכלול סעיף בהסכם לחיים משותפים המתייחס לסוגיה הספציפית הזו. בנוסף, אני גם לא צריכה מסמכי אימוץ כדי להוריש את הנכסים שלי לבנות. אז יש אהבה ויש מחויבות (גם משפטית לדעתי) ויש צוואה. אז בשביל מה לעשות את האימוץ? מכמה סיבות: 1. פטירה של האם הביולוגית-אם חו"ח האם הביולוגית הולכת לעולמה, אף אחד לא יכול לערער על כך שחזקת הילדים תשאר בידי בת זוגה. 2. מזונות-על אף שלפי דעתי גם בלי מסמכי אימוץ תהיה מחויבות למזונות במקרה של פרידה, ע"י האימוץ חוסכים את ההתכתשויות בבית המשפט ואת האפשרות שהאם הלא ביולוגית תתנער מחובתה לכלכל את הילדים. 3. לא הייתי רוצה שיום אחד הבנות שלי תשאלנה..."אמא, למה אף פעם, בעצם, לא אימצת אותנו כחוק"? מה אומר להן? יש לכן אמהות עצלות? הן כבר יודעות את זה...
זהו...מקווה שנתתי תשובה יסודית מספיק ואם לא, אני תמיד כאן.