ורוד עולה: זינוק חד באימוץ ע"י זוגות חד-מיניי

ורוד עולה: זינוק חד באימוץ ע"י זוגות חד-מיניי

ולהלן הקישור : http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3956723,00.html יאללה יונתן בוא לאמא
 
ועדיין הבירוקרטיה הזו....

אולי כדאי שאמא תבוא אל יונתן? אנחנו כאן בבית, מתים משעמום (מחכים שתסיימי לעבוד לך...) יאללה בואי. לגבי הכתבה - עדיין נראה כי הדרך ארוכה. זה נכון שיש עליה, אבל שימי לב למספרים. 70????? זה כלום. הקהילה ההומולסבית מהווה כ10% מכלל האוכלוסיה, וע"פ נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה שפורסמו לא מכבר, אנחנו עם מעל 7 מליון תושבים. חסר פרופורציה. אבל בהחלט צעד קטנטן. או כמו שנלי אומרת: "נזדרב נזדרו.." או איך שהיא לא אומרת את זה.
 
מה עשינו...../images/Emo13.gif

בהתחלה ניסינו שנים על גבי שנים בעצמנו. אמרנו, "כשיבוא, יבוא בעזרת השם"
, בינתיים נעשה חיים משוגעים. אח"כ, כשלא הצליח, פנינו לבנק הזרע
שם נתנו לנו שתי זרעוניות משו משו!
 
כלול בתכנית העבודה שלנו לשנה הקרובה

צריך רק להזיז ת'
וליצור קשר עם עו"ד. ניסיתי לשאול את עצמי בשביל מה זה טוב הרי מבחינתי, לא צריך שום מסמך ושום חוק. אני אוהבת את הבנות שלי מאד וזה הדדי. הן מודעות לעובדה שזוגתי ילדה אותן. מסמך האימוץ לא ישנה דבר ביחסים ביננו. אני לא עו"ד ובעלת השכלה משפטית דלה ביותר אבל, לדעתי, גם מבחינה משפטית,במקרה של פרידה של בנות הזוג, נראה לי שבית המשפט יחייב אם שאינה ביולוגית לדאוג לכלכלת הילדים שגודלו במשותף. חושבת שמקרה כזה טרם נבחן בבית המשפט. אני חושבת שחיוני לכלול סעיף בהסכם לחיים משותפים המתייחס לסוגיה הספציפית הזו. בנוסף, אני גם לא צריכה מסמכי אימוץ כדי להוריש את הנכסים שלי לבנות. אז יש אהבה ויש מחויבות (גם משפטית לדעתי) ויש צוואה. אז בשביל מה לעשות את האימוץ? מכמה סיבות: 1. פטירה של האם הביולוגית-אם חו"ח האם הביולוגית הולכת לעולמה, אף אחד לא יכול לערער על כך שחזקת הילדים תשאר בידי בת זוגה. 2. מזונות-על אף שלפי דעתי גם בלי מסמכי אימוץ תהיה מחויבות למזונות במקרה של פרידה, ע"י האימוץ חוסכים את ההתכתשויות בבית המשפט ואת האפשרות שהאם הלא ביולוגית תתנער מחובתה לכלכל את הילדים. 3. לא הייתי רוצה שיום אחד הבנות שלי תשאלנה..."אמא, למה אף פעם, בעצם, לא אימצת אותנו כחוק"? מה אומר להן? יש לכן אמהות עצלות? הן כבר יודעות את זה...
זהו...מקווה שנתתי תשובה יסודית מספיק ואם לא, אני תמיד כאן.
 
לדברי עו"ד עירא הדר

היא אומרת שנכון שלהכל יש אלטרנטיבות אבל אם לא נממש את זכויותינו שניתנו לנו במאמץ רב ואחרי תקדימים של משפטים ארוכי שנים (גרוס-חקק) אזי לא מלאנו את תפקידנו בקהילה. היא נתנה דוגמא של זוג לסביות שנפרד והאמא הלא ביולוגית רצתה משמורת משותפת בית המשםט פסק נגדה כיוון שלא אימצה את הילדים מה שמראה שלמרות שהיתה לה את הזכות המשפטית לאמץ הזו היא לא עשתה זאת במהלך השנים וזה מראה על חוסר כוונה מבחינת בית המשפט.
 
מכירה את עירא מצוין

כמו שאמרתי כאן בעבר, עו"ד מצוינת וחלוצה בתחום. גם ידידה אישית ובחורה משכמה ומעלה. אני רק העליתי לכאן את כל ההירהורים שעברו לי בראש כשחשבתי על הנושא. צריך להודות, לא בכל יום עוברים לי הרהורים בראש
... יום טוב וחג שמח
(יש לי מצברוח טוב היום..)
 
כולי קנאה

גם אני הייתי רוצה חברה כזו.... בררור לי שאלה היו רק הרהורים שלך ואני הרי ביקשתי אותם... נשמעתי לוחמנית בתשובתי?
 
לא כל כך לוחמנית.

חוץ מזה, מה זה משנה? אנחנו מכירות לא מהיום וחוץ מזה,אמרתי שיש לי מצברוח טוב היום. מכשפת שלום אנוכי. peace & love
 
נו, שיהיה בהצלחה../images/Emo194.gif

אני יכולה לומר לך , מנסיון, שהאמהות מרככת. תארי לך איזו מפלצת הייתי קודם
!
 

פאמקי

New member
מסכימה בהחלט לגביי הרכות.

אפילו שלדברייך אין בך צד "שוציאלי"
(זו לא טעות, זה בשפה שלי ושל זוגתי).
 
רכותתתתת?

יש יותר רכות מלבכות בסרט קיטשי, להזיל דמעה בפרסומת, או להתייפח מביצוע של כוכב נולד? אישה, לאן תרצי להגיע עם הרכות הזאת? בעיניי זו כבר דביקות. תהיי קשוחה. ככה אני אוהבת אותך!
 
תיקון

אל נא תאמרי גרוס-חקק אלא ירוס-חקק (טל ואביטל). שתי בנות זוג שגם איתן , במקרה, אנחנו בקשרי ידידות. ירוס-חקק נ' היועץ המשפטי לממשלה ניתן על ידי בית המשפט העליון בינואר 2005, ובו נקבע לראשונה כי זוג לסביות המקיימות יחד תא משפחתי יוכלו לאמץ זו את ילדיה של זו. פסק הדין ניתן לאחר מאבק משפטי ממושך שניהלו בנות-הזוג במשך 8 שנים. עוד משהו שנזקף לזכותן: יש להן שלושה בנים. הבכור בן 20 ומשהו. הן בין הראשונות שפנו בתור לסביות לבנק הזרע. באותם ימים (בפרהיסטוריה), חייבו לסביות שפנו לבנק הזרע בחוו"ד פסיכולוגית (הליך פורמלי קטנטן, רק כדי לוודא שהן לא רוצחות סדרתיות..). נדמה לי שגם במקרה זה, הן נלחמו בבית המשפט וזכו. היום לא צריך שום חוו"ד פסיכולוגית (נקבע בבימ"ש שכולנו ממילא לסביות מטורפות
). יש עוד בטח מקרים נוספים... תמיד הערצתי אותן על האומץ והנחישות. בזכותן הרבה תהליכים הפכו לפשוטים יותר עבור הקהילה. יום טוב
 
למעלה