ועכשיו.......תורי!

AnGeL DoLlY

New member
"כשכֹח האהבה יתגבר על אהבת הכֹח,

העולם ידע שקט". [מהאניקשורה
] אוהבת - את האף השפתיים הרגליים וקצת את הבטן, היא גם בסדר :] ובפנימיות אני אוהבת את האופטימיות, את החברותיות, ואת הכוח רצון שיש לי. הממ, שונאת? שונאת את הציפורניים שאני אף פעם לא מצליחה לגדל :p ולפעמים את השיער כשהוא לא מסתדר, אבל רוב הזמן הוא נראה טוב. ובאופי, כשאני לפעמים לא קולטת את הדברים הכי קטנים וכשאני יותר מדי טובה לאנשים.
 

RageMore

New member
../images/Emo122.gif

הממ. אוהבת. את השפתיים ואת האצבעות בידיים, אני מניחה. באישיות? הממ. זה שאני סרקסטית, חושבת המון, יצירתית [אמא אמרה.
] ולודעת מה עוד. שונאת. את השאר, פחות או יותר. את הגבות שלי [שאני צריכה לעשות ואין לי כח ללכת.
], את השיער שלי, כי הוא לא מסתדר לשומדבר, את העובדה שאני כזו שמנה ומגעיל לי ככה, את זה שאני חסרת אמביציה, אני לא מסוגלת ליצור שום קשר רציני, אני לא בנאדם רציני במיוחד וזה שאני לפעמים כזו נתקעת ותמיד מרגישה לא במקום וזה שאני מתעצבנת בקלות וזה שאני לפעמים כזו פוסטמה מטומטמת. :/ לשפר. לעשות גבות וכאלה, לצבוע את השיער לאדום, להרזות איזה 6-7 ק"ג טובים, להיות בנאדם יותר פתוח ופחות כמוני. האמ. תודיעי?
 

Magi¢ Girl

New member
הממממממממ

>>אני יודעת שזה לא כזה קשור אבל הייתי מחליפה לשפתיים שלא משנה באיזה טמפרטורה הם לא יתייבשו לעולם..
>>הייתי משנה את כל הפרצוף. אבל ברור שאני לא אעשה את זה לעולם... >>הייתי שמה לי עוד טיפה'לה תחת. >>הייתי מורידה קצת דלדל בידיים... אבל לא מוסיפה שרירים
>>אני רוצה לשפר גבות אבל אני לא יכולה לעשות שעווה לתקופה מסוימת וזה מה זה כואב עם הפינצטה :\ >>הייתי משנה ד-חוף לבטן לא שעירה ולא עגלגלה
 

Magi¢ Girl

New member
והפנימיות ../images/Emo27.gif

הייתי משנה את ההרגל הזה שיש לי נגיד לכעוס על משהו מסוים ואחרי שניה לשכוח מזה... כאילו, אין לי קווים וגבולות לדברים... לא הייתי משנה את ההומור שלי חח... הייתי משנה את הטקט. הו בהחלט. הייתי משנה את הביישנות שלי... ואת הלחץ...
 

The Charmd One

New member
המפ:]../images/Emo79.gif

[ומזל טוב על השרשור הראשון:]] המפ, לפי שאר התגובות זה על חיצוניות נכון? אז אז אוקיי- איזה חלקים בך את הכי אוהבת? אמ, אמ. הגומה שלי בסנטר חביבה. והעיניים שלי, למרות שהן פשוטות כאלה. אותם הייתי משאירה. ואת השיער שלי, פעם ב כשהוא מסתדר. איזה את הכי שונאת? הרגליים שלי, הבטן שלי, האף שלי, השיער שלי רוב הזמן, הצבע גוף שלי[הוא פשוט מן צהוב-ירוק מוזר כזה. לאדעת.] ואת העובדה שאני לגמרי לגמרי עיוורת ולגמרי לגמרי שונאת ללכת עם משקפיים/עדשות מה שעושה אותי באמת עיוורת רוב הזמן. ומה את רוצה לשנות? את כל מה שאמרתי שאני לא אוהבת נו:] אבל טכניקלי אני לא אשנה כלום אלא אלמד להשלים עם זה, או משהו.
 

GoOni

New member
המ.../images/Emo118.gif

היה נחמד אם הייתי מורידה איזה שניים שלושה קילו, אפילו שאני די בסדר גם עכשיו. ויש לי נמשים, הלוואי שלא היו. אבל בדרך כלל לא שמים לב יותר מידי. לוידעת. יש לי גם יותר מידי שיערות על הידיים. וכפות רגליים מגעילות. והעור בפנים שלי אף פעם לא יהיה חלק, תמיד חצ'קונים או סתם פצעונים. גרר. אבל אני כן אוהבת את האף שלי ואת העיניים שלי.
 

Alexis14

New member
הממ.

אוהבת?.. אולי עיניים [לא כולל גבות] אולי שיער, לעיתים נדירות נדירות כשהוא מסתדר וזהו נראה לי o.0 שונאת?.. רגליים, גבות, שפתיים, אצבעות, בטן, חזה, ציפורניים.. הייתי משנה בעיקר את הפרצוף.. שיהיה יפה. מורידה שיערות בכל מיני מקומות, מורידה קצת נפח בכל מיני מקומות, ו.. הממ.. נו בכלליות הייתי גורמת לעצמי להראות טוב.
 

TiKi PooH

New member
הוהו. ../images/Emo80.gif

חלקים שאני אוהבת- כפות ידיים, אוזן שמאל. חלקים שאני הכי שונאת- בטן, חזה, ירכיים, לחיים, שפתיים, ובעצם כמעט כל השאר. ( כן, זה קצת עצוב.) חלקים שהייתי רוצה לשפר- את כל מה שאני שונאת ואפשר לשפר, נראה לי. (?) להשאיר- אף ( למרות שהוא מוזר.) , אוזן שמאל, כפות ידיים. איזה שרשור מזוכיזם פתחת לי פה. 0:
 

Furious Me

New member
../images/Emo151.gif

לא אוהבת. החלק השנוא עלי. הבטן.
אני חושבת שגם הידיים שלי רזות מדי ונראות תלויות וקלושות. הרגליים שלי השמינו בטירוף והתחילו לגלות סימני מתיחה ושומן. התחת שלי נעשה שטוח מדי. הראש שלי עגול מדי והאף ארוך. השפתיים לא יפות. לשנות? הכול. להחליק את השיער לגמרי, לקבל גוף של כוסית. אף נורמלי, פנים צרות יותר. ושיניים יפות יותר. |:
להשאיר. הצבע עיניים שלי בסדר. וגם צורת הגבות. והחזה נורמלי. אוי
 

greeneye

New member
נאמ,

הכי אוהבת? את העיניים. דפנטלי. אני חושבת שהן מיוחדות. ואת...הכפות הרגליים. כי הן מצחיקות, והן מתקפלות כזה, והן קטנות. והתחת. כי הוא קטן ונחמד, וחברה אחת של ליהי אמרה לי לפני חודשיים בערך- "כשאת הולכת אין לך תחת". אני תוהה על מהות המשפט עוד היום. נאמ..את השיער כשהוא מסודר. את האוזניים. כי הן בדיוק בגודל המתאים. את האף. כי הוא אף כפתורי ונחמד. ואת השפתיים. כן. הן יפות. והגבות, שאני מודה לאמא שהעבירה לי בירושה גבות שלא צריך להתעסק איתן, וטפוטפוטפו בחיים לא מרטתי שערה אחת מהן. בעיקון אני אוהבת את הפנים שלי. הכי שונאת? בטן. הו, ארורה תיהי. אני מתעבת אותה, גוש שומן שכמוה. היא הופכת אותי לחסרת פרופורציות. ואת היריכיים. הן איכסיות כ"כ. כל המכנסיים טובות לי בתחת וקנות ביריכיים, או טובות בירכיים וגדולות בתחת. זה כ"כ מעצבן אותי. ואת כל הידיים. הזרועות השמנמוצות, המרפק הבלע שלי, והכפות ידיים שנשארו בצורה ובגודל שהם היו כשהייתי בגן. אני גם לא אוהבת את השומנים האלה, ליד הבית שחי. ואת העובדה שלא רואים את העצמות האלה של הצוואר-כתפיים האלה אצלי. ואני שונאת את ה..לא את הסטנר. נו, מאחוריו. יש שם שומן. אוף. ואת הברכיים. אוי הן מעוכות כאלה. ואת השוקיים. הן פשוט ענקיות! כמו של בנים! אוך. רוצה לשפר? ממ..את הבטן. שתהיה שטוחה. ושהיריכיים יהיו פרופורציונליות. ושהעצמות לחיים שלי יבלטו יותר. ו..אה כן, שיהיו לי אצבעות ידיים ארוכות יותר, וציצי. אני רוצה שדיי ענק! ואני באמת הייתי רוצה שהשיער שלי יהיה פחות נפוח, בלי מליוני תכשירים שהופכים אותו לאיכסי ושומני. אה, כן, אני רוצה שלא יהיה לי רווח ענקי בין 3 השיניים הקדמיות, כי דאמט, אני לא ארנב. אני רוצה להשאיר- את גודל התחת! וגודל כפות רגלי. אני מרשה להן רק לגדול ל-38 וזהו. כי בנתיים הן נעות בין 36 ל-37 תלוי בסוג הנעל. ואת העיניים! הן אחלה. ואת הפנים, נו אני אוהבת אותן. הן די יפות. ו..לוידעת.
 
אני די אוהבת אותי באופן כללי

למרות שלפעמים יש לי התקפי חוסר בטחון עצמי, כמו לכולנו בעצם. דברים שאני לא אוהבת ספציפית? את הכרס שלי
ואת הירכיים שלי. יש הרבה דברים שאני לא אוהבת בי, אבל איך שהכל מתחבר בסוף, בסופו של דבר מוצא חן בעיני.
 

Ne§t£A Gi®L

New member
ד'אטס אן איזי וואן.../images/Emo108.gif

אני לא אוהבת את הכרס שלי-הייתי רוצה בטן של כוסית. כאילו, אם היה לי כוח להתאמן, כבר הייתה לי, אני בטוחה. אבל למי יש זמן/כוח. אני לא אוהבת את הכתפיים שלי-הן רחבות מדי. כנ"ל הזרועות. אני לא אוהבת את הצלקת הטיפשית על היד שלי, כי מעבר לזה שהיא מכוערת-היא מזכירה לי נשכחות-שהייתי מעדיפה לשכוח. לא אוהבת את כפות הרגליים שלי-אבל זה כי בכלל אני נורא לא אוהבת כפות רגליים. לא אוהבת את הגבות-אבל זה ניתן לתיקון. לא אוהבת שכשאני עייפה העיניים כואבות לי ואני מתחילה להסתכל לכיוונים שונים. זה מטריד. אוהבת, האמתי...לא יודעת. אני די אוהבת את איך שאני נראית-התחלתי להשלים עם העובדה שזו אני, ואין לי מה לעשות עם זה, יש לי שתי אופציות-או לשבת ולהתעצבן שזו אני, או פשוט להתחיל להשלים עם העובדה שזו אני. נראה לי שעדיף ככה:) לא הייתי רוצה להיות מישהי אחרת, כי...כי נו, זו אני. וכי כמה שאני אוהבת להתלונן...לא כזה רע ככה.
 

Jiglly

New member
פאק מזל שהעתקתי אתזה

אממ אני אוהבת את השפתיים. שונאת? מה לא ;\ חח. הייתי רוצה לשפר את ה..שיער-שיהיה יותר חלק, ידיים-הייתי רוצה שיהיו דקיקות, הייתי רוצה ירכיים רזות יותר ושוקיים רזות יותר, תחת קטן יותר וחזה גדול יותר. כפות רגליים קטנות יותר. עיניים גדולות יותר. בטן שטוחה. מה עוד? ממ.. אף צר! שלי רחב מדי. אצבעות ארוכות. פחות שיערות במקומות לא רצויים.. שיבלטו כמה שיותר עצמות-זה יותר יפה. אני יכולה להמשיך עם זה שעות.. כן, אני אוהבת את המראה החולני-משהו. רק חבל שאני מנסה להשיג את מה שבלתי ניתן להשגה. הה... אבל באמת שאין לי בעיה עם השפתיים P:
 

tamarosh

New member
האמ.

איזה חלקים בך את הכי אוהבת? את החזה. כי הוא גדול בלי סיבה. את הבטן. כי היא שטוחה. והשיער. כי הוא חלק ויפה. איזה את הכי שונאת? ומה את רוצה לשנות? לשפר? להשאיר? שונאת ת'אף. כי הוא שבור. שונאת ת'עיניים. כי אני לא רואה כלום. וגם הצבע שלהן מגעיל ולא ייחודי. שונאת ת'כפות רגליים. כי הן של סוסים. שונאת ת'תחת. כי הוא מגעיל. שונאת ת'מותניים. כי הן מעולם לא היו שמנות ועכשיו הן כן. זהו. מספיק.
 

Golden Cherry

New member
אהמ.....אני....../images/Emo11.gif

הכי אוהבת: שפתיים, עיניים, ישבן. הכי שונאת: ירכיים, חזה, אף. (והבטן שלי זה דבר בעייתי, לפעמים אוהבת, לפעמים לא
) רוצה להיפטר מהמשקפיים, לרדת 3 קילו ולצמצם קצת את ההיקף של הירכיים...
 

yaeli87

New member
מזל טוב על השרשור ../images/Emo24.gif

חלקים בי אני אוהבת?.. בחיצוניות או פנימיות?.... טוב...שניהם..חחחח
את העיניים
שפתיים
חזה
תחת
לפעמים שיער
פנימיות:
אני רגישה ולפעמים זה דבר טוב
אני אמיתית וכנה
אני כיפית...חחחח
אני משוגעת!!!!!!!!!!!
רוצה לשנות: חיצוניות:
רגליים
ידיים
בטן
אולי קצת אף
פנימיות רוצה לשפר:
רגישה, לפעמים זה לא דבר טוב...חח
אני בוכה מכל שטות
אני צוחקת יותר מדי שלפעמים זה טוב ולפעמים גם לא!
אני יותר מדי כנה!!!...חחחח קראת?.. תוכיחי ב
ותקבלי פסטה באיזה טעם שבא לך..חחח
 
למעלה