ועכשיו תורי- תמונות מה-10/4 נסיעה ל

  • פותח הנושא Ic 3
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

Ic 3

New member
ועכשיו תורי- תמונות מה-10/4 נסיעה ל

ועכשיו תורי- תמונות מה-10/4 נסיעה ל
ירושלים. צפיה מהנה!!!
 
מיהם האנשים שבתמונה?

בר גיורא...
מיהם האנשים שבתמונה?
האם עובדי רכבת או שמא מפגעים פוטנציאלים? ושימו לב לכל החרקים המעוכים על חלון תא הניהוג
מה שמזכיר לי, שלפני אי אילו שנים, כאשר הגיעו האייסישלוש הראשונים, באחת הנסיעות שלי בתא הניהוג, מעבר לכל החרקים הרגילים, התרסקה לנו גם אנפה ענקית על החלון
(גם יצא לי לנסוע ב-G12 ו- G26, ושם היו החוויות האמיתיות
)
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה