ועכשיו שאלה בקשר להרשמה

בילבול

New member
ועכשיו שאלה בקשר להרשמה

עוד לא נרשמתי לבחינה ... מתי הכי מאוחר שאפשר ? פספסתי את הרכבת לגבי הבחינה של אפריל ? אין מצב נכון ? התחלתי רק לפני שבועיים את הקורס של קידום... תודה ביי בהצלחה..ותודה למי שענה לי בהודעה הקודמת ואני בת.
 
למעלה