ועכשיו לאתנחתא מוזיקלית ...

קספר

New member
ועכשיו לאתנחתא מוזיקלית ...

הפורום שלי אוי הפורום ... מריבות בלאגנים כיין כיין ... קבלו קהל נכבד ... בתופים ... ג`וני בוי ... (מחיאות כפים ) על הקלידים ... בלייד המעופף ... (שקט רועם) על הבאס ... טיי טיי ... (אוחח הקהל פשוט מת עליה) על הקסילופון ...תגל עם הקול זמיר ... (שקט מחריש אוזניים) על המשולש הבריטוני ... מורני ... (הקהל מכין עגבניות) ושלכם האחד והיחיד ... קספררררר ... (הקהל יוצא מגדרו!!!!) והנה כך הולך השיר ... לפורום שלי 40 מפגרים 40 משוגעים לפורום שלי לולא היו בו 40 משוגעים לא היה זה הפורום שלי ... ויש שם את אקס ... טי נה נאי טי נה נאי ... וליטון גם ... כן כן ... (טיי טיי חורקת עם הבאס) ... (הופ קספר קיבל נשיקה ממעריץ אלמוני-איכס) טי נה נאי טי נה נאי ... ויש את סיווי שעכשיו בחו``ל ... אוחחח השמש ... אי היוונים ... למה אני לא שם ??? ... למי איכפת ... וסנופי גם ... ומקופלת ... (מורני חוטפת עגבניה) ... טי נה נאי טי נה נאי ... (ג`וני בוי חוטף צביטה ממעריץ האלמוני-אוי בוגד!!) הפורום שלי ... 40 משוגעים ... (בלייד-פזצט``א ... עוגת קצפת לפרצוף) (וטיי טיי חורקת בבאס--איפה גילי???????) ... והנה שייק`ה ... המג`נון ... כיין כיין ... ואור ירח חטפה שקית לפרצוף ... אויה אויה ... טי נה נאי טי נה נאי ... והנה לילו ... לועסת כרוב חמוץ ... אוחחחח ... הולך טוב עם הליפסטיק הסגול ... אויה אויה ... והנה הגיע הזמן לעזוב ... טנה נה נה נאייייי יאיאיאיאיאיאייייעייהייםןסשיבחםהןשכדחהךלשיחכדחמיםןיחםןכדשםדךה ערב טוב שיהיה לכם אנשים ... בשנה הבאה בערד ...
 

אקזוטי20

New member
אחי תאמין לי .........

אתה היחדי שיודע להחיות ת`פורום הזה עם ההברקות שלך !!! אתה גדוללללללללללללללל חבל שלא זורמים בראש שלך פה ןמחפשים רק לריב כל היום !!!!!!!!!!!! * אקזוטי בראש של קספר *
 
קספרון..

יש לי רק דבר אחד להגיד לך.. חה! הרגת אותי י`מעאפן! צביטות אה? :) וואללה אחי אתה נק` אור בחדר בחיי. תמשיך! בוי
 
למעלה