ועכשיו זה רשמי.......

קלמי

New member
ועכשיו זה רשמי.......

1929-2004 יאסר ערפאת... שתהיה נשמתו צרורה בצרור ה... ג-ה-נ-ו-ם!!!!
 

BOm F Mc

New member
ברוך שפטרנו, האיש הזה היה צריך למות

מזמן... הוא גרם לעם שלנו המון סבל והוא היה צריך לשלם את המחיר כבר מלפני 22 שנה במלחמת שלום הגליל לפני שנתנו לו לברוח לטוניס
 

shooter111

New member
בנזונה הזה לא מת ב 91 אחרי שמ

טוס שבו הוא היה התרסק בשנת 83 במלחמת לבנון עוד לפני שגירשו אותו לתוניס ניסו להתנקש בנבלה הזה כמה פעמים ולא הצליחו מזל שיש מחלות בעולם!!!!!
 

shooter111

New member
ועוד משהו קטן

כבר שבועיים דיברו על זה שהוא מת, והיו מלא הודעות סותרות, חלק אמרו מת, חלק אמרו חולה, חלק אמרו שהוא מתאושש וכוכ וכוכוכוכווכוכוכ הצעה: אל תשמחו כל כך מהר, עד שלא תיהיה הודעה רישמית.
 

Ecliptica

New member
ה"בן זונה הזה"

עשה למען העם שלו מה שאתה לא תעשה ב10 גילגולים. הוא באמת גרם הרבה סבל לעם שלנו אבל את אותו סבל ראשי-הממשלה שלנו גרמו לעם שלו. הוא אמנם נקט בדרכים לא יעילות לרוב לשינוי המצב במזה"ת אבל הוא נתן את החיים שלו כדי שלבני עמו יהיה חופש ובטחון ועל זה צריך לכבד אותו.
 

shooter111

New member
בגלל זה יש לו בבנק 150 מליון דולר

ולעם שלא אין לחם לאכול תעשה לי טובה. לאישתו סוהא הוא שולח כל חודש סכום מכובד, לא זוכר בדיוק את הסכום (היה על זה כתבה) היא חייה שם כמו מלכה. "עשה למען העם שלו מה שאתה לא תעשה ב10 גילגולים. הוא באמת גרם הרבה סבל לעם שלנו אבל את אותו סבל ראשי-הממשלה שלנו גרמו לעם שלו" אתה רומז שאנחנו אחראיים למצבם של הפלסטינים?
 
לא נראה לי הוא רומז שום דבר....

הוא אומר! שאנחנו גרמנו להם סבל. אתה חייב לקבל את זה.... אם לא היינו באים לפה...הם לא היו סובלים.נקודה. זכותינו לא זכותינו להיות פה זה לא משנה. אנחנו גרמנו לפסטינאים סבל! כמו שהןם גרמו לנו. אל תהיה יפה נפש ותגיד שאתה כל כך טוב והם רשעים. הם חראות ואנחנו חראות.
 

shooter111

New member
בוא נאמר ככה

זה הכל מעגל אחד גדול שלא נגמר. דבר גורר דבר, שבסופו שני הצדדים מצטיירים כחראות. ולא אמרתי שאנחנו כל כך טובים, גם אנחנו עשינו טעויות, אבל לבוא ולומר שאנחנו בלבד אחראיים למצב שלהם זה ממש לא נכון.
 

EL CHE VIVE

New member
אני לא מאמין שאני אומר את זה אבל

אני מסכים עם שוטר כתוב "אל תשמח בנפול אויבך" אבל אני מצטער אני לא יכול שלא לשמוח 50 שנה של סבל (ולא רק לנו) 50 שנה של אטימות (אני לא אומר שאנחנו היינו פתוחים) מת הכוכב מת הטרוריסט מת המן הרשע ואנחנו לא הרגנו אותו הוא מת לבד! עדיף להיות הכי פסיבי בעולם מלעשות את מה שהוא עשה למען העם שלו. אני לא רוצה להיכנס לסיבות לשנאה שלו לעם שלנו. אבל אני יודע שאותי ואותך ואת כולנו הוא שנא ורצה להרוג. אז בדרך כלל לא הייתי שמח אם אוייב שלי היה מת אבל בנאדם שגרם כל כך הרבה סבל לעם שלי אני אשמח אם הוא ימות או ייעלם. אם היינו מחליפים את המילה עראפאת בהיטלר כולם היו אומרים שהוא צריך למות. ואפשר לעשות את ההחלפה הזאת עראפאת רצה במות כולנו בדיוק כמו שהיטלר רצה...
 

משטרעעע

New member
"בנפול אויבך אל תשמח"!

ועוד פעם אחת מישהו מוחק לי הודעות יהיה פה רע ומר.
 

soper women

New member
תשמחו זה בריא לנפש

מה כולכם משחקים אותה פה ""בנפול אויבך אל תשמח" או מביאים לפה משפטי "חכמה" למינהם הרי האיש הזה הרג מאות יהודים ומירר לנו את החיים במשך 4 שנים רצופות!!! תחשבו על זה ....צריך לשמוח ולחגוג על מותו של איש כזה שלא יהיה חסר לנו בשום אופן לא רק שהוא מירר לנו את החיים במשך 4 שנים וגרם לנו לחיות בצל הפחד אלא שהוא גם מירר לעם שלו את החיים איזה מן יושב ראש שגונב מהעם שלו כסף??..שהעם שלו חייי בעוני והוא יש לו בבנק מיליארדיםם!! תשמחו זה בריא ושלא ינוח על משכבו בשלום שילך לגיהני גיהנוםםם
 

EL CHE VIVE

New member
בדיוק מה שאמרתי אני נגד כל האנשים

שמשתמשים במשפט הזה ואמרתי את זה. אני נגד כל אותם אורי אבנרים שמגינים על הטרוריסט הזה...
 

משטרעעע

New member
אבא שלך אורי אברנרי (יש"ו)!!

תאמין לי שאני הרבה הרבה הרבה יותר ימני ממך אבל מצד שני אני ריאלי ויודע טוב מאוד שכל הערבים מחבלים מגעילים שצריך להשמיד ולכן זה לא משנה אחד יותר או אחד פחות חוץ מזה שאני משער גם שאני יודע על היהדות יותר ממך ותראה דוגמא: כאשר באו בני ישראל ושרו את שירת הים לאחר שהמצרים טובעו בים סוף הקב"ה הגיב בכעס ואמר: על דבר שאני שנהרס שהוא פרי בריאתי אתם שמחים?! עכשיו תחשבו טוב טוב ותראו שהדבר ה'טוב' היחיד שיכול לצאת לנו מזה שהבן כלב מת זה אנרכיה בלתי נסבלת ברשות, ויתור על שטחי מדינת ישראל תמורת הסכמים שלא יכובדו ועוד שמאלנים מניאקים במדינה. אל תלכו כולכם להלוויה של "הראיס" ותפסיקו לזיין לי תשכל!
 

קלמי

New member
טוב, עכשיו בשיא הרצינות...

הוא מת. רשמית!! http://news.walla.co.il/?w=//624365
 
טוב, אז לא היה לי כוח לקרוא הכל,

אבל מייזל טופי לעולם!!!!! ברוך שפטרנו!!!! ואנשושים, אני מאוד מאוד כועסת!!!!! אפחד לא יצא בצהלולים ובקולולולים לרחובות וזרק סוכריות כשהוא מת!!!! חצופים!!! קצת כבוד למת!
 

INomad

New member
תקשיבו כולכם

אני שמאלני. אני מקווה שעכשיו כשערפאת מת, יחליף אותו מישהו שיהיה אפשר לנהל איתו משא ומתן ולהגיע להסכמים. אגב, אין לי יותר מדי תקווה- המנהיגים של הפלשתינאים פשוט איומים ולא מייצגים לעולם את הצד השפוי של העם (שאני נתקלתי בו לא פעם ולא פעמיים). אבל אני זוכר שאחרי ההתנקשות בגנדי (רחבעם זאבי), לא מזמן כל כך, אנחנו היינו מזועזעים כשפלשתינאים יצאו לרקוד על הגגות. פרעי אדם! כבוד למת! וואטאבר! וגנדי היה נגד פלשטינאים במוצהר, שלא כמו ערפאת שלפחות עשה הצגה שהוא רוצה לעשות איתנו הסכמים. אז בלי ציטוטים מספר אגדות שנכתב לפני 3000 שנה- אם אתם מצפים מאחרים להיות מתורבתים, אל תתנהגו כמו חזירים בעצמכם.
 
אהמ... אהמ....

אתה מעז להשוות בין גנדי לעראפת? עם כל הכבוד (ואין שום כבוד ואט סו אבר בגרוש לעולם ועד) לעראפת- גנדי לא רצח במו ידיו יהודים, גנדי לא חתם על הוצאות לפועל של פיגועים וגם לא מימן שום ארגון טרור.... גנדי כן אהב את הארץ שלו ותרם כל שביכולתו לארצו לעומת עראפת שאת הכסף של העם שלו (שהוא כל כך אהב) לקח לעצמו (ואף מימן את אשתו המקסימה שברחה לה לצרפת). גנדי לא רצה לרצוח אותם ולהטביע אותם (לפחות לא הצהיר על כך בפומבי) הוא טען שיש להם מספיק מדינות לחיות בהם וצריך לגרש אותם לאלף עזאזל לאחת מהמדינות הרבות שנמצאות שתי מטר מתחת לאף שלהם... בלי השוואת בין אדם מכובד שתרם רבות לארץ שלו ואהב אותה עד מאוד (למרות שדעותיו היו מנוגדות לשלך.... וגם לשלי דרך אגב...) לבין צורר נורא ואיום שגרם למותם של אלפי מבני עמך.... וחוצמזה, גם אם גנדי היה רוצח פלשתינאים ובלה בלה בלה (מה שהוא לא היה בלי שום קשר ואט סו אבר) מי אמר שלנו אסור לשמוח על מותו של צורר? ורציתי להוסיף עוד משפט אבל מחשש שההודעה תמחק אני לא אומר אותו...
 
למעלה