ועכשיו זה רשמי - ישודר בארץ

Yaki J

New member
למקפידים - למעלה

[בלינק המצורף]
הפסקה הראשונה נטולת ספויילרים:
ערוץ yes Action יצטרף ל-75 מדינות נוספות שישדרו בשידור חי ומקביל ברחבי העולם את "יומו של הדוקטור", פרק מיוחד לציון 50 שנים לסדרת הקאלט הבריטית "דוקטור הו". הפרק ישודר ב-23 בנובמבר בערוץ yes Action HD

בהמשך יש ציון שמות השחקנים המשתתפים בספיישל, והפסקה האחרונה אף מכילה תיאור לפרק. שאר הפסקות די נטולות ספויילרים.
 

May2112

New member
הצלת אותי כרגע מלדעת מי הדוקטור שבועיים לפני

שזה משודר.

תודה על האזהרה :)))

דרך אגב, כתוב שם מתי ואם זה יהיה מתורגם בדרך מופלאה כלשהי?
 

Yaki J

New member
בוודאי שיהיה מתורגם. 21:50 (מקביל לאנגליה)

23/11, yes Action או yes Action HD.
 

timetraveler900

New member
וול, אלה חדשות טובות :)

נו מה, אחרי בניית מתח והספקולציות אם ישדרו פה את הפרק או לא, ההתרגשות קצת ירדה.. למרות זאת אני ממש שמחה :) :)
 
זה הזמן לשמוח על זה שיש לי יס


נראה לי שמרוב התלהבות, אני לא אתן לאף אחד להתקרב לטלוויזיה ואם מישהו יגע בשלט, טוב... הוא יהיה בבעיה.
אני ואחותי (שגם אוהבת את דוקטור הו) הולכות להישאר עד מתי שהספיישל ישודר. זה יהיה שווה את זה :)
 

lightanddark

New member
היה עכשיו מין מיני טייזר

בסוף של חוק וסדר.
חוסר ההתלבהות שלהם מהעניין מאכזב אותי... העיקר לאבודים יש פרומו כל חמש דקות :/
 

Yaki J

New member
ממש לא חוסר התהלבות

אבל אני מניח שאי אפשר אף פעם לרצות את כולם
 

lightanddark

New member
איך זה לא חוסר התלהבות?

כל שאר העולם מפרסם פרומואים כבר חודש, יש להם הקרנות חגיגיות בתלת מימד... וכל מה שלנו יש זה אפילו לא פרומו נורמלי, אתה צריך לראות את הכתוביות סיום של סדרות אחרות כדי לראות את זה.
כן, ההתלהבות פשוט נשפכת מהם


יש יותר התלהבות סביב שידור חוזר של אבודים
 

Yaki J

New member
הקרנות חגיגיות בתלת מימד בכלל לא קשורות

יש הבדל בין שידור טלויזיה לבין שידור קולנועי. מדובר בשני גורמים שונים, זכויות שונות, רשיונות שונים שאין בינהם שום קשר, ליס אין בית קולנוע בארץ ואין רשיון להקרנה בקולנוע ולכן זה לא רלוונטי. נעשו כל המאמצים לקדם את הקרנת הספיישל עוד לפני שבכלל הביביסי בעצמו פרסם את ההקרנה העולמית כך שממש לא היה חוסר התלהבות ובאשר לפרומואים, בשביל להכין פרומו צריך חומר גלם, ואז גם צריך זמן לערוך, לקריין להעלות לשידור. ואם הביביסי שולח את אותו חומר גלם רק לפני יומיים, אז להעלות אותו לאוויר כל כך מהר זה מאמץ שיא.
 

lightanddark

New member
ליס אין בית קולנוע?

אז yes planet זה לא בעולם שלנו? זה מעולם מקביל? (הם גם עשו הקרנות של "מהומה רבה על לא דבר" לפני שבועיים בערך).

ואפשר לעלות את זה לשידור כמו פרומו נורמלי, אף אחד לא באמת שם לב לכל הפרסומות האלה שהם שמים בסוף של תוכנית. בחייאת, אני מניחה שאתה עובד שלהם, אבל אל תתרץ את הזלזול הזה.
 

Yaki J

New member
אולי תופתעי לשמוע אבל לא

יס פלנט שייך לתאטראות ישראל. ה"יס" ביס פלנט הוא פשוט חסות, בהחלט יכול להיות שעוד כמה שנים זה יהיה קוקה קולה פלנט או סלטי שמיר פלנט, ובכל המקרים האלו גם הם וגם יס חסרי השפעה לחלוטין על מה משודר בקולנוע ולא רואים ממנו אגורה. מי שרוצה לשדר את הספיישל בקולנוע יכול - כמו רשת קולנועי סינמרק בקנדה או סינוורלד באנגליה - הוא פשוט צריך לשלם. לא "ביביסי אמריקה" מקרינה את הספיישל בקולנוע בארה"ב, היא שמחה לשתף פעולה, להציע מבצעים לצופיה וכו' - אבל בסופו של דבר זה שיתוף פעולה עם בעל הזכויות לקולנוע שזה לא הם.

הטענה לגבי כל העולם היא הגזמה, סה"כ רואים את הספיישל בקולנוע רק ב-6 ארצות, ומתוך אותן 67 ארצות שמשדרות את הספיישל בטלוויזיה רק 11 הן תחנות עצמאיות, כל השאר נופלות תחת הפיד של ביביסי דרום אמריקה/אפריקה/אסיה. וגם התחנות האלו קיבלו את חומרי הפרסום רק ביום חמישי בלילה, כך שאת יכולה להיות בטוחה שבפינלנד גם לא רץ כרגע פרומו לדוקטור הו, כי לעשות פרומו כזה, כולל פתיח, סגיר, קריון, עריכה ולהביא אותו לשידור לוקח זמן ומדובר בתהליך מורכב מאד שאם תרצי את מוזמנת לבוא לבקר בכפר סבא ולקבל סיור מלא כדי להבין את מלוא המורכבות שלו.
בעידן הדיגיטלי וההורדות נראה תמיד שכל כך, אף אחד לא זוכר שמאחורי כל דבר כזה יש חוזי רכש, עורכי דין, תשלומים, משא ומתן וכו'.
בקלות אפשר היה להרים ידיים ולא להיות חלק מהחגיגה הזאת, אבל נעשו המון מאמצים של המון אנשים כדי שזה יקרה גם בארץ וחבל לי שזה מעורר אצלך תגובה אגרסיבית ונפגעת, כי כל הכוונות היו טובות והמאמצים היו יוצאים מן הכלל. צריך לזכור לפעמים שאנחנו פסיק במפת העולם.
 

lightanddark

New member
נו באמת

תעשה לי טובה, בילתי לא מעט זמן בחדרי עריכה.
וקודם כל בטייזר שהם מראים יש שני פריימים בדיוק מהספיישל, אפשר גם לעשות פרומו בלי לכלול כלום מהספיישל, רק כדי ליידע את הצופים שלך שאתה הולך לשדר את זה. גם תמונה של מאט והטארדיס בקצה המסך באמת דורשת חומרי גלם נכון? תאמין לי שערוצים ברחבי העולם הצליחו ליצור פרומואים לא רעים בכלל בלי שום פריים מהפרק.
אין שום סיבה שמנויים יצטרכו לחפש באינטרנט אם יס הולכים לשדר את הפרק בשידור חי או לא, בשביל מה אנחנו משלמים להם כל חודש? כדי לחפש מידע באינטרנט? שימו שידורים חוזרים, שימו הודעה, משהו, אפילו ההודעות הטיפשיות שלהם בפאנל הזה של המידע. אבל הם לא עשו כלום כי הם חיכו לחומרי גלם שהם עדיין לא השתמשו בהם? כן, בוא תתרץ אותם עוד :/
 
למעלה