ועוד רכש משובח מגיע ל-yes

Don Nirtin

New member
נחמד../images/Emo87.gif

לא מתלהב
 

Aviad1987

New member
לא צריך להיות גאון הדור או איזה סבא

בשביל לדעת שהמשרד לא המציאה את הגלגל. לא המקורית ולא שלל הגירסאות השונות שלה.
 

TeddyPicker

New member
אבל היא כנראה זו ששימרה ויחסיה את

צורת הקומדיות החדשות האלו אלייה. והתוכנית החדשה [או זו שנמצאת כרגע בעונה שניה, אאל"ט] של איימי פולר עובדת על אותה מתכונת. אני רק מקווה שלא יבואו גם אותה.
 

TheLost

New member
הסדרה של איימי פולר

כבר משודרת אצל הוט, והיא מצויינת כמו גם "המשרד". מקווה ש"משפחה מודרנית" תהיה אפילו חצי דומה לה, והיא כבר תהיה מהנה ומעניינת
 

TeddyPicker

New member
האמת שקומדיות שנחשבות ניו-אדג' כאלו,

סטייל המשרד, איימי, זה או אפילו תרגיע, פשוט לא מצחיקות לטעמי. כנראה שהעובדה שלא ראיתי אותן בצורה עוקבת קשורה לזה, אבל כל מה שאני יודעת זה שאין פרק אחד של HIMYM שלא יצאתי ממנו בהרגשה טובה עם חיוך ענק על הפנים. תוכנית קומית אמיתית וקורעת שלא מתיימרת להיות שום דבר אחר.
 

TaMiRMo

New member
פשש שיחקתם אותה

למרות שאני מניח שזה כמו "המשרד" שאני לא סובל אז זה כנראה לא בשבילי אבל ננסה. כל הכבוד על הרכש! אחלה של רכש! תודה על הידיעה!!! יש עוד בינואר סדרות חדשות או כאלו שחוזרות או שזהו לבנתיים?
 

assafTV

New member
"תחילת 2010" זה לאו דוקא ינואר

אלא גם פברואר-מרץ, למרות שבינואר יעלו לא מעט סדרות ועונות חדשות. כשאפשר יהיה לפרסם תאריכים לכל הסדרות אשמח לעשות זאת. יהיה חורף לוהט. אני לא אומר זאת סתם (ואם אין לכם מקס כדאי שתשיגו בהקדם. ואם יש לכם - זה הזמן לרוקן אותו. או להזמין עוד אחד. או לשדרג למקסHD המכיל יותר שעות).
 

TaMiRMo

New member
תודה על התגובה ../images/Emo13.gif

האמת שבדיוק הזמינו לי MAX חח... לא זול הדבר הזה גם ללקוחות שנמצאים מ2002...
 

liranru

New member
עשית לי את היום ../images/Emo6.gif

אד או'ניל הוא אחד השחקנים האהובים עליי ביותר. במיוחד בגלל הסדרה האגדית "נשואים פלוס", וזו הסיבה שהחלטתי לצפות גם בסדרה הזו. בינתיים הסדרה מצויינת ומאמין שתימשך ואף תשתפר. עוד רכש מצויין.
 

Davy Jones

New member
אחלה רכישה.

ממה שראיתי ממנה, נורא נהנתי. פיצוי נחמד על כך שהוט חטפה את community השווה
 

TaMiRMo

New member
רק אציין שיש יותר סיכויים שMF תחודש מאשר C

MD=MODERN FAMILY C=COMMUNITY מודרן היא לאחרונה הסדרה המצליחה ביותר בבלוק הקומי החדש של ABC וגורפת רייטינג מעולה כולל ביקורות נפלאות. קומיוניטי למרות ההצלחה בביקורות עומדת על ממוצע רייטינג נמוך אבל מכיוון שזה NBC סביר להניח שהיא לא תבוטל... הם בצרות צרורות. הם הזמינו עונה מלאה מסדרה שיש לה רייטינג נוראי. בקיצור מה שאני מנסה להגיד זה שנכון לעכשיו סביר להניח שנראה יותר עונות של MF מאשר של C כך שזו חצי נחמה.
 

Davy Jones

New member
אותו הדבר נאמר פעם על "רוק 30"..

שיש לה רייטינג זעום ושכמה עונות היא כבר יכולה לשרוד בעזרת פרסים.. וראו איזה פלא - שרדה כמו גדולה.
 

assafTV

New member
משפחת סימפסון מצאה לה בית חדש - yes

החל מראשון ה-6/12 ובכל יום (א-ה) ב-22:00 משפחת סימפסון מגיעה ל-yes. השידור היומי יחל בעונה 15 ובהמשך יגיעו גם העונות החדשות שטרם שודרו בארץ בשעת שידור נוחה, קבועה, ושבועית (לעונות החדשות). ובאותו יום בו יחל השידור היומי ב-yes stars Comedy, לאחר הפרק זפזפו ב-22:30 ל-yes5 אז ישודר משפחת סימפסון - הסרט. http://b.walla.co.il/?w=/3050/1608087
 

TaMiRMo

New member
אסף יתקן אותי אם אני טועה אבל

נראה לי שהסיכויים שYES לא יקנו את קליבלנד הם כל כך כלושים... זה כמו שלא תראה את הספין אוף החדש והמצליח של NCIS בלעדית לYES כי אם אני זוכר נכון הוט משדרת את הסדרה המקורית למרות שאין הרבה קשר בין השתיים. צופי הוט "לא מכירים" את פמילי גאי אז להביא להם את הבת יהיה די טיפשי.
 

TeddyPicker

New member
יש להם את אמריקן דאד, ולמרות שזה לא באמת כזה

קשור, אי אפשר לדעת איך הוט יחשבו.
 
למעלה